Ik zit even met een probleempje, ik ben bezig met een reskin van BrickBS en ik heb speciale palen ervoor gemaakt, zo van de brede kolossale zuilen.(oorspronkelijk een paal van SPIV, maar dan 5x zo groot). Maar in game werkt ie niet als een gewone paal, aangezien ik verwachte dat je die net zoals die van SPIV zo overal vrij kon plaatsen, maar de paal/zuil wil zich zetten volgens de blokjes in het spel (zoals je in zt2'original' bankjes enzo plaatst). Ik zou eigenlijk niet weten waaraan het ligt, aangezien de codering identiek is aan die van de palen van SPIV. Weet iemand hoe je het oplost?
Alvast bedankt...
mocht het toch wat met de codering te doen hebben:
Code
<BFTypedBinder binderType="CD_RBS_post_con">
<types>
<entity>
<scenery>
<CD_RBS_post_red>
<CD_RBS_post_red/>
</CD_RBS_post_red>
</scenery>
</entity>
</types>
<instance>
<BFGEntity entityVersion="1">
<physObjParenting>
<parentObj parent="mainObj" child="shadowObj" rottype="use" postype="ignore" attachnode="link"/>
<parentObj parent="mainObj" child="shadowObj2" rottype="use" postype="ignore" attachnode="link"/>
</physObjParenting>
</BFGEntity>
</instance>
<shared>
<UIToggleButton template="adopt">
<UIAspect>
<default image="entities\objects\scenery\CD_RBS_post_red\CD_RBS_post_red_icon.dds"/>
</UIAspect>
<UIHelpInfo name="" short="" long="" help="" ids="entityname:CD_RBS_post_red"/>
<on>
<event msg="ZT_SETPLACEMENTOBJECT" data="BFString" string="CD_RBS_post_red"/>
</on>
</UIToggleButton>
<BFAIEntityDataShared s_Product="Zeta" f_FameReq="10" s_uisort="post_wood_dark2" s_Zoopedia="zoopedia:zoopedia_spivbszd:entry"/>
<ZTPlacementData>
<cfootprint width="0" height="0"/>
<dfootprint width="1" height="1"/>
</ZTPlacementData>
<BFGCollisionData isPassable="true"/>
</shared>
<binder>
<BFNamedBinder binderName="shadowObj">
<instance>
<BFPhysObj>
<BFMovingBlobShadowComponent shadowTexture="world\shadows\blob\square_grad_blob.tga" baseNode="ShadowNode_01" ignoreLights="false" width="4.5" minLength="4" maxLength="12" minOffset="0" maxOffset="2"/>
</BFPhysObj>
</instance>
</BFNamedBinder>
<BFNamedBinder binderName="shadowObj2">
<instance>
<BFPhysObj>
<BFMovingBlobShadowComponent shadowTexture="world\shadows\blob\square_grad_blob.tga" baseNode="ShadowNode_02" ignoreLights="false" width="4.5" minLength="4" maxLength="12" minOffset="0" maxOffset="2"/>
</BFPhysObj>
</instance>
</BFNamedBinder>
<BFNamedBinder binderName="mainObj">
<instance>
<BFPhysObj>
<BFSimpleLODComponent modelfile="entities/objects/scenery/CD_RBS_post_red/CD_RBS_post_red.nif" switch="0 3000 6000"/>
<BFGroundFitComponent heightOffset="0.0"/>
</BFPhysObj>
</instance>
</BFNamedBinder>
<BFBinder>
<instance>
<ZTEconomyComponent cost="35">
<ZTTransaction name="build" costType="parent" type="debit" category="construction"/>
<ZTTransaction name="destroy" cost="80" costType="%parent" type="credit" category="recycling"/>
</ZTEconomyComponent>
</instance>
</BFBinder>
</binder>
</BFTypedBinder>