Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Media Studio » Eurovisie songfestival 2013 (Alles over... rara XD)
Eurovisie songfestival 2013
jeffrey
Datum: Zondag, 19 Mei 2013, 12:46 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

Oei, mijn klasgenoot zal wel kwaad zijn, hij wist zeker dat Duitsland zou winnen en als hij geen gelijk krijgt kan je beter op afstand blijven ;)

Always look on the bright side of life!
BerichtOei, mijn klasgenoot zal wel kwaad zijn, hij wist zeker dat Duitsland zou winnen en als hij geen gelijk krijgt kan je beter op afstand blijven ;)

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 19 Mei 2013 om 12:46
raymondhoek
Datum: Maandag, 20 Mei 2013, 14:04 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

We hebben het inderdaad erg goed gedaan.
Wel viel die 12 punten voor belgie en andersom erg op...
Maarja dat weet iedereen van het songfestival, dat buren elkaar allemaal 12 punten geven =.=

Raymond ;)

BerichtWe hebben het inderdaad erg goed gedaan.
Wel viel die 12 punten voor belgie en andersom erg op...
Maarja dat weet iedereen van het songfestival, dat buren elkaar allemaal 12 punten geven =.=

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 20 Mei 2013 om 14:04
krieke668
Datum: Maandag, 20 Mei 2013, 14:42 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

ZTAO
Reputatie: 6

Curator

Quote (jeffrey)
Oei, mijn klasgenoot zal wel kwaad zijn, hij wist zeker dat Duitsland zou winnen en als hij geen gelijk krijgt kan je beter op afstand blijven

Dat wist iedereen toch dat Duitsland nooit ging winnen, al waren ze de beste zouden ze nog niet winnen. Eurovisie songfestival is gewoon een spelletje tussen de Oostblok van Europa <_<
Bericht
Quote (jeffrey)
Oei, mijn klasgenoot zal wel kwaad zijn, hij wist zeker dat Duitsland zou winnen en als hij geen gelijk krijgt kan je beter op afstand blijven

Dat wist iedereen toch dat Duitsland nooit ging winnen, al waren ze de beste zouden ze nog niet winnen. Eurovisie songfestival is gewoon een spelletje tussen de Oostblok van Europa <_<

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 20 Mei 2013 om 14:42
OrcaFreak
Datum: Maandag, 20 Mei 2013, 17:08 | Bericht # 14   
OrcaFreak 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 9

Kassa Medewerker

@ Raymond: Daar ben ik niet helemaal mee akkoord. Het is inderdaad zo dat de Oostbloklanden aan vriendjespolitiek doen en dat geldt zeker ook voor de Scandinavische landen. Maar ik kan mij niet herinneren dat de Nederlanders dikwijls 12 punten geven aan ons Belgenlandje. Gewoonlijk krijgen de Nederlanders een hoger cijfer van België, dan de Belgen van Nederland.
@ Jeffrey: Duitsland ging inderdaad niet winnen, dat wist iedereen. Het liedje was immers een slechte "kopie" van het winnend lied van vorig jaar.

Groetjes

Bericht@ Raymond: Daar ben ik niet helemaal mee akkoord. Het is inderdaad zo dat de Oostbloklanden aan vriendjespolitiek doen en dat geldt zeker ook voor de Scandinavische landen. Maar ik kan mij niet herinneren dat de Nederlanders dikwijls 12 punten geven aan ons Belgenlandje. Gewoonlijk krijgen de Nederlanders een hoger cijfer van België, dan de Belgen van Nederland.
@ Jeffrey: Duitsland ging inderdaad niet winnen, dat wist iedereen. Het liedje was immers een slechte "kopie" van het winnend lied van vorig jaar.

Groetjes

Bericht getypt door - OrcaFreak
Toegevoegd op 20 Mei 2013 om 17:08
catfreako
Datum: Dinsdag, 21 Mei 2013, 07:07 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

Ik vond het een hele leuke finale en terecht dat Denemarken gewonnen heeft. Al had Griekenland van mij ook wel mogen winnen...  :p
En gewoon een vraagje, lagen er nog meer mensen strak van het lachen om die Roemeen?

BerichtIk vond het een hele leuke finale en terecht dat Denemarken gewonnen heeft. Al had Griekenland van mij ook wel mogen winnen...  :p
En gewoon een vraagje, lagen er nog meer mensen strak van het lachen om die Roemeen?

Bericht getypt door - catfreako
Toegevoegd op 21 Mei 2013 om 07:07
Zoojong
Datum: Dinsdag, 21 Mei 2013, 09:24 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@ catfreako, Ik vond het knap, maar moest er ook om lachen!  Hoeveel was Roemenïe ookalweer geworden??

Made by Real-Thomas.
Bericht@ catfreako, Ik vond het knap, maar moest er ook om lachen!  Hoeveel was Roemenïe ookalweer geworden??

Bericht getypt door - Zoojong
Toegevoegd op 21 Mei 2013 om 09:24
ruben
Datum: Zaterdag, 25 Mei 2013, 19:41 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Quote (raymondhoek)
We hebben het inderdaad erg goed gedaan.Wel viel die 12 punten voor belgie en andersom erg op...

Raymond ;)
 Daarom noem ik dat gedoe dan ook het Eurovisie Vriendjes Festival
Bericht
Quote (raymondhoek)
We hebben het inderdaad erg goed gedaan.Wel viel die 12 punten voor belgie en andersom erg op...

Raymond ;)
 Daarom noem ik dat gedoe dan ook het Eurovisie Vriendjes Festival

Bericht getypt door - ruben
Toegevoegd op 25 Mei 2013 om 19:41
Zoo Tycoon SUPER Forum » Algemeen » Media Studio » Eurovisie songfestival 2013 (Alles over... rara XD)
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz