ik denk dat best veel leden denken gho je bent designer kan je dit niet eens maar ja ik kan dit niet maar wil het wel leren dit is meschien wat wanhopig maar
wie me kan helpen krijgt een download naar keuze die nog nooit is gereleast interesen pb me dan een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Je wilt een icoon bij een download doen bijv. bij een bord? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, ja ik heb van somige signs echt een v2 gemaakt en ook bij een reskin verzie van sophie's SP2 pack maar ik mis gewoon icons die bij de downloads horen
en @ krieke668 ik ben goed in engels maar niet zo goed een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Bericht veranderd door: legoman12324 - Dinsdag, 18 Dec 2012, 22:19
Pff, dat ziet er redelijk lastig en langdradig uit. Iemand interesse in een tutorial (op het ZTSF) hoe je icoontjes moet maken met behulp van Paint.NET??
@ legoman12324, A-H, ik weet wel hoe dