Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Composthoop » Michels verhalen (hier show ik mijn verhalen)
Michels verhalen
Michelaar
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 16:25 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Mijn hobby is verhalen schrijven. hier schrijf ik ze.

mijn eerste verhaal is het verhaal van mijn toekomstige Minecraft server voor mijn eiland.

Er was eens een god. zijn naam was Anarkusaga. hij maakte een eiland genaamd Sint nicolas (XD) millennia lang zag Anarkusaga  hoe het landschap zich ontwikkelde tot een groot eiland. maar hij was maar alleen. hij wou een echte koning. hij maakte er een genaamd Nicolas. Koning Nicolas was een goede koning. hij zorgde goed  voor het volk en bouwde een hele stad. maar
toen vielen de 2 andere eilanden aan. ze verwoeste de stad en ontvoerde de bevolking. tijden gingen voorbij en geruchten gingen over een 4de eiland: het vluchtelingen eiland. Koning Nicolas voer er heen en werd bondgenoten met koning Joluzut. ondertussen werd er veel gebouwd en koning Nicolas was heel gelukkig. toch wou koning Nicolas zijn bevolking terug. hoe gaat hij hiervoor zorgen?
                                                                      reacties zijn altijd welkom.

Eigenaar van McCain Zoo!
BerichtMijn hobby is verhalen schrijven. hier schrijf ik ze.

mijn eerste verhaal is het verhaal van mijn toekomstige Minecraft server voor mijn eiland.

Er was eens een god. zijn naam was Anarkusaga. hij maakte een eiland genaamd Sint nicolas (XD) millennia lang zag Anarkusaga  hoe het landschap zich ontwikkelde tot een groot eiland. maar hij was maar alleen. hij wou een echte koning. hij maakte er een genaamd Nicolas. Koning Nicolas was een goede koning. hij zorgde goed  voor het volk en bouwde een hele stad. maar
toen vielen de 2 andere eilanden aan. ze verwoeste de stad en ontvoerde de bevolking. tijden gingen voorbij en geruchten gingen over een 4de eiland: het vluchtelingen eiland. Koning Nicolas voer er heen en werd bondgenoten met koning Joluzut. ondertussen werd er veel gebouwd en koning Nicolas was heel gelukkig. toch wou koning Nicolas zijn bevolking terug. hoe gaat hij hiervoor zorgen?
                                                                      reacties zijn altijd welkom.

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 16:25
jeffrey
Datum: Donderdag, 11 Apr 2013, 16:36 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

Leuk dat je verhalen schrijven ook zo leuk vind, zelf ben ik er ook erg fan van (maak ze alleen nooit af :( )

Always look on the bright side of life!
BerichtLeuk dat je verhalen schrijven ook zo leuk vind, zelf ben ik er ook erg fan van (maak ze alleen nooit af :( )

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 11 Apr 2013 om 16:36
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Composthoop » Michels verhalen (hier show ik mijn verhalen)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz