Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Design » ZooZa's Designing Corner (mijn eigen projecten)
ZooZa's Designing Corner
ZooZa
Datum: Maandag, 16 Feb 2015, 17:12 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

hoi allemaal
nu dat ik kan skinnen, dacht ik dat het wel tijd was om wat dingen te showen, vandaar dit topic!
mijn nieuwste project:

Stokstaartje Remake
dwergmangoest model, door DD

er moet nog wat aan gebeuren, dus er komt binnenkort nog een update
ik heb ook nog mensen nodig voor de model om te editen, en voor het coderen, als je intresse hebt, pm me maar!
more to come!!!

update!
main skin is af, nu verder voor de andere skins, zoals babyskin, etc.

Bericht veranderd door: ZooZa - Maandag, 16 Feb 2015, 17:12
Bericht
hoi allemaal
nu dat ik kan skinnen, dacht ik dat het wel tijd was om wat dingen te showen, vandaar dit topic!
mijn nieuwste project:

Stokstaartje Remake
dwergmangoest model, door DD

er moet nog wat aan gebeuren, dus er komt binnenkort nog een update
ik heb ook nog mensen nodig voor de model om te editen, en voor het coderen, als je intresse hebt, pm me maar!
more to come!!!

update!
main skin is af, nu verder voor de andere skins, zoals babyskin, etc.

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 16 Feb 2015 om 17:12
jeffrey
Datum: Woensdag, 18 Feb 2015, 16:18 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

Tof dat je ook met designen begonnen bent! Ben benieuwd naar je verdere projecten :D

Always look on the bright side of life!
BerichtTof dat je ook met designen begonnen bent! Ben benieuwd naar je verdere projecten :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 18 Feb 2015 om 16:18
ZooZa
Datum: Vrijdag, 20 Feb 2015, 19:39 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ jeffrey, bedankt, er zullen zeker meer projecten volgen!

aangezien Carnotaurus, Legoman12324, Robbie en ik nu bezig zijn om een Designteam, genaamd ZTSF-Designs, op te starten, zullen we die projecten hier binnenkort ook showen! 
tot die tijd, kan je dat hier bekijken: http://w11.zetaboards.com/The_Round_Table/topic/10987444/1/
verder, ik heb de skins verder uitgewerkt, en nu zijn er 5 verschillende skins:

wat denken jullie?

Bericht@ jeffrey, bedankt, er zullen zeker meer projecten volgen!

aangezien Carnotaurus, Legoman12324, Robbie en ik nu bezig zijn om een Designteam, genaamd ZTSF-Designs, op te starten, zullen we die projecten hier binnenkort ook showen! 
tot die tijd, kan je dat hier bekijken: http://w11.zetaboards.com/The_Round_Table/topic/10987444/1/
verder, ik heb de skins verder uitgewerkt, en nu zijn er 5 verschillende skins:

wat denken jullie?

Toegevoegd op 20 Feb 2015 om 19:39
Joshua
Datum: Zaterdag, 21 Feb 2015, 13:37 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 1

Curator

Ik vind het erg leuk, de verschillende skins! Ik zit alleen heel erg met het model van het diertje :$ Vind het meer een kruising tussen een rat en ja nog iets maar is het mogelijk dat het model aanpast?

BerichtIk vind het erg leuk, de verschillende skins! Ik zit alleen heel erg met het model van het diertje :$ Vind het meer een kruising tussen een rat en ja nog iets maar is het mogelijk dat het model aanpast?

Bericht getypt door - Joshua
Toegevoegd op 21 Feb 2015 om 13:37
ZooZa
Datum: Zaterdag, 21 Feb 2015, 16:06 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

ja, Bigseal gaat er nu naar kijken, hij gaat proberen het hoofd anders te maken en dan komt het goed! vind ik ook hoor, het ziet er zo niet uit  :D
bedankt voor je reactie! ik moet nu alleen nog de strepen verbeteren, vind ze niet zo mooi ;)

Berichtja, Bigseal gaat er nu naar kijken, hij gaat proberen het hoofd anders te maken en dan komt het goed! vind ik ook hoor, het ziet er zo niet uit  :D
bedankt voor je reactie! ik moet nu alleen nog de strepen verbeteren, vind ze niet zo mooi ;)

Toegevoegd op 21 Feb 2015 om 16:06
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Design » ZooZa's Designing Corner (mijn eigen projecten)
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz