ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 681 Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Wel, hier post je dus de slechtste hakke-nummers xD Nee, post hier je favoriete nummers. Als je wil, kan je zelfs een eigen top 40 maken!
1. Avicii - Levels 2. Otto Know - Million Voices 3. Avicii - Bromance 4. Avicii - Level 2 5. Sander van Doorn - Nothing Inside 6. Armin van Buuren - Drowning 7. Avicii - Blessed 8. Basto! - Gregory's Theme 9. Avicii - Fade into Darkness 10. My feelings for you 11. Avicii - Silhouettes 12. Basto! - Cloudbreaker 13. Avicii, Oliver Ingrosso, Otto Knows - iTrack 14. Swedish House Mafia - Don't you worry child 15. Swedish House Mafia - Save the world (tonight)
Nee, ik ben geen Avicii fan :P Dit is mijn huidige lijst, hij zal vast nog wel eens geupgrade worden :P
Bericht veranderd door: IK - Zaterdag, 08 Sep 2012, 20:12
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 60 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Dit is mijn top tien aan favoriete liedjes van nu
1. PSY - GANGNAM STYLE 2..carly rea jepsen - call me maybe 3. mike masse - let it be 4. eminem ft rihanna - love the way you are 5..zirkus zirkus - moordgriet 6. bastiaan en moes ooh ooh voelt zo goed 7. nicki minaj - starships 8. tacabro - tacata 9. bastiaan - verliefd 10. lyon en billy - voorbij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
1.alexx ft djo-g ver bij je vandaan 2.alexx ft djo-g je bent en blijft van mij 3.alexx kon ik maar even 4. hardwell ft mitch crown call me a spaceman 5 jennifer lopez ft pitbull dance again 6 tyler james williams don't run away 7.ariana grande grenade 8.calvin harris ft ne-yo let's go 9.lucky luck lief leuk en sexy 10.ariana grand love yhe way you lie