Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Meetings » Meeting foto's 2013 - Raymond (Door de lens van Raymond)
Meeting foto's 2013 - Raymond
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 04 Jun 2013, 20:58 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ik zal 2 updates maken van 25 foto's (dan ben ik rond).
Hierin staan eigenlijk alleen de dieren en uiteraard is dit een selectie van de dag :p
We begonnen bij de tientonners:

Vervolgens gingen we de Rimba in waar we onder andere deze banteng tegen kwamen:

En je weet wat ze zeggen, gras is altijd groener aan de overkant, maar als je daar niet kunt komen, dan neem je toch het gras uit het water... :p

Ook deze imposante man dacht er zo over:

Vervolgens kom je in een binnendeel met wat reptielen soorten en een hele hoop foto's ?? (geld was op??)
Hier kom je onder andere de water varaan tegen:

Iets verderop kom je de grote naar mijn mening mooie primaten kooi tegen waarin de gibbons samen met deze Brillangoeren leven:

Maar als deze door hebben dat je een foto maakt, kun je maar beter wegwezen:

Vervolgens zijn we met een kleine omweg de Bush in gedoken waar we onder andere deze bijzondere vogel tegen kwamen:

Ook waren deze enorm wilde en gevaarlijke schildpadden vanaf een afstand te bewonderen:

Niet veel later is het me gelukt om deze Zonneral te spotten en heb ik raak geschoten met mijn camera:

En om naast de dieren ook nog wat mooie plaatjes te schieten is de Bush perfect natuurlijk, dus kunnen dit soort plaatjes niet uitblijven:

Als je het dak zou wegdenken zit je echt in het regenwoud in verweggiestan:

Je moet wat goed kijken maar dit is een Lamantijn, als hij boven was dan was hij ook zo weer weg, want in plaats van ijsberen deed deze aan draaikolken xD

Met wat moeite en genoeg zoom heb ik zelfs voor het eerst!! Een Aardvarken in de Bush op de foto kunnen zetten...

Deze slang zat niet heel veel verderop als we richting de dessert gaan:

Eenmaal in de dessert heb je een meer donker deel waar onder andere deze Grotkrekels zaten, ondanks dat het zo enorm donker was en ik zo ver moest inzoomen vind ik het niet direct volledig mislukt:

In de Dessert vliegen net als in de Bush vele vogels los rond, als je gelukt heb kun je er weer 1 schieten:

Ja wat kan ik hier anders bij zeggen dan dat het een prachtig uitzicht is zoiets:

Verder hebben ze in de Dessert een redelijk groot verblijf voor Dikhoornschapen.
De vorige keer dat ik er was kon ik me er veel meer herinneren:

Neemt niet af dat je ze vanaf veel positie's kunt bekijken en dat ze er prachtig te fotograferen zijn:

Nog eentje om het af te leren dan:

Daarna zijn we naar buiten gegaan en richting de vogels achterin het park gelopen.
Daar kwamen we onder andere deze Roze Pelikanen tegen:

Dit is ook echt een diersoort die er gewoon altijd goed voor zitten.
Maar niet uit wat ze aan het doen zijn:

Nog eentje dan, al hebben ze wel veel meer Pelikanen hoor :p

En als laatste van deze eerste serie laat ik bij deze de Kleine Zwaan zien, die er maar een beetje eenzaam zat te zijn geknipt op zijn grasveldje met een beetje water (komop burgers, dan moet toch beter kunnen :( )

Volgende update:
- Meer volgels
- Safari
- Huidhoudelijke mededelingen

Raymond ;)

BerichtIk zal 2 updates maken van 25 foto's (dan ben ik rond).
Hierin staan eigenlijk alleen de dieren en uiteraard is dit een selectie van de dag :p
We begonnen bij de tientonners:

Vervolgens gingen we de Rimba in waar we onder andere deze banteng tegen kwamen:

En je weet wat ze zeggen, gras is altijd groener aan de overkant, maar als je daar niet kunt komen, dan neem je toch het gras uit het water... :p

Ook deze imposante man dacht er zo over:

Vervolgens kom je in een binnendeel met wat reptielen soorten en een hele hoop foto's ?? (geld was op??)
Hier kom je onder andere de water varaan tegen:

Iets verderop kom je de grote naar mijn mening mooie primaten kooi tegen waarin de gibbons samen met deze Brillangoeren leven:

Maar als deze door hebben dat je een foto maakt, kun je maar beter wegwezen:

Vervolgens zijn we met een kleine omweg de Bush in gedoken waar we onder andere deze bijzondere vogel tegen kwamen:

Ook waren deze enorm wilde en gevaarlijke schildpadden vanaf een afstand te bewonderen:

Niet veel later is het me gelukt om deze Zonneral te spotten en heb ik raak geschoten met mijn camera:

En om naast de dieren ook nog wat mooie plaatjes te schieten is de Bush perfect natuurlijk, dus kunnen dit soort plaatjes niet uitblijven:

Als je het dak zou wegdenken zit je echt in het regenwoud in verweggiestan:

Je moet wat goed kijken maar dit is een Lamantijn, als hij boven was dan was hij ook zo weer weg, want in plaats van ijsberen deed deze aan draaikolken xD

Met wat moeite en genoeg zoom heb ik zelfs voor het eerst!! Een Aardvarken in de Bush op de foto kunnen zetten...

Deze slang zat niet heel veel verderop als we richting de dessert gaan:

Eenmaal in de dessert heb je een meer donker deel waar onder andere deze Grotkrekels zaten, ondanks dat het zo enorm donker was en ik zo ver moest inzoomen vind ik het niet direct volledig mislukt:

In de Dessert vliegen net als in de Bush vele vogels los rond, als je gelukt heb kun je er weer 1 schieten:

Ja wat kan ik hier anders bij zeggen dan dat het een prachtig uitzicht is zoiets:

Verder hebben ze in de Dessert een redelijk groot verblijf voor Dikhoornschapen.
De vorige keer dat ik er was kon ik me er veel meer herinneren:

Neemt niet af dat je ze vanaf veel positie's kunt bekijken en dat ze er prachtig te fotograferen zijn:

Nog eentje om het af te leren dan:

Daarna zijn we naar buiten gegaan en richting de vogels achterin het park gelopen.
Daar kwamen we onder andere deze Roze Pelikanen tegen:

Dit is ook echt een diersoort die er gewoon altijd goed voor zitten.
Maar niet uit wat ze aan het doen zijn:

Nog eentje dan, al hebben ze wel veel meer Pelikanen hoor :p

En als laatste van deze eerste serie laat ik bij deze de Kleine Zwaan zien, die er maar een beetje eenzaam zat te zijn geknipt op zijn grasveldje met een beetje water (komop burgers, dan moet toch beter kunnen :( )

Volgende update:
- Meer volgels
- Safari

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 04 Jun 2013 om 20:58
jeffrey
Datum: Dinsdag, 04 Jun 2013, 21:43 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

Mooie foto's Raymond, er waren trouwens wel meer Dikhoornschapen hoor maar die zaten achter in het (soort van) binnen verblijf ;)

Always look on the bright side of life!
BerichtMooie foto's Raymond, er waren trouwens wel meer Dikhoornschapen hoor maar die zaten achter in het (soort van) binnen verblijf ;)

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 04 Jun 2013 om 21:43
boerroel545
Datum: Dinsdag, 04 Jun 2013, 22:10 | Bericht # 3   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ raymondhoek, leuke foto's ook leuk is dat je veel foto't van in de bush hebt kunnen maken [is mij zo goed gelukt]

Bericht@ raymondhoek, leuke foto's ook leuk is dat je veel foto't van in de bush hebt kunnen maken [is mij zo goed gelukt]

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 04 Jun 2013 om 22:10
catfreako
Datum: Woensdag, 05 Jun 2013, 20:05 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Mooie foto's Raymond! Je hebt de Bush en de Dessert goed in beeld gekregen.  ^_^

BerichtMooie foto's Raymond! Je hebt de Bush en de Dessert goed in beeld gekregen.  ^_^

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 05 Jun 2013 om 20:05
timo13
Datum: Zondag, 09 Jun 2013, 11:59 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Onderdirecteur

Volgende update:
- Meer volgels
- Safari

Je gaat me toch niet zeggen dat jullie de Ocean zijn vergeten he :o

Verder erg leuke foto's!

Bericht
Volgende update:
- Meer volgels
- Safari

Je gaat me toch niet zeggen dat jullie de Ocean zijn vergeten he :o

Verder erg leuke foto's!

Bericht getypt door - timo13
Toegevoegd op 09 Jun 2013 om 11:59
catfreako
Datum: Zondag, 09 Jun 2013, 17:46 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Quote (timo13)
Je gaat me toch niet zeggen dat jullie de Ocean zijn vergeten he

Die hebben we ook gezien hoor. Geen zorgen  :p

Bericht
Quote (timo13)
Je gaat me toch niet zeggen dat jullie de Ocean zijn vergeten he

Die hebben we ook gezien hoor. Geen zorgen  :p

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 09 Jun 2013 om 17:46
Zoo Tycoon SUPER Forum » ZTSF » ZTSF Meetings » Meeting foto's 2013 - Raymond (Door de lens van Raymond)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz