Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Media Studio » Africam (webcams vanuit Afrika)
Africam
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 27 Jun 2014, 10:37 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Curator

ik heb net een grote groep herten gespot die aan het drinken waren bij het water. waarschijnlijk gazelles.

erg leuk om ze te bekijken. soms waren ze ook erg bang of schuw en dan bij elke beweging sprong de hele groep van het water weg haha zag er erg leuk uit!

@ ZooZa, ik keek net even op de plek waar jij de koedoes had gezien en zag dat er nu weer kleine herten waren. ik gok iets op dik diks of zo. maar dat is maar een wilde gok.

gr. Marijn  ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D

Bericht veranderd door: Kit_Fisto - Vrijdag, 27 Jun 2014, 10:38
Berichtik heb net een grote groep herten gespot die aan het drinken waren bij het water. waarschijnlijk gazelles.

erg leuk om ze te bekijken. soms waren ze ook erg bang of schuw en dan bij elke beweging sprong de hele groep van het water weg haha zag er erg leuk uit!

@ ZooZa, ik keek net even op de plek waar jij de koedoes had gezien en zag dat er nu weer kleine herten waren. ik gok iets op dik diks of zo. maar dat is maar een wilde gok.

gr. Marijn  ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 27 Jun 2014 om 10:37
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Media Studio » Africam (webcams vanuit Afrika)
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz