Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Composthoop » wat voor voor dier is dit (ik heb geen idee)
wat voor voor dier is dit
Cheeta7
Datum: Zondag, 23 Sep 2012, 13:30 | Bericht # 21   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Duitse Herders zijn heel goede honden, je kan ze heel gemakkelijk trainen en je kan ze altijd in iedere situatie vertrouwen. Mocht je voor dit dier kiezen dan zou ik hem als puppy kopen. Ze zijn dan het makkelijkst te trainen. Als je veel weg bent is dit ook de perfecte hond. Ze zijn heel zelfstandig en kunnen best goed overweg met andere honden.

Een labrador is iets speelser. Je kan ze ook veel trainen maar hebben ietsje meer aandacht nodig. Je kan deze hond ook opleiden als waakhond maar dan heb je wel wat meer tijd nodig. Ze kunnen ook heel goed overweg met andere honden.

Beidjes hondjes zijn het leukst als je ze als puppy koopt/krijgt. Ze zijn allebei even makkelijk te trainen.

Ikzelf heb een Border Collie. Héél leuke honden. Ze zijn heel makkelijk te trainen (dit zijn de slimste honden). Je kunt er alles meedoen qua training. Je kunt ze zelfstandig maken, of afhankelijk. Je kunt er een werker of waakhond van maken... Ze zijn best speels en houden van veel ruimte.

Hopelijk heb ik je hiermee geholpen :D

Groetjes Bart

BerichtDuitse Herders zijn heel goede honden, je kan ze heel gemakkelijk trainen en je kan ze altijd in iedere situatie vertrouwen. Mocht je voor dit dier kiezen dan zou ik hem als puppy kopen. Ze zijn dan het makkelijkst te trainen. Als je veel weg bent is dit ook de perfecte hond. Ze zijn heel zelfstandig en kunnen best goed overweg met andere honden.

Een labrador is iets speelser. Je kan ze ook veel trainen maar hebben ietsje meer aandacht nodig. Je kan deze hond ook opleiden als waakhond maar dan heb je wel wat meer tijd nodig. Ze kunnen ook heel goed overweg met andere honden.

Beidjes hondjes zijn het leukst als je ze als puppy koopt/krijgt. Ze zijn allebei even makkelijk te trainen.

Ikzelf heb een Border Collie. Héél leuke honden. Ze zijn heel makkelijk te trainen (dit zijn de slimste honden). Je kunt er alles meedoen qua training. Je kunt ze zelfstandig maken, of afhankelijk. Je kunt er een werker of waakhond van maken... Ze zijn best speels en houden van veel ruimte.

Hopelijk heb ik je hiermee geholpen :D

Groetjes Bart

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 23 Sep 2012 om 13:30
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Composthoop » wat voor voor dier is dit (ik heb geen idee)
  • Page 3 of 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Search:

Hosted by uCoz