Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Composthoop » dyslexie (wie hebt het wel en wie niet)
dyslexie
Jens26
Datum: Zaterdag, 08 Sep 2012, 12:07 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Ik heb het ook en in Internet explore kun je de google toolbar downloaden en daar is ook ene knopje bij van spelling controleren als je daar op klikt leest ie alles na en zet ie even de foute woorden in het rood gedrukt als je er dan op drukt op die rode woorden krijg je een klein lijstje van suggesties wat je bedoelde. Ik vind het zelf erg handig en gebruik het redelijk veel op forums zoals dit enzo

.
BerichtIk heb het ook en in Internet explore kun je de google toolbar downloaden en daar is ook ene knopje bij van spelling controleren als je daar op klikt leest ie alles na en zet ie even de foute woorden in het rood gedrukt als je er dan op drukt op die rode woorden krijg je een klein lijstje van suggesties wat je bedoelde. Ik vind het zelf erg handig en gebruik het redelijk veel op forums zoals dit enzo

Bericht getypt door - Jens26
Toegevoegd op 08 Sep 2012 om 12:07
Cheeta7
Datum: Zondag, 09 Sep 2012, 12:45 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Legoman, ikzelf heb daar niet echt veel problemen mee. Ik vind het mooi van je dat je er kunt over spreken. De mensen die je wilden verbeteren hadden het ook misschien niet zo bedoeld. Maar ach. Typfoutjes zijn echt niet erg zolang je er maar iets van begrijpt ;)

BerichtLegoman, ikzelf heb daar niet echt veel problemen mee. Ik vind het mooi van je dat je er kunt over spreken. De mensen die je wilden verbeteren hadden het ook misschien niet zo bedoeld. Maar ach. Typfoutjes zijn echt niet erg zolang je er maar iets van begrijpt ;)

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 09 Sep 2012 om 12:45
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Composthoop » dyslexie (wie hebt het wel en wie niet)
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz