@ Michelaar, ik heb er ook voort pist aan en mijn vader ook want die kan meestal eind april maaien maar dat lukt nu niet omdat te droog en te koud is gelukkig gaat het vanaf morgen of zo regenen en daarna wordt het een weekje warm
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Slecht weer is subjectief! Wat is slecht, wat is goed?! Als ik vrij ben heb ik het liefst een zonnetje en een temperatuurtje van zo'n 22 a 23 graden. Dat zou op dat moment GOED (mooi) WEER voor mij zijn. Ben ik echter aan het werk dan heeft zo'n weer type voor mij een heel andere waarde. Ten eerste omdat ik er dan zelf niet zo van kan genieten (zoals ik zou willen) en ten tweede is er dan veel meer pleziervaar/scheepvaart en andere water sporters op het water. Dat houd voor mij in: veel veel veeeel meer werk! Is op dat moment dus slecht weer voor mij
Als we de aanname doen dat iedereen een zonnetje en 22 a 23 graden goed/mooi weer vind, dan ben ik het stellig met jullie eens! Wat een slecht weer de laatste tijd Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
het regent hier in ruinerwold wel maar ik noem het geen slecht weer want ze schreeuwde er hier om wegens die bosbranden en droge dagen dus tja ik vind het niet erg
gelukkig is het slechte weer [volgens weer online] nu even een lange tijd voorbij. maar dat maakt mij nog niet zoveel uit zolang het vandaag niet regent