Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Meningen Plaats » Voedsel voorkeur (Wat is jou lievelings eten??)
Voedsel voorkeur
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 29 Mei 2009, 17:44 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Dit leek mij wel een grappig iets...
Wat is jullie lievelings eten??

de mijne zijn hamburgers en cheesse burgers.
Ik vind ze het lekkerst als ik ze zelf thuis maak
Ik hoef dan ook vaak niet lang na te denken als er word gevraagd of ik een idee heb voor te eten :p

Raymond ;)

BerichtDit leek mij wel een grappig iets...
Wat is jullie lievelings eten??

de mijne zijn hamburgers en cheesse burgers.
Ik vind ze het lekkerst als ik ze zelf thuis maak
Ik hoef dan ook vaak niet lang na te denken als er word gevraagd of ik een idee heb voor te eten :p

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 29 Mei 2009 om 17:44
Erry2000
Datum: Vrijdag, 29 Mei 2009, 18:04 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Mijn lievelingseten? Mexicaans ! Ik ben dol op taco's en tortilia's ^_^ ! Ik hoor wel vaker dat anderen dat helemaal niet lekker vinden, maar ik vind dat toevallig wel B) !

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtMijn lievelingseten? Mexicaans ! Ik ben dol op taco's en tortilia's ^_^ ! Ik hoor wel vaker dat anderen dat helemaal niet lekker vinden, maar ik vind dat toevallig wel B) !

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 29 Mei 2009 om 18:04
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 29 Mei 2009, 19:06 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Wat vind ik lekker? Goede vraag, ik vind eigenlijk alles wel lekker, Nederlands, Italiaans, als het maar niet pittig is. Wat is het lekkerste vind ik mijn manier van Chilli con Carne, met allerlei bonen erin, witte en bruine en splitbonen, aardappels in blokjes gesneden en paprika snijden, uitje snijden, dan allemaal een beetje doorbakken en saus erbij en dan heerlijk met stokbrood opeten. Dat is mijn manier van Chilli con carne maken en die is heerlijk!! Ook niet iedereen lust dat maar ik wel. Heerlijk!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtWat vind ik lekker? Goede vraag, ik vind eigenlijk alles wel lekker, Nederlands, Italiaans, als het maar niet pittig is. Wat is het lekkerste vind ik mijn manier van Chilli con Carne, met allerlei bonen erin, witte en bruine en splitbonen, aardappels in blokjes gesneden en paprika snijden, uitje snijden, dan allemaal een beetje doorbakken en saus erbij en dan heerlijk met stokbrood opeten. Dat is mijn manier van Chilli con carne maken en die is heerlijk!! Ook niet iedereen lust dat maar ik wel. Heerlijk!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 29 Mei 2009 om 19:06
Fred
Datum: Maandag, 01 Jun 2009, 11:11 | Bericht # 4   
Fred 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

Ik ben gek op de Italiaanse keuken!
Pasta met een goed gekruide saus, een pizza met vanalles en nog wat op, zongedroogde tomaatjes met mozarella...
Heerlijk!
BerichtIk ben gek op de Italiaanse keuken!
Pasta met een goed gekruide saus, een pizza met vanalles en nog wat op, zongedroogde tomaatjes met mozarella...
Heerlijk!

Bericht getypt door - Fred
Toegevoegd op 01 Jun 2009 om 11:11
rejesi
Datum: Vrijdag, 11 Sep 2009, 20:51 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

ik vind wat ik macaronie prut noem het lekkerst :) :

je stopt elleboogmacaronie's in een pan en daar doe je spaghettisaus over. jam jam :p

Berichtik vind wat ik macaronie prut noem het lekkerst :) :

je stopt elleboogmacaronie's in een pan en daar doe je spaghettisaus over. jam jam :p

Bericht getypt door - rejesi
Toegevoegd op 11 Sep 2009 om 20:51
frenkes
Datum: Maandag, 12 Okt 2009, 13:13 | Bericht # 6   
frenkes 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Ik eet best wel veel..maar wat ik het liefst eet is een lekker groot stuk vlees...dat moet er zowiezo altijd bijzitten bij mij, hou daarom niet zo heel veel van pasta's en zo
BerichtIk eet best wel veel..maar wat ik het liefst eet is een lekker groot stuk vlees...dat moet er zowiezo altijd bijzitten bij mij, hou daarom niet zo heel veel van pasta's en zo

Bericht getypt door - frenkes
Toegevoegd op 12 Okt 2009 om 13:13
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Meningen Plaats » Voedsel voorkeur (Wat is jou lievelings eten??)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz