Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Composthoop » in verwachting van een baby (ik ben zwanger)
in verwachting van een baby
kroko72
Datum: Vrijdag, 19 Okt 2012, 21:09 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

hallo evi111,

als allereerste van hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. ik ben zelf vader van een schitterende zoon van bijna 3 ik was volgens mij 22 toen ik hoorde dat ik vader werd en de schrik zat er bij mij mooi in. toen de kleine eenmaal geboren was veel te vroeg en ik mijn kleine schatje in de armen hield was ik de trotste vader die er bestond. je haalt zoveel energie uit een kind dat kun je alleen maar snappen als je er een hebt. ik neem niet aan dat allemaal makkelijk gaat worden maar je krijgt er zoveel mooie dingen voor terug ik zou zeggen geniet ervan. mijn zoon heet dani. maar andere leuke namen zijn.

jason voor een jongen en voor een meisje samantha

veel suc6 en dat alles goed gaat komen met jou en de kleine :D

klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Berichthallo evi111,

als allereerste van hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. ik ben zelf vader van een schitterende zoon van bijna 3 ik was volgens mij 22 toen ik hoorde dat ik vader werd en de schrik zat er bij mij mooi in. toen de kleine eenmaal geboren was veel te vroeg en ik mijn kleine schatje in de armen hield was ik de trotste vader die er bestond. je haalt zoveel energie uit een kind dat kun je alleen maar snappen als je er een hebt. ik neem niet aan dat allemaal makkelijk gaat worden maar je krijgt er zoveel mooie dingen voor terug ik zou zeggen geniet ervan. mijn zoon heet dani. maar andere leuke namen zijn.

jason voor een jongen en voor een meisje samantha

veel suc6 en dat alles goed gaat komen met jou en de kleine :D

Bericht getypt door - kroko72
Toegevoegd op 19 Okt 2012 om 21:09
Dierentuiner
Datum: Vrijdag, 19 Okt 2012, 21:53 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Curator

@Evi111, Sorry voor mn late reactie maar leuk dat je een kind krijgt en hier leuke namen :

Jongensnamen :

Noah
Robin
Dominique

Meisjesnamen :

Noah
Robin
Dominique
Bericht@Evi111, Sorry voor mn late reactie maar leuk dat je een kind krijgt en hier leuke namen :

Jongensnamen :

Noah
Robin
Dominique

Meisjesnamen :

Noah
Robin
Dominique

Bericht getypt door - Dierentuiner
Toegevoegd op 19 Okt 2012 om 21:53
Mark_23
Datum: Woensdag, 31 Okt 2012, 17:30 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Heel erg gefeliciteerd, ik hoop voor je dat het een gezond en mooi kindje mag worden.
Ik weet wel een paar namen, zoals Jasper of ik ken iemand met een naam die ik zelf heel apart maar mooi vind: Dylan of Stef
Als meisje misschien Emi, Michelle vindt ik ook een mooie naam, of (zo zou ik hebben geheten als ik een meisje geweest was :p ) Mariska.
BerichtHeel erg gefeliciteerd, ik hoop voor je dat het een gezond en mooi kindje mag worden.
Ik weet wel een paar namen, zoals Jasper of ik ken iemand met een naam die ik zelf heel apart maar mooi vind: Dylan of Stef
Als meisje misschien Emi, Michelle vindt ik ook een mooie naam, of (zo zou ik hebben geheten als ik een meisje geweest was :p ) Mariska.

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 31 Okt 2012 om 17:30
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Composthoop » in verwachting van een baby (ik ben zwanger)
Search:

Hosted by uCoz