Na enige jaren hier weg te zijn geweest, en weg van Zoo Tycoon 2 in het algemeen, heb ik het designen weer opgepakt. Ik had mijn eerste nieuwe project op een ander forum gepost, en ZooZa en carnotaurus vroegen aan mij of ik hier weer terug naartoe kwam. Dus bij deze!
Talen: Engels (Duits, Spaans & Nederlands [small]Alleen de namen, een engelse zoopedia[/small]) Nodige Uitbreidingen: Bedreigde Diersoorten Originele Makers: DinosaurMan and Unicorn (Hun drievingerige Luiaard) Download-link!
Ik vond dat de community ondertussen wel behoefte had aan een tweevingerige luiaard. Ik weet dat het niet echt een perfecte download is, maar ik ben dan ook geen fantastische designer, en dit is de eerste keer sinds jaren dat ik dit weer eens doe.
Laat me horen wat jullie er van vinden, of jullie nog tips hebben, en eventuele dieren waarvan jullie vinden dat ze écht nodig zijn in de community, want dat zijn de dieren die ik het liefste voor jullie maak.
Rolstaartbeer of een spidermonkey zou leuk zijn! daar was je vroeger volgens mij ook mee bezig (?) goed je terug te zien trouwens!! ik dacht, we hebben gewoon meer designers hier nodig, vandaar!
We hebben hier sowieso nieuwe, actieve leden nodig, en zeker designers. Zoals ik op TRT al zei is de luiaard geweldig, ik zag een tijd geleden een luiaardjong in Artis, echt prachtig om te zien. dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!