Hulp voor logo
carnotaurus
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 10:25 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ik zou graag een nieuw logo hebben voor mijn ZTAO-zoo Faunalife, maar het lukt mij niet iets goeds te maken. Kan iemand helpen? Het idee is een groenige plantenachtergrond met in het midden een zittende ringstaartmaki. Rechts onderin staat een stokstaartje op twee poten en Bovenin zit op een tak of een blad een gould-amadine/zebravink (maakt niet uit welke, maar graag in wildkleur). Dit in een soort tekenachtige stijl (dus geen (zt2-)foto's). Onder dit geheel staan dan de letters "Faunalife". Is er iemand die hier iets moois van kan maken of tips geven hoe ik dat zelf kan?
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ik zou graag een nieuw logo hebben voor mijn ZTAO-zoo Faunalife, maar het lukt mij niet iets goeds te maken. Kan iemand helpen? Het idee is een groenige plantenachtergrond met in het midden een zittende ringstaartmaki. Rechts onderin staat een stokstaartje op twee poten en Bovenin zit op een tak of een blad een gould-amadine/zebravink (maakt niet uit welke, maar graag in wildkleur). Dit in een soort tekenachtige stijl (dus geen (zt2-)foto's). Onder dit geheel staan dan de letters "Faunalife". Is er iemand die hier iets moois van kan maken of tips geven hoe ik dat zelf kan? Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 10:25
Joshua
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 15:30 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Ik zou het graag voor je willen proberen. Op het moment ben ik nog even druk met het verslag voor me stage maar daarna is er wel een gaatje vrij --- Edit --- Zo, klaar! Hoop dat je het wat vind.
Bericht veranderd door: Joshua - Zondag, 04 Jan 2015, 16:44
Bericht Ik zou het graag voor je willen proberen. Op het moment ben ik nog even druk met het verslag voor me stage maar daarna is er wel een gaatje vrij --- Edit --- Zo, klaar! Hoop dat je het wat vind. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 15:30
ZooZa
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 16:09 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
ik kan ook helpen als nodig ik kan het bijvoorbeeld als mijne maken? dus met powerpoint?
Bericht ik kan ook helpen als nodig ik kan het bijvoorbeeld als mijne maken? dus met powerpoint? Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 16:09
carnotaurus
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 17:06 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
ZooZa , als je tijd hebt graag! Joshua , mooi gemaakt! Ik wacht even ZooZa af, maar ik heb sowieso al een goed logo. (ik mis alleen de ringstaartmaki)
Bericht ZooZa , als je tijd hebt graag! Joshua , mooi gemaakt! Ik wacht even ZooZa af, maar ik heb sowieso al een goed logo. (ik mis alleen de ringstaartmaki)Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 17:06
ZooZa
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 17:17 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
Wauw goed gedaan joshua, ik kan anders de stokstaartjes, het vinkje en de maki in de powerpoint style maken, en dat we die dan bij deze voegen?
Bericht Wauw goed gedaan joshua, ik kan anders de stokstaartjes, het vinkje en de maki in de powerpoint style maken, en dat we die dan bij deze voegen? Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 17:17
Joshua
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 17:38 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Helemaal goed, vind trouwens niet dat die stokstaartje er goed inpassen dus die mag je van mij wel weghalen. Maak er wat moois van zou ik zeggen!
Bericht Helemaal goed, vind trouwens niet dat die stokstaartje er goed inpassen dus die mag je van mij wel weghalen. Maak er wat moois van zou ik zeggen! Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 17:38
carnotaurus
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 18:49 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
ZooZa , zou erg leuk zijn! Dan zitten alle dieren erin en kan ik dit leuke ontwerp gebruiken!
Bericht ZooZa , zou erg leuk zijn! Dan zitten alle dieren erin en kan ik dit leuke ontwerp gebruiken!Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 18:49
ZooZa
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 19:39 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Curator
zoiets:
Bericht zoiets: Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 19:39
carnotaurus
Datum: Zondag, 04 Jan 2015, 20:36 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Geweldig! Echt een mooi logo, bedankt allebei! Het ontwerp was leuk en met die dieren erbij is het af!
Bericht Geweldig! Echt een mooi logo, bedankt allebei! Het ontwerp was leuk en met die dieren erbij is het af! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 04 Jan 2015 om 20:36
Hosted by uCoz