Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina
 

Page 1 of 212»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Design » Jagged Fang Designs (Nu: oeros release)
Jagged Fang Designs
Lewa
Datum: Zaterdag, 18 Apr 2015, 13:03 | Bericht # 1   
Lewa  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 18
Prijzenkast: 0

Designer
Stagiaire

Aangezien hier wel degelijk nog wat mensen actief zijn, heb ik besloten om voor ons team hier ook een topic aan te maken. Voor de mensen die mij niet kennen, ik ben Lewa/Iben en ben een coder/environment designer bij Jagged Fang Designs. Vandaag hebben we na lang werken eindelijk onze Oeros (GenII) remake uitgebracht.


FANTASTISCHE VARIANTEN

Zoals altijd heeft ieder JFD dier verscheidene varianten om zo een zeer interessante gameplay te krijgen. Naast de standaardvarianten die wij steeds maken ; model, skin en grootte; hebben we nu ook enkele gedragsvarianten gecodeerd. Zo heb je onder andere onvruchtbare dieren, maar ook de bizarre freemartin. Speciaal om je kuddes zo realistisch mogelijk te houden zijn er nog verschillende andere varianten, en sommige hebben wel een héél speciale voorkeur !


REALISTISCHE DRACHT

Iets wat vooral in het verleden vaak gevraagd werd, en vooral op de Nederlandstalige fora, was een realistische dracht. Hier zijn we dan ook in geslaagd : naast de correcte duur zullen je dieren ook dikker worden wanneer ze enkele maanden zwanger zijn. Nadat ze bevallen zijn, zal de uier van de moeder opzwellen totdat het jong groot genoeg is om gras en water te eten en te drinken.

Naast deze doorbraken zijn er ook nog allerlei nieuwe mogelijkheden wanneer je oeros gaat kalveren. Zo kan bijvoorbeeld het kalfje tijdens de geboorte sterven, of kan je ook tweelingen verwachtten. Je zal steeds een zoomessage krijgen waarin staat hoe de geboorte verlopen is.


CONSTANTE GROEI

Een iets minder voor de hand liggende doorbraak is wat "constante groei" genoemd wordt. In Zoo Tycoon heb je vaak dat wanneer een jong opgroeit ze snel van het ene model naar het andere verspringen, en zo in één keer vele malen groter worden.  Dit is natuurlijk vrij onrealistisch en dat was ook wel een doorn in ons oog. Daarom groeien je kalfjes nu mooi langzaam op, aan een constant tempo.

Het lijkt moeilijk uit te leggen, maar je zal het zeker merken als je meerdere kalfjes rondlopen hebt. Al snel zal je zien dat de kalfjes die eerder geboren worden al wat groter zijn dan de pasgeboren kalfjes. Het lijkt een zeer onbelangrijk detail, maar het is echt iets wat meer persoonlijkheid biedt aan je dieren.

PRACHTIGE OBJECTEN

Iedereen die iets van runderen af weet, weet dat jonge kalfjes enkel melk drinken. Ook dit hebben we in het spel nagebootst. Maar, de kans bestaat natuurlijk dat het kalfje zonder melk komt te zitten. Dit kan bijvoorbeeld omdat je zelf de kalfjes apart in quarantaine gestopt hebt, of omdat de moeder tijdens het kalveren gestorven is. Speciaal daarvoor bevat deze download ook een melkton.

Wie al eens door een weide gestapt heeft, zag het wel al eens of heeft er ooit wel eens ingestapt; koeien produceren natuurlijk grote ronde koeienvlaaien. De oeros komt speciaal met een nieuw koeienvlaai model en skin, zowel voor gezonde als zieke dieren.

En als laatste hebben we ook een gloednieuw souvenirtje voorzien. Je gasten kunnen nu een mooie donzige oeros plushie kopen, en deze heeft verschillende varianten. Verzamel ze dus allemaal !

Wel, dit was het dan ! Niet alle features die bij de oeros betrokken zijn heb ik hierboven vermeld, speciaal om ervoor te zorgen dat iedereen ze zelf ook eens in het spel zelf gaat zoeken. We hopen dat we hier wat extra realisme kunnen brengen in het spel, en vooral dat zaken als ZTAO nu nog leuker worden aangezien het kweken van de oeros nooit hetzelfde is. De oeros kan je hier downloaden. De versie is volledig in het Nederlands beschikbaar en zou normaal met iedere andere download moeten werken.

Indien er problemen zijn mag je hier steeds een berichtje achterlaten. Belangrijk om te vermelden is wel dat je best niet je zwangere dieren oppakt en ergens anders plaatst. Het is een bug binnen het spel zelf, en op dit moment zijn we op zoek naar een manier om dit op te lossen. Mocht één van je dieren zwanger zijn ( en je ziet het aan haar bolle buik), maar geen kalfje baart, dan helpt het soms op ze eens op te pakken en terug te plaatsen. Als er verder nog vragen zijn laat ze gerust weten, ik zal ze zeker beantwoorden. ;)

Veel plezier !

Iben Van de Veire
-Jagged Fang Designs-


BerichtAangezien hier wel degelijk nog wat mensen actief zijn, heb ik besloten om voor ons team hier ook een topic aan te maken. Voor de mensen die mij niet kennen, ik ben Lewa/Iben en ben een coder/environment designer bij Jagged Fang Designs. Vandaag hebben we na lang werken eindelijk onze Oeros (GenII) remake uitgebracht.


FANTASTISCHE VARIANTEN

Zoals altijd heeft ieder JFD dier verscheidene varianten om zo een zeer interessante gameplay te krijgen. Naast de standaardvarianten die wij steeds maken ; model, skin en grootte; hebben we nu ook enkele gedragsvarianten gecodeerd. Zo heb je onder andere onvruchtbare dieren, maar ook de bizarre freemartin. Speciaal om je kuddes zo realistisch mogelijk te houden zijn er nog verschillende andere varianten, en sommige hebben wel een héél speciale voorkeur !


REALISTISCHE DRACHT

Iets wat vooral in het verleden vaak gevraagd werd, en vooral op de Nederlandstalige fora, was een realistische dracht. Hier zijn we dan ook in geslaagd : naast de correcte duur zullen je dieren ook dikker worden wanneer ze enkele maanden zwanger zijn. Nadat ze bevallen zijn, zal de uier van de moeder opzwellen totdat het jong groot genoeg is om gras en water te eten en te drinken.

Naast deze doorbraken zijn er ook nog allerlei nieuwe mogelijkheden wanneer je oeros gaat kalveren. Zo kan bijvoorbeeld het kalfje tijdens de geboorte sterven, of kan je ook tweelingen verwachtten. Je zal steeds een zoomessage krijgen waarin staat hoe de geboorte verlopen is.


CONSTANTE GROEI

Een iets minder voor de hand liggende doorbraak is wat "constante groei" genoemd wordt. In Zoo Tycoon heb je vaak dat wanneer een jong opgroeit ze snel van het ene model naar het andere verspringen, en zo in één keer vele malen groter worden.  Dit is natuurlijk vrij onrealistisch en dat was ook wel een doorn in ons oog. Daarom groeien je kalfjes nu mooi langzaam op, aan een constant tempo.

Het lijkt moeilijk uit te leggen, maar je zal het zeker merken als je meerdere kalfjes rondlopen hebt. Al snel zal je zien dat de kalfjes die eerder geboren worden al wat groter zijn dan de pasgeboren kalfjes. Het lijkt een zeer onbelangrijk detail, maar het is echt iets wat meer persoonlijkheid biedt aan je dieren.

PRACHTIGE OBJECTEN

Iedereen die iets van runderen af weet, weet dat jonge kalfjes enkel melk drinken. Ook dit hebben we in het spel nagebootst. Maar, de kans bestaat natuurlijk dat het kalfje zonder melk komt te zitten. Dit kan bijvoorbeeld omdat je zelf de kalfjes apart in quarantaine gestopt hebt, of omdat de moeder tijdens het kalveren gestorven is. Speciaal daarvoor bevat deze download ook een melkton.

Wie al eens door een weide gestapt heeft, zag het wel al eens of heeft er ooit wel eens ingestapt; koeien produceren natuurlijk grote ronde koeienvlaaien. De oeros komt speciaal met een nieuw koeienvlaai model en skin, zowel voor gezonde als zieke dieren.

En als laatste hebben we ook een gloednieuw souvenirtje voorzien. Je gasten kunnen nu een mooie donzige oeros plushie kopen, en deze heeft verschillende varianten. Verzamel ze dus allemaal !

Wel, dit was het dan ! Niet alle features die bij de oeros betrokken zijn heb ik hierboven vermeld, speciaal om ervoor te zorgen dat iedereen ze zelf ook eens in het spel zelf gaat zoeken. We hopen dat we hier wat extra realisme kunnen brengen in het spel, en vooral dat zaken als ZTAO nu nog leuker worden aangezien het kweken van de oeros nooit hetzelfde is. De oeros kan je hier downloaden. De versie is volledig in het Nederlands beschikbaar en zou normaal met iedere andere download moeten werken.

Indien er problemen zijn mag je hier steeds een berichtje achterlaten. Belangrijk om te vermelden is wel dat je best niet je zwangere dieren oppakt en ergens anders plaatst. Het is een bug binnen het spel zelf, en op dit moment zijn we op zoek naar een manier om dit op te lossen. Mocht één van je dieren zwanger zijn ( en je ziet het aan haar bolle buik), maar geen kalfje baart, dan helpt het soms op ze eens op te pakken en terug te plaatsen. Als er verder nog vragen zijn laat ze gerust weten, ik zal ze zeker beantwoorden. ;)

Veel plezier !

Iben Van de Veire
-Jagged Fang Designs-

Bericht getypt door - Lewa
Toegevoegd op 18 Apr 2015 om 13:03
ZooZa
Datum: Zaterdag, 18 Apr 2015, 13:16 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 306
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

Leuk dat je dit hier post met jullie team! zeker een leuk dier dat zeker een remake nodig had!! :D
Super bedankt Iben! Ik en carno zullen hem zeker toevoegen aan de ZTAO, misschien zelfs met een speciale actie! ;)
Hopelijk zullen er nog veel meer projecten van jullie komen! En die ga ik zeker volgen!!
~ZooZa


BerichtLeuk dat je dit hier post met jullie team! zeker een leuk dier dat zeker een remake nodig had!! :D
Super bedankt Iben! Ik en carno zullen hem zeker toevoegen aan de ZTAO, misschien zelfs met een speciale actie! ;)
Hopelijk zullen er nog veel meer projecten van jullie komen! En die ga ik zeker volgen!!
~ZooZa

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 18 Apr 2015 om 13:16
Lewa
Datum: Zaterdag, 18 Apr 2015, 15:21 | Bericht # 3   
Lewa  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 18
Prijzenkast: 0

Designer
Stagiaire

Bedankt ! Ik dacht dat ik het hier ook beter even vermeldde, aangezien ik het zelf al moeilijk vond om alles juist te verwoorden in het Engels dus leek het mij ook goed om vooral ook voor jongere Nederlanstalige members hier nog even alles mooi in het Nederlands te plaatsen :P

Ik ben blij dat je er iets leuks mee wil doen in ZTAO, aangezien het iets is waar we zeker wel rekening mee hielden. Zaken zoals fokprogrammas worden plots een héél stuk intressanter als het niet altijd eindigt met een stel jongen. ^^

Wel kan ik niet beloven dat we snel met iets nieuws zullen komen, ik zal wel af en toe eens hier dit topic updaten met wat objecten/bomen/planten/rotsen/biomes ( aangezien dat mijn vakgebied is), maar ik kan niet zeggen dat er zaken zullen zijn die snel gereleased worden, aangezien we vanaf nu werken met GenIII dieren, namelijk dieren die ook enkel volledig zelfgemaakte animaties gebruiken. Dit opent honderden deuren, maar maakt het wel moeilijker en vertraagt het codeerproces wel een beetje ;)


BerichtBedankt ! Ik dacht dat ik het hier ook beter even vermeldde, aangezien ik het zelf al moeilijk vond om alles juist te verwoorden in het Engels dus leek het mij ook goed om vooral ook voor jongere Nederlanstalige members hier nog even alles mooi in het Nederlands te plaatsen :P

Ik ben blij dat je er iets leuks mee wil doen in ZTAO, aangezien het iets is waar we zeker wel rekening mee hielden. Zaken zoals fokprogrammas worden plots een héél stuk intressanter als het niet altijd eindigt met een stel jongen. ^^

Wel kan ik niet beloven dat we snel met iets nieuws zullen komen, ik zal wel af en toe eens hier dit topic updaten met wat objecten/bomen/planten/rotsen/biomes ( aangezien dat mijn vakgebied is), maar ik kan niet zeggen dat er zaken zullen zijn die snel gereleased worden, aangezien we vanaf nu werken met GenIII dieren, namelijk dieren die ook enkel volledig zelfgemaakte animaties gebruiken. Dit opent honderden deuren, maar maakt het wel moeilijker en vertraagt het codeerproces wel een beetje ;)

Bericht getypt door - Lewa
Toegevoegd op 18 Apr 2015 om 15:21
carnotaurus
Datum: Zondag, 19 Apr 2015, 11:56 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 683
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Fantastisch dat je hier bent nu!
Ons forum kan simpel gezegd wel wat activiteit gebruiken.
En die oeros is fantastisch, echt geweldige doorbraken.
Als coder zijnde lijkt het me erg interessant om de oeros-codering eens in detail te bekijken, bedankt!


dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtFantastisch dat je hier bent nu!
Ons forum kan simpel gezegd wel wat activiteit gebruiken.
En die oeros is fantastisch, echt geweldige doorbraken.
Als coder zijnde lijkt het me erg interessant om de oeros-codering eens in detail te bekijken, bedankt!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 19 Apr 2015 om 11:56
jeffrey
Datum: Zondag, 19 Apr 2015, 14:23 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Berichten: 280
Prijzenkast: 0

Curator

Super tof om te zien dat jullie nu ook hier posten! Top! :D

Always look on the bright side of life!
BerichtSuper tof om te zien dat jullie nu ook hier posten! Top! :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 19 Apr 2015 om 14:23
Lewa
Datum: Zondag, 19 Apr 2015, 18:19 | Bericht # 6   
Lewa  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 18
Prijzenkast: 0

Designer
Stagiaire

Quote carnotaurus ()
Als coder zijnde lijkt het me erg interessant om de oeros-codering eens in detail te bekijken, bedankt!

Ik moet hier wel misschien een beetje de spelbreker zijn, maar aangezien grote delen van de code zelfgeschreven zijn ( dus helemaal zelf opgesteld ), moet ik toch vermeldden dat de code niet vrij te gebruiken is. Begrijp me niet verkeerd, ik wil zeker niet zeggen dat we mensen niet zullen toestaan om onze code te gebruiken indien ze het vragen en ze ook duidelijk interesse tonen, maar aangezien hier echt wel maanden aan gewerkt werd houden we op dit moment de code graag nog even voor onszelf. Ik hoop echt dat je dit niet verkeerd opneemt want we willen natuurlijk niet overkomen als de "gierige designers die niks willen delen", want dat is onze bedoeling ook niet.

Indien je ze toch wil gebruiken voor een toekomstig project mag je me zeker een PBtje sturen en dan leg ik het voor aan de rest van het team, ik kan hier niet alleen over beslissen. ;)


Bericht
Quote carnotaurus ()
Als coder zijnde lijkt het me erg interessant om de oeros-codering eens in detail te bekijken, bedankt!

