ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik vind het leuker om echt zelf de zoo te bouwen en niet gewoon een verblijf neer te planten... Maar dat is mijn mening. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
@ JowJonas, ik ook, ik ben daarom nog steeds heel erg fan van zt2, het geeft gewoon het dierentuin gevoel, en die nieuwe op de xbox bij mij iets minder maar het is wel grappig dat de Zoo Tycoon reeks nu verder gaat het rare vind ik ook dat dat mens op een gegeven moment zegt dat de oudere zoo tycoon spellen voor op de pc alleen maar 'sim-games' waren en dat die nieuwe van de xbox meer spelen is met de dieren terwijl je bij de xbox veel meer bezig bent met statistieken maar dat kan ook aan mij liggen groetjes van mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ik vind het ook niet echt super, en als ik het zo zie is het spel niet veel anders dan de meeste dierentuin-bouw apps Always look on the bright side of life!
Ik vind het veelbelovend, maar echt Zootycoon wordt het gewoon niet. Meer een app versie van Zootycoon Xbox.
Een van de weinige positieve dingen vind ik wel dat Zootycoon niet dood is, en hopelijk dat er een nieuwe pc game komt die wat ingewikkelder is dan de originele. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, en wat realistischer eigenlijk zt2 en xbox gemixt, dus de mooie dieren van de xbox versie en het zelf bouwen van verblijven van de zt2 dat lijkt mij het mooiste. ik hoop inderdaad ook dat er een pc game komt