ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Echte naam: Mark Leeftijd: 16 Favo Zoo: Randers regnskov: drie tropische koepels waarin een tropisch regenwoud gemaakt is in Denenmarken GEWELDIG!!! (in Nederland: Blijdorp) Favo Dier(en): Tijger Welk schoolniveau / werk / stage: 5 Havo Huisdieren: 1 tamme grasparkiet, 1 roodkeelanolis, aziatisch aquarium Soort huis: rijtjeshuis Hobby's: Zoo Tycoon 2, mijn terrarium verzorgen Sport: judo Favo Eten: stampot bietjes met spekjes en karbonade Absolute Droomjob: Geen idee Welk van de 12 basis smileys gebruik je het meest?: afwisselend Engste wat JOU ooit is overkomen: Een tijd geleden waren we weer drie weken in ons strandhuisje en mijn kleine broertje van 4 verdween een tijdje onderwater Wat is je leukste schoolvak: biologie en scheikunde Favoriete landschap: jungle
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 22:07 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Echte naam: David Leeftijd: 14 Favoriete zoo: Artis Favoriete dier: Jaguar, en nee, niet de kameel. Die staat derde :P Welk schoolniveau/werk/stage: 3 vwo Huisdieren: Jammergenoeg geen Soort huis: Rijtjeshuis Hobby's: Chillings with vrienden, mijn familie, sowieso voetbal (ik hou van alle balsporten), lezen en zelf een beetje verhalen maken, tekenen, lezen Sport: Voetbal Favoriete eten: Pannenkoeken en gebakken aardappelen Absolute droomjob: Bij FC Barcelona spelen, als het toch een droomjob moet zijn..! Welke smileys gebruik ik het meest?: :D, =D, xD, :P Engste wat me ooit is overkomen: Moeder kwijtraken toen ik klein was =( Wat is je leukste schoolvak: LO Favoriete landschap: Asfaltstraat! Nee, ik heb echt geen idee... Beste voetbalspeler: Lionel Messi, kapot goed!
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 22:32 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Echte naam: Jeffrey Leeftijd: 15 Favoriete zoo: Burgers Zoo Favoriete dier(en): Olifant, Eland en Bizon (kan geen keuze maken ) Welk schoolniveau/werk/stage: 3 Havo Huisdieren: Een aqaurium en een vijver. Soort huis: Rijtjeshuis Hobby's: Schrijven, lezen, hout snijden, tekenen, foto's bewerken en optreden (comedie acts) Sport: Geen sport Favoriete eten: Spare Ribs, Lasanga Absolute droomjob: Dierenverzorger (met een normaal salaris) of komiek/artiest. Welke smileys gebruik ik het meest?: en Engste wat me ooit is overkomen: Struikelen en met mijn hoofd tussen een aantal stenen vast komen te zitten met vlak onder mijn hoofd 2 kreeften. Wat is je leukste schoolvak: Biologie, Geschiedenis en vakantie Favoriete landschap: Savanne Beste voetbalspeler: Elke scheidsrechter die een wedstrijd aflast. (Ja, ik haat voetbal) Always look on the bright side of life!
Datum: Zaterdag, 03 Nov 2012, 22:47 | Bericht # 34
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Echte naam: Niels Leeftijd: 13 Favoriete zoo: Blijdorp Favoriete dier(en): Dingo Welk schoolniveau/werk/stage: 2 Gymnasium Huisdieren: Niks Soort huis: 2 onder 1 kap Hobby's: Chillen met vrienden, hockey, tennis, dierentuinen bezoeken Sport: Hockey Favoriete eten: Pizza Absolute droomjob: Dierentuindirecteur/Dierentuinarts/Apotheker Welke smileys gebruik ik het meest? Engste wat me ooit is overkomen: Blinde darm ontsteking. Wat is je leukste schoolvak: Biologie, Wiskunde Favoriete landschap: Regenwoud Beste voetbalspeler: Frank Lampard Leukste land: NL of Australië
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Echte naam: Ryan Leeftijd: 12 Favo Zoo: Burgers en Beekse bergen en Blijdrop Favo Dier(en): neusbeer en dwergapen Welk schoolniveau / werk / stage: Gymansium 2talig Huisdieren: Huisdieren: 1konijn 2katten 6parkieten een tropisch aquarium en een vijver Soort huis: Hoekhuis Hobby's: ZTAO, ZT2 etc. , tekeenen , koken , en niksnutten Sport: Skieën ( inderdaad ik kan niet skieën ) Favo Eten: Sushi, Pizza en Biefstuk Engste wat JOU ooit is overkomen: Mijn vingertop ( alleen vet) hing er half af!!! Absolute Droomjob: werken met dieren (neusbeertjus ) Welk van de 12 basis smileys gebruik je het meest? : Leukste schoolvak: Tekenen, Frans ,Science ( soort techniek) Vakantieland: Brazilië Beste forum-vriend: Ik weet niet echt... ik denk jeffrey Landschap: Savanna Beste voetbalspeler: De trainers die chagarijnig gaan doen als ze aan het verliezen zijn Ja, ik haat voetbal ook Leukste land: Brazilië Realistischte download(s): RR WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!