Ik moet hier wel misschien een beetje de spelbreker zijn, maar aangezien grote delen van de code zelfgeschreven zijn ( dus helemaal zelf opgesteld ), moet ik toch vermeldden dat de code niet vrij te gebruiken is. Begrijp me niet verkeerd, ik wil zeker niet zeggen dat we mensen niet zullen toestaan om onze code te gebruiken indien ze het vragen en ze ook duidelijk interesse tonen, maar aangezien hier echt wel maanden aan gewerkt werd houden we op dit moment de code graag nog even voor onszelf. Ik hoop echt dat je dit niet verkeerd opneemt want we willen natuurlijk niet overkomen als de "gierige designers die niks willen delen", want dat is onze bedoeling ook niet.

Indien je ze toch wil gebruiken voor een toekomstig project mag je me zeker een PBtje sturen en dan leg ik het voor aan de rest van het team, ik kan hier niet alleen over beslissen. ;)

Bericht getypt door - Lewa
Toegevoegd op 19 Apr 2015 om 18:19
carnotaurus
Datum: Zondag, 19 Apr 2015, 20:08 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 683
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Ik bedoelde exact wat ik type, ernaar KIJKEN! Een knap staaltje codering mag toch zeker wel bewonderd en gewaardeerd worden! :D

Ik snap heel goed dat je hier erg voorzichtig voor bent, maar ik zal zeker weten niks, maar dan ook niks
van de oeros, of van jullie andere projecten, gebruiken zonder toestemming te vragen, ben daar maar niet bang voor!
Waarschijnlijk is het toch te ingewikkeld voor mij om er iets mee te kunnen.


dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtIk bedoelde exact wat ik type, ernaar KIJKEN! Een knap staaltje codering mag toch zeker wel bewonderd en gewaardeerd worden! :D

Ik snap heel goed dat je hier erg voorzichtig voor bent, maar ik zal zeker weten niks, maar dan ook niks
van de oeros, of van jullie andere projecten, gebruiken zonder toestemming te vragen, ben daar maar niet bang voor!
Waarschijnlijk is het toch te ingewikkeld voor mij om er iets mee te kunnen.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 19 Apr 2015 om 20:08
Lewa
Datum: Maandag, 20 Apr 2015, 09:35 | Bericht # 8   
Lewa  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 18
Prijzenkast: 0

Designer
Stagiaire

Oké bedankt ! Sorry dat ik misschien wat bot overkwam, maar in het verleden zijn we wel vaker mensen tegen gekomen die gewoon maar nemen wat ze willen en doen alsof dat allemaal zomaar mag. Vooral de Engelstalige community doet daar nogal moeilijk over soms, dus ik was misschien iets te voorbarig ! Dus, zeker sorry mocht ik je beledigd hebben.


Aangezien ik de enige ben die hier zal updaten, zal ik hier ook wel een beetje "mijn kant" van het verhaal tonen. Naast coderen ben ik dus ook JFD's environment artist, wat dus zoveel betekent als iemand die objecten zoals banken, vuilnisbakken, drinkstandjes, etc. maar ook planten, bomen, rotsen en biosystemen maakt. Dat laatste is hetgeen waarmee ik me het meest heb beziggehouden en op onze Deviantart kan je eigenlijk al een paar van mijn planten bezichtigen. Ik zal ze hier ook kort even oplijsten. ;)

Wij hebben een behoorlijk grote waslijst aan biosystemen in ons arsenaal, voornamelijk omdat wij zoveel mogelijk gebieden ter wereld willen kunnen namaken.

Maritiem Bos


Maritieme bossen zijn een specifieke groep bossen die je kan vinden dicht bij de kust. Het is eerder droog en dor en bestaat voornamelijk uit dennen.


Zegepalm
Droogbos

Droogbossen zijn bossen waar er een duidelijk droog en nat seizoen bestaat. Ze vormen de overgang tussen savannes en regenwouden.


Vossestaartpalm ( remake van de regenwoudpalm)
Tropisch Naaldwoud

Tropische naaldwouden zijn naaldwouden die je vooral vindt in de Bahamas maar ook in Mexico en in de Filipijnen.


Sint Andrew's Kruiskruid



Dit was het een beetje voor vandaag, misschien zal ik later wel dit topic nog eens updaten met wat meer planten en extra informatie. Wees vrij om vragen te stellen in verband met de biosystemen, planten, of wat dan ook, ik zal ze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. :)

Bedankt voor de comments en hopelijk hebben jullie al wat genoten van de oeros !


BerichtOké bedankt ! Sorry dat ik misschien wat bot overkwam, maar in het verleden zijn we wel vaker mensen tegen gekomen die gewoon maar nemen wat ze willen en doen alsof dat allemaal zomaar mag. Vooral de Engelstalige community doet daar nogal moeilijk over soms, dus ik was misschien iets te voorbarig ! Dus, zeker sorry mocht ik je beledigd hebben.


Aangezien ik de enige ben die hier zal updaten, zal ik hier ook wel een beetje "mijn kant" van het verhaal tonen. Naast coderen ben ik dus ook JFD's environment artist, wat dus zoveel betekent als iemand die objecten zoals banken, vuilnisbakken, drinkstandjes, etc. maar ook planten, bomen, rotsen en biosystemen maakt. Dat laatste is hetgeen waarmee ik me het meest heb beziggehouden en op onze Deviantart kan je eigenlijk al een paar van mijn planten bezichtigen. Ik zal ze hier ook kort even oplijsten. ;)

Wij hebben een behoorlijk grote waslijst aan biosystemen in ons arsenaal, voornamelijk omdat wij zoveel mogelijk gebieden ter wereld willen kunnen namaken.

Maritiem Bos


Maritieme bossen zijn een specifieke groep bossen die je kan vinden dicht bij de kust. Het is eerder droog en dor en bestaat voornamelijk uit dennen.


Zegepalm
Droogbos

Droogbossen zijn bossen waar er een duidelijk droog en nat seizoen bestaat. Ze vormen de overgang tussen savannes en regenwouden.


Vossestaartpalm ( remake van de regenwoudpalm)
Tropisch Naaldwoud

Tropische naaldwouden zijn naaldwouden die je vooral vindt in de Bahamas maar ook in Mexico en in de Filipijnen.


Sint Andrew's Kruiskruid



Dit was het een beetje voor vandaag, misschien zal ik later wel dit topic nog eens updaten met wat meer planten en extra informatie. Wees vrij om vragen te stellen in verband met de biosystemen, planten, of wat dan ook, ik zal ze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. :)

Bedankt voor de comments en hopelijk hebben jullie al wat genoten van de oeros !

Bericht getypt door - Lewa
Toegevoegd op 20 Apr 2015 om 09:35
carnotaurus
Datum: Donderdag, 23 Apr 2015, 15:38 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 683
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Lewa, ik snap best dat jullie hier erg voorzichtig mee zijn en ik ben ook niet beledigd! Ik was zelf ook niet helemaal duidelijk!

Maar die oeros is fantastisch! Erg leuk om die te houden en vooral te fokken, wat nog best wel een uitdaging is.
Door (mogelijk) onvruchtbare dieren, koeien die sterven tijdens het kalveren etc. maakt het wel heel wat uitdagender.
De planten zien er trouwens goed uit, ga vooral zo door!


dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtLewa, ik snap best dat jullie hier erg voorzichtig mee zijn en ik ben ook niet beledigd! Ik was zelf ook niet helemaal duidelijk!

Maar die oeros is fantastisch! Erg leuk om die te houden en vooral te fokken, wat nog best wel een uitdaging is.
Door (mogelijk) onvruchtbare dieren, koeien die sterven tijdens het kalveren etc. maakt het wel heel wat uitdagender.
De planten zien er trouwens goed uit, ga vooral zo door!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 23 Apr 2015 om 15:38
ZooZa
Datum: Zaterdag, 23 Mei 2015, 11:09 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Berichten: 306
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

de planten zijn heel realistisch
een hele set van deze zouden super zijn
zijn de modellen van de planten als ze gereleased worden ook PD?  ^_^


Berichtde planten zijn heel realistisch
een hele set van deze zouden super zijn
zijn de modellen van de planten als ze gereleased worden ook PD?  ^_^

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 23 Mei 2015 om 11:09
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Design » Jagged Fang Designs (Nu: oeros release)
Page 1 of 212»
Search:


Hosted by uCoz