ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
Hallo iedereen!!
Legoman en Ik(Zebraatje) dachten dat het wel een goed idee was om een topic te starten waarin we vragen van de forumleden beantwoorden over Dierentuin-Dieren. Wil je bijv. weten wat de namen van de Emmense Olifanten zijn,Hoeveel Zebra's ze in Burgers' Zoo hebben en ga zo maar door. Dan beantwoorden we graag jullie vragen. Ook zullen we zelf een lijst samenstellen per dierentuin en dan namen van dieren, dit kunnen we dan gewoon doen doormiddel van het editten van het bericht. Nou kom maar op met jullie vragen!!!!
Groetjes Legoman en Zebraatje:)
Bericht veranderd door: zebraatje - Donderdag, 31 Jan 2013, 19:47
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Hoi Legoman en Zebraatje. Ik heb een vraag over dieren. Het gaat wel om dieren uit ZT, ik hoop dat dit topic daar ook voor is. Hier mijn vraag: Heeft het invloed op de dieren als ik planten en rotsen van verschillende biotopen in het verblijf plaats? Ik vind het leuk om vogels en reptielen verblijven te bouwen en gebruik dan bv planten uit het tropisch regenwoud in een verblijf met een grasland biotoom. Maar ik weet dus niet of dat zomaar kan.
Groet, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
@ Remeo, nee dit topic is daar niet voor alleen de dieren in echte dierentuinen maar het moet geen enkel probleem een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
@ legoman12324, Ah OK, sorry dat ik het verkeerde topic gebruikt heb. Toch, bedankt voor je snelle antwoord! Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!