Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Design » reskinnen (ik wil iets reskinnen)
reskinnen
ZooZa
Datum: Woensdag, 23 Jul 2014, 08:38 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

hoi
ik wou een reskin maken van de vaquita van Eryel (californische bruinvis dus) naar de gewone bruinvis
dit omdat er gewoon geen realistische bruinvis is ingame
ik gebruik daarvoor GIMP 2 (ken iemand dat?)
ik weet niet wat ik allemaal moet doen en het programma werkt volgens mij niet helemaal lekker (of ik snap d'r gewoon niks van  :D )
zou iemand mij daarmee willen helpen?
groetjes van mij

Berichthoi
ik wou een reskin maken van de vaquita van Eryel (californische bruinvis dus) naar de gewone bruinvis
dit omdat er gewoon geen realistische bruinvis is ingame
ik gebruik daarvoor GIMP 2 (ken iemand dat?)
ik weet niet wat ik allemaal moet doen en het programma werkt volgens mij niet helemaal lekker (of ik snap d'r gewoon niks van  :D )
zou iemand mij daarmee willen helpen?
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 23 Jul 2014 om 08:38
carnotaurus
Datum: Woensdag, 23 Jul 2014, 19:56 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

ZooZa, nog nooit met dat programma gewerkt, ik werk meestal met paint.net, dan kom je een heel eind.
Paint.net is overigens gratis te downloaden.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtZooZa, nog nooit met dat programma gewerkt, ik werk meestal met paint.net, dan kom je een heel eind.
Paint.net is overigens gratis te downloaden.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 23 Jul 2014 om 19:56
ZooZa
Datum: Woensdag, 23 Jul 2014, 20:01 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

oke dan download ik paint.net en verwijder ik gimp 2, maar die had ik gedownload omdat die stond in een tutorial waar ik op een gegeven moment niks meer van snapte
kan je me daarna helpen?  :D

Berichtoke dan download ik paint.net en verwijder ik gimp 2, maar die had ik gedownload omdat die stond in een tutorial waar ik op een gegeven moment niks meer van snapte
kan je me daarna helpen?  :D

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 23 Jul 2014 om 20:01
carnotaurus
Datum: Woensdag, 23 Jul 2014, 20:26 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

ZooZa, even reskinnen in een notendop:

1 - ga naar paint.net, dan 'Layers", "import from file" en selecteer je dds bestand.
2 - Als het goed is zie je nu de skin van je dier, voordat je iets doet, zoek in het middelste venster naar "crop to selection", hierdoor voorkom je dat de skin niet 'past'
3 - verander de skin zoals jij het wil, zodat het in jouw geval op een bruinvis lijkt.
4 - dan naar 'save as' (opslaan als) en vervang je originele dds bestand.
5 - Dan moet je met winrar/winzip in je .ztf bestand (in jouw geval die van vaquita) de oude bestanden vervangen door nieuwe bestanden.
(dit doe je door eerst alles in winrar/winzip te selecteren, dan alle veranderde mapjes selecteren en dan naar winrar/winzip slepen)

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtZooZa, even reskinnen in een notendop:

1 - ga naar paint.net, dan 'Layers", "import from file" en selecteer je dds bestand.
2 - Als het goed is zie je nu de skin van je dier, voordat je iets doet, zoek in het middelste venster naar "crop to selection", hierdoor voorkom je dat de skin niet 'past'
3 - verander de skin zoals jij het wil, zodat het in jouw geval op een bruinvis lijkt.
4 - dan naar 'save as' (opslaan als) en vervang je originele dds bestand.
5 - Dan moet je met winrar/winzip in je .ztf bestand (in jouw geval die van vaquita) de oude bestanden vervangen door nieuwe bestanden.
(dit doe je door eerst alles in winrar/winzip te selecteren, dan alle veranderde mapjes selecteren en dan naar winrar/winzip slepen)

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 23 Jul 2014 om 20:26
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Design » reskinnen (ik wil iets reskinnen)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz