ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Aflevering 1 ~zwart, wit en rood~
Ik was op mijn eerste melding in Vijlen,Zuid-Limburg dichtbij het drielandenpunt waren drie kleine dassen jonkies gevonden. het was mijn eerste klus met veel goede moed reed ik er met mijn jeep naartoe. Daar aangekomen kwam direct iemand van het terras naar mijn auto toe hij zag er als een boswachter uit en dat was hij ook Ben genaamd hij nam me mee en vertelde me over het gebied hier kwamen drie landen bijelkaar Nederland,belgië en duitlsand vandaar drielandenpunt er stone een grenspaal op dit punt rondom dit was een klein park gebouwt een doolhof een uitkijktoren en zo. je kon er ook lekker wandelen en fietsen door de heuvels van zuid-limburg en het vijlenerbos na een tijdje kwamen we bij het pount waar hij ze had gezien en nu lag er een karkas van een beest Ben keek effe en zag dat het een das was ik maakte foto's voor in mijn digitale logboek en we liepen door we hoorde een steeds harder wordend geknor en we gingen kijken wat dat was en zagen drie kleine zwart-witte bolletjes liggen ze zagen er al ouder uit dus ze dronken al geen melk meer en er lag ook een muizenskelet bij hun verstopplaats maar ze hadden overal schrammen en wonden dus ik ging terug naar mijn jeep om een box te halen om ze te vangen want ze konden daar niet blihjven liggen ik zou ze brengen naar RCU want daar konden ze ook door verkocht wordne aan zoo's toen ik terug kwam met 3 boxen en een stropstok konden we gaan beginnen de stok was niet nodiomdat ze zo verwond waren dat ze niet meer in staat waren zich te verdediggen dus we liepen met z'n tweeën terug naar mijn jeep en nam afscheid