zoals de meesten al weten was Zoo Tycoon ABC een lange tijd uit de lucht maar op Zoo Hispania heeft iemand de nieuwe ztABC gevonden! hij is nog steeds in de maak, maar je ziet dat er aan gewerkt word er staan zelfs al downloads! als je zelf wilt kijken: Zoo Tycoon ABC dat was het nieuws als jij er nog iets over te melden hebt, kan je dat hier ook gewoon posten (kon trouwens geen goede plek vinden om dit te posten, dus ik deed het maar hier :D)
Bericht veranderd door: ZooZa - Vrijdag, 27 Jun 2014, 09:21
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ik wist wel dat die niet weg was! Alleen heb ik ooit een andere ZTABC gevonden, waar alle downloads van Snowleo opstonden, maar nu vind ik hem niet meer terug. Het is ook niet deze site, want daar staan die downloads niet bij op. Vreemd...
was het niet Snowleo's Zoo Equipment? want die had alle Snowleo downloads, maar die is al best lang uit de lucht ook nu maar wachten op de downloads en dan vind ik het nieuwe ztABC al geopend ik denk dat de meeste ook daarvoor naar de site gaan...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ja nee, het was echt een ZTABC, want ik heb er packs van gehaald die ik nog steeds in mijn zoo gebruik die niet van SL zijn. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
ZooZa, er zijn verschillende ZTABC sites geweest, eerst de 'oudste' die ik ken, toen die JowJonas bedoelt, met veel van snowleo en DM, en nu deze. Tussendoor is er ook nog een ZT community database geweest, waar een groot aantal ZTABC downloads stonden, maar die ik ook al uit de lucht. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!