Dierentuiner
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 16:26 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Vertel hier op welke sport je zit en wat je bereikt hebt, Ikzelf zit op Judo en ben dit jaar Zuid/hollands kampioen tot 66 kilo geworden. Ik heb op de nederlandse kampioenschappen gestaan en ben daar 8ste geworden. En verder heb ik iets van 25 1ste prijzen en 3 2de prijzen en een stuk of 10 3de prijzen.
Bericht Vertel hier op welke sport je zit en wat je bereikt hebt, Ikzelf zit op Judo en ben dit jaar Zuid/hollands kampioen tot 66 kilo geworden. Ik heb op de nederlandse kampioenschappen gestaan en ben daar 8ste geworden. En verder heb ik iets van 25 1ste prijzen en 3 2de prijzen en een stuk of 10 3de prijzen. Bericht getypt door - Dierentuiner Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 16:26
Real_thomas
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 16:31 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Goed gedaan! Ik zit op voetbal, maar helemaal niet professioneel ofzo.. Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Goed gedaan! Ik zit op voetbal, maar helemaal niet professioneel ofzo.. Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 16:31
NielsG
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 16:34 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Hockey en tennis, en ik voetbal ook vaak, maar ik zit er niet op.
Bericht Hockey en tennis, en ik voetbal ook vaak, maar ik zit er niet op. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 16:34
Kit_Fisto
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 17:12 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
ik zat op judo en scouting. ik zit nu op sport zwemmen. wat erg leuk is!
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht ik zat op judo en scouting. ik zit nu op sport zwemmen. wat erg leuk is! Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 17:12
Cheeta7
Datum: Zondag, 12 Aug 2012, 20:05 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik doe ook voetbal! En zit ook in de voetbalploeg van mijn school. Lopen doe ik ook maar niet in club (heb twee keer meegedaan en 2 keer gewonnen) Maar dat is zo'n 2 jaar geleden. (Leuk topic, is best leuk om te weten wat anderen doen ) Groetjes!
Bericht Ik doe ook voetbal! En zit ook in de voetbalploeg van mijn school. Lopen doe ik ook maar niet in club (heb twee keer meegedaan en 2 keer gewonnen) Maar dat is zo'n 2 jaar geleden. (Leuk topic, is best leuk om te weten wat anderen doen ) Groetjes! Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 12 Aug 2012 om 20:05
IK
Datum: Maandag, 13 Aug 2012, 20:38 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik heb tennis, badminton, nog een keer tennis en nog iets wat ik me niet herinner gedaan xD Op het moment niks.
Bericht Ik heb tennis, badminton, nog een keer tennis en nog iets wat ik me niet herinner gedaan xD Op het moment niks. Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 13 Aug 2012 om 20:38