ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ rymafra, ik kan ook goed tekenen! alleen ben ik niet meer actief in tekenen xD. ik tekenen alleen maar fantasie dingen. en het mooiste wat ik getekend hadt was een steen trol met zo'n flut school potloodje. xD. en ik tekenen ook nog wel eens met houtskool. dat is ook leuk! ( alleen kun je het niet meer uitgummen )
gr. Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
@ Kit_Fisto, Ook als he minder actief bent ben je van harte welkom! WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik ga waarschijnlijk morgen een posten!
Added (02 Dec 2012, 21:08) --------------------------------------------- Naam: arneb Ervaring: pas begongen met mensen Catagorie: Realistische dingen Werk:
Naam: wollykonijn Ervaring: ben al zeker 2 jaar aan het tekenen en hoop het ook profesioneel te kunnen.. P.s ben hier niet zo actief maar teken elke dag wel wat.. Catagorie: Realistische dingen (meestal dieren) Werk: Hij is hier nog niet helemaal af, nu wel hij ziet er nu ook beter uit Heb ook een site Alleen staan daar alleen maar oude tekeningen op, dus niet me nieuwen tegenwoordig teken ik dus zo zoals die tekening hierboven Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Maandag, 03 Dec 2012, 20:13
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Naam: hananas59 Ervaring: teken al jaren en teken ook dieren en uitgestorven soorten P.s ben hier niet zo actief maar teken elke dag wel wat.. Catagorie: dieren, uitgestorven diersoorten of gewoon een verzonnen ding
Datum: Donderdag, 20 Dec 2012, 08:15 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ok ik ga kijken om iets leuks te maken... Wie willen er nu meedoen? WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!