Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Wil jij meehelpen aan ZTSF V2.0?
Wil jij meehelpen aan ZTSF V2.0?
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 18 Jul 2013, 22:23 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Zoals jullie weten is het ZTSF sinds april 2013 bezig met een vernieuwing. Helaas duurt dit wat langer dan gepland.

Nu kan JIJ helpen om het sneller online te krijgen.

Wij zoeken mensen die voldoen aan de volgende kenmerken:
- Heeft de komende week de tijd om minstens 3 uur per week er aan te werken (meer is altijd beter!)
- Vind het leuk om informatie over dierentuinen/dieren op te zoeken
- Beschikt over internet

Voldoe jij aan deze eisen?

Geef je dan snel op!!

BerichtZoals jullie weten is het ZTSF sinds april 2013 bezig met een vernieuwing. Helaas duurt dit wat langer dan gepland.

Nu kan JIJ helpen om het sneller online te krijgen.

Wij zoeken mensen die voldoen aan de volgende kenmerken:
- Heeft de komende week de tijd om minstens 3 uur per week er aan te werken (meer is altijd beter!)
- Vind het leuk om informatie over dierentuinen/dieren op te zoeken
- Beschikt over internet

Voldoe jij aan deze eisen?

Geef je dan snel op!!

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 18 Jul 2013 om 22:23
boerroel545
Datum: Vrijdag, 19 Jul 2013, 09:58 | Bericht # 2   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ Jeweetwelwie, ik meld me aan. ik zoek graag wat informatie op over dieren [tuinen]en heb er zeker tijd voor om dit te kunnen doen

Bericht@ Jeweetwelwie, ik meld me aan. ik zoek graag wat informatie op over dieren [tuinen]en heb er zeker tijd voor om dit te kunnen doen

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 19 Jul 2013 om 09:58
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 19 Jul 2013, 10:22 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

@ Jeweetwelwie, het lijkt me leuk om mee te doen. ik zou ook graag wat informatie over dieren(tuinen) willen opzoeken. maarr, ik ga al dinsdag op vakantie dus ik weet niet of het nog kan. en wat moeten we eigenlijk precies met die informatie doen. een topic over maken of iets anders??

gr. Marijn ^_^

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht@ Jeweetwelwie, het lijkt me leuk om mee te doen. ik zou ook graag wat informatie over dieren(tuinen) willen opzoeken. maarr, ik ga al dinsdag op vakantie dus ik weet niet of het nog kan. en wat moeten we eigenlijk precies met die informatie doen. een topic over maken of iets anders??

gr. Marijn ^_^

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 19 Jul 2013 om 10:22
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 20 Jul 2013, 11:58 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik zou me ook graag willen aanmelden en misschien wat meer informatie geven over het hoe en wat. En zoeken op internet vind ik altijd leuk!! Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtIk zou me ook graag willen aanmelden en misschien wat meer informatie geven over het hoe en wat. En zoeken op internet vind ik altijd leuk!! Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 20 Jul 2013 om 11:58
legoman12324
Datum: Vrijdag, 26 Jul 2013, 17:37 | Bericht # 5   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

ik heb er ook wel tijd voor om te helpen ik heb al aardig kennis over verschillende dieren
dus ik kan helpen ik kan zo veel info vinden als er nodig is dus ik doe graag mee voor info voor dieren(tuin) topics

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtik heb er ook wel tijd voor om te helpen ik heb al aardig kennis over verschillende dieren
dus ik kan helpen ik kan zo veel info vinden als er nodig is dus ik doe graag mee voor info voor dieren(tuin) topics

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 26 Jul 2013 om 17:37
OrcaFreak
Datum: Vrijdag, 26 Jul 2013, 20:28 | Bericht # 6   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

Ik kan hier ook wel tijd voor vrijmaken, dus je mag mij ook aan het lijstje toevoegen. Ik hoor wel wat er precies van me verwacht wordt.

Groetjes

BerichtIk kan hier ook wel tijd voor vrijmaken, dus je mag mij ook aan het lijstje toevoegen. Ik hoor wel wat er precies van me verwacht wordt.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 26 Jul 2013 om 20:28
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Algemeen » Wil jij meehelpen aan ZTSF V2.0?
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz