Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Meningen Plaats » Chatroom (Jou mening of een lifechatroom nog iets aan ZTSF kan toevoeg)
Chatroom
Rigje
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 11:44 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Hallo allemaal,

Ik ben nog maar een paar dagen lid maar al redelijk verslaafd aan jullie site. Gaandeweg leer ik iedereen middels posts een beetje kennen. Nu ben ik zelf student met veel vrije tijd dus ik kan ook vaak kijkjes nemen op de site. Ik vroeg me af of het leuk is een chatbox aan de site toe te voegen zodat je direct met mensen kunt praten en niet altijd op forumposts hoeft te wachten.
Hier zou je ook life kunnen overleggen over meetings, dieren makkelijker ruilen voor ZTAO en ZTSFwereld. Natuurlijk kun je het naast dierentuinen ook over een hoop andere dingen hebben.

Laat maar weten wat jullie vinden en als jullie het een leuk idee vinden kunnen we misschien binnenkort met Ray kijken of er zoiets mogelijk is.

Liefs!

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtHallo allemaal,

Ik ben nog maar een paar dagen lid maar al redelijk verslaafd aan jullie site. Gaandeweg leer ik iedereen middels posts een beetje kennen. Nu ben ik zelf student met veel vrije tijd dus ik kan ook vaak kijkjes nemen op de site. Ik vroeg me af of het leuk is een chatbox aan de site toe te voegen zodat je direct met mensen kunt praten en niet altijd op forumposts hoeft te wachten.
Hier zou je ook life kunnen overleggen over meetings, dieren makkelijker ruilen voor ZTAO en ZTSFwereld. Natuurlijk kun je het naast dierentuinen ook over een hoop andere dingen hebben.

Laat maar weten wat jullie vinden en als jullie het een leuk idee vinden kunnen we misschien binnenkort met Ray kijken of er zoiets mogelijk is.

Liefs!

Bericht getypt door - Rigje
Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 11:44
Jeweetwelwie
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 12:17 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 20

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur

Ik vind het wel een goed idee,
het is een optie om er over na te denken..

Ik wil mijn mail adres nooit aan iemand geven
en een chatroom kan daar de ideale optie voor zijn
om toch een soort te msnen met mensen..

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

BerichtIk vind het wel een goed idee,
het is een optie om er over na te denken..

Ik wil mijn mail adres nooit aan iemand geven
en een chatroom kan daar de ideale optie voor zijn
om toch een soort te msnen met mensen..

Groetjes,
Jeweetwelwie ^_^

Bericht getypt door - Jeweetwelwie
Toegevoegd op 14 Maa 2011 om 12:17
Rigje
Datum: Dinsdag, 15 Maa 2011, 11:57 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ik zie dat deze post inmiddels 13 keer is bekeken maar bijna niemand geeft zijn of haar mening. Ik las in een ander topic dat ZTSF vooruit wil en wil groeien. Om dit te kunnen doen zullen mensen toch actiever moeten worden. Dus mensen, geef je mening!

Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
BerichtIk zie dat deze post inmiddels 13 keer is bekeken maar bijna niemand geeft zijn of haar mening. Ik las in een ander topic dat ZTSF vooruit wil en wil groeien. Om dit te kunnen doen zullen mensen toch actiever moeten worden. Dus mensen, geef je mening!

Toegevoegd op 15 Maa 2011 om 11:57
Frank
Datum: Dinsdag, 15 Maa 2011, 12:37 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 9

Curator

Ik kan me nog herinderren dat ik ooit op het oude ZTSF heb gekeken (een andere versie), en daar zag ik ook een chatroom.
Hierna heb ik Raymond ook direct ge-PB't om dit eventueel in te voeren in deze ZTSF versie.
Hierop heeft hij nooit op gearegeerd en is er daarbij niks ontstaan bij de crew.

Maar ik vind het wel goed dat je dit weer opwekt.
Frank ;)

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtIk kan me nog herinderren dat ik ooit op het oude ZTSF heb gekeken (een andere versie), en daar zag ik ook een chatroom.
Hierna heb ik Raymond ook direct ge-PB't om dit eventueel in te voeren in deze ZTSF versie.
Hierop heeft hij nooit op gearegeerd en is er daarbij niks ontstaan bij de crew.

Maar ik vind het wel goed dat je dit weer opwekt.
Frank ;)

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 15 Maa 2011 om 12:37
Rigje
Datum: Dinsdag, 15 Maa 2011, 14:45 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ik weet dat Ray dit topic al heeft gelezen maar vooral de meningen van anderen even af wil wachten. Dus het is nog even afwachten, en veel hangt van de leden zelf af!

BerichtIk weet dat Ray dit topic al heeft gelezen maar vooral de meningen van anderen even af wil wachten. Dus het is nog even afwachten, en veel hangt van de leden zelf af!

Toegevoegd op 15 Maa 2011 om 14:45
jarni
Datum: Dinsdag, 15 Maa 2011, 15:58 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Member van het Seizoen
Verzorger

ik vind het een goed idee.
het is sneller dan een forum en als je op het forum chat zou je mischien worden gebant voor slowchatten.

Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
Berichtik vind het een goed idee.
het is sneller dan een forum en als je op het forum chat zou je mischien worden gebant voor slowchatten.

Bericht getypt door - jarni
Toegevoegd op 15 Maa 2011 om 15:58
Astrid
Datum: Woensdag, 16 Maa 2011, 15:33 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

Parkeerhulp

Klinkt leuk genoeg om het te proberen! Maar dan wel zo dat je ernaast nog gewoon door kunt forummen.. Anders moet je gaan zitten afwachten of er nog iemand komt chatten. :P Als 't niet aanslaat, kan ie altijd weer eraf geknikkerd worden.
Maar het lijkt me wel handig om van te voren even te bedenken of er maatregelen genomen moeten worden indien iemand via de chat lastig doet, de crew heeft er niet dezelfde controle als op het forum zelf. Nou kun je wel een paar chatmods aanstellen waarvan je weet dat ze zelfstandig en snel beslissingen kunnen maken, maar die kunnen er onmogelijk 24/7 zijn.

-Jardín Zoológico Centelles-
-Samsonvale Zoo-
-Trade Center-
BerichtKlinkt leuk genoeg om het te proberen! Maar dan wel zo dat je ernaast nog gewoon door kunt forummen.. Anders moet je gaan zitten afwachten of er nog iemand komt chatten. :P Als 't niet aanslaat, kan ie altijd weer eraf geknikkerd worden.
Maar het lijkt me wel handig om van te voren even te bedenken of er maatregelen genomen moeten worden indien iemand via de chat lastig doet, de crew heeft er niet dezelfde controle als op het forum zelf. Nou kun je wel een paar chatmods aanstellen waarvan je weet dat ze zelfstandig en snel beslissingen kunnen maken, maar die kunnen er onmogelijk 24/7 zijn.

Bericht getypt door - Astrid
Toegevoegd op 16 Maa 2011 om 15:33
raymondhoek
Datum: Woensdag, 16 Maa 2011, 18:42 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Inmiddels is er een chatbox!!
Deze is te vinden op de startpagina in het menu, en helemaal onderaan het forum.
Tips kunnen hier worden gegeven maar ook in de chatbox zelf.

Raymond (Site-admin) ;)

BerichtInmiddels is er een chatbox!!
Deze is te vinden op de startpagina in het menu, en helemaal onderaan het forum.
Tips kunnen hier worden gegeven maar ook in de chatbox zelf.

Raymond (Site-admin) ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 16 Maa 2011 om 18:42
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Meningen Plaats » Chatroom (Jou mening of een lifechatroom nog iets aan ZTSF kan toevoeg)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz