Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Composthoop » Probleempje met Mijnalbum.nl (Ik kan geen foto's meer bekijken)
Probleempje met Mijnalbum.nl
Cheeta7
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 10:52 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Hallo iedereen,

Voor mijn ZTAO zoo had ik graag mijn foto's gespaard zodat je ze nog altijd kan bekijken in het showtopic. Maar een tijdje geleden keek ik nog eens op mijnalbum.nl (waar mijn foto's staan) en blijkbaar zijn alle albums 'gedeactiveerd'. Als ik ze terug wil bekijken dan moet ik de map eerst activeren maar hiervoor moet ik betalen. Om eerlijk te zijn had ik het liever gratis gehouden ;) .

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groetjes
Bart

BerichtHallo iedereen,

Voor mijn ZTAO zoo had ik graag mijn foto's gespaard zodat je ze nog altijd kan bekijken in het showtopic. Maar een tijdje geleden keek ik nog eens op mijnalbum.nl (waar mijn foto's staan) en blijkbaar zijn alle albums 'gedeactiveerd'. Als ik ze terug wil bekijken dan moet ik de map eerst activeren maar hiervoor moet ik betalen. Om eerlijk te zijn had ik het liever gratis gehouden ;) .

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groetjes
Bart

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 10:52
krieke668
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 13:38 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

@ Cheeta7, dan is dat gewoon de service Mijnalbum.nl die op niet veel trekt, ik zou gaan uploaden via een andere website...
Bericht@ Cheeta7, dan is dat gewoon de service Mijnalbum.nl die op niet veel trekt, ik zou gaan uploaden via een andere website...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 13:38
Cheeta7
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 13:45 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ krieke668, oké, bedankt voor je antwoord. Ik hoop wel dat andere website's niet hetzelfde doen.

Bericht@ krieke668, oké, bedankt voor je antwoord. Ik hoop wel dat andere website's niet hetzelfde doen.

Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 13:45
NielsG
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 16:46 | Bericht # 4   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Quote (Cheeta7)
@ krieke668, oké, bedankt voor je antwoord. Ik hoop wel dat andere website's niet hetzelfde doen.
Nee, als je het via Imgur of Imageshack ofzo doet, doen ze dat niet. ;-)

Bericht
Quote (Cheeta7)
Nee, als je het via Imgur of Imageshack ofzo doet, doen ze dat niet. ;-)

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 16:46
Cheeta7
Datum: Zondag, 14 Apr 2013, 18:06 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ NielsGuchelaar, haha ik had al wat foto's staan op imageshack van iets anders dus ik zal die gebruiken. En bedankt voor je antwoord.  ^_^

Groetjes
Bart

Bericht@ NielsGuchelaar, haha ik had al wat foto's staan op imageshack van iets anders dus ik zal die gebruiken. En bedankt voor je antwoord.  ^_^

Groetjes
Bart

Toegevoegd op 14 Apr 2013 om 18:06
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Composthoop » Probleempje met Mijnalbum.nl (Ik kan geen foto's meer bekijken)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz