Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Meningen Plaats » the joker wint de nieuwe uri geller
the joker wint de nieuwe uri geller
vind jij dit terecht?
1.Ja[ 7 ][53.85%]
2.Rinke moest winnen[ 2 ][15.38%]
3.Nuno moest winnen[ 0 ][0.00%]
4.She-mask moest winnen[ 2 ][15.38%]
5.Sudesh moest winnen[ 0 ][0.00%]
6.Ik volg dit programma niet[ 2 ][15.38%]
7.Iemand die er al eerder uit was moest winnen[ 0 ][0.00%]
8.Anders[ 0 ][0.00%]
Answers total: 13
thomvonder
Datum: Zaterdag, 15 Mei 2010, 10:59 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

ik ben benieuwe naar jullie antwoorden, ik was zelf voor rinke
Berichtik ben benieuwe naar jullie antwoorden, ik was zelf voor rinke

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 15 Mei 2010 om 10:59
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 15 Mei 2010, 11:45 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Nee de Joker maakte er een echt spel van en een echte show. Rinke was meer van het simpele hypnose, ook wel leuk ook al vond ik de aktes van gisteren niet echt spektulair. Maar het was wel mooi. En dat de SheMask Sita was had ik niet verwacht. Ik dacht die Chinees zit er weer in. Maar dat was gelukkig niet. Maar the Joker/Andres Melia heeft terecht gewonnen. Juist omdat hij als Andrew Melia niet heeft gehaald. En als zijn alter ego The Joker wel. Knap gedaan en groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtNee de Joker maakte er een echt spel van en een echte show. Rinke was meer van het simpele hypnose, ook wel leuk ook al vond ik de aktes van gisteren niet echt spektulair. Maar het was wel mooi. En dat de SheMask Sita was had ik niet verwacht. Ik dacht die Chinees zit er weer in. Maar dat was gelukkig niet. Maar the Joker/Andres Melia heeft terecht gewonnen. Juist omdat hij als Andrew Melia niet heeft gehaald. En als zijn alter ego The Joker wel. Knap gedaan en groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 15 Mei 2010 om 11:45
thomvonder
Datum: Zaterdag, 15 Mei 2010, 15:51 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast: 6

Winnaar download week contest
Onderdirecteur

ik koos juist niet voor hem omdat hij z'n alterego nodig had, want zonder dat was hij niet goed genoeg. en SBS die maakte ook de hele tijd reclame voor hem, net als vorig jaar voor de mask. dat vind ik altijd wel jammer. en ik had ook niet verwacht dat sittah de she-mask zou zijn :p
Berichtik koos juist niet voor hem omdat hij z'n alterego nodig had, want zonder dat was hij niet goed genoeg. en SBS die maakte ook de hele tijd reclame voor hem, net als vorig jaar voor de mask. dat vind ik altijd wel jammer. en ik had ook niet verwacht dat sittah de she-mask zou zijn :p

Bericht getypt door - thomvonder
Toegevoegd op 15 Mei 2010 om 15:51
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Meningen Plaats » the joker wint de nieuwe uri geller
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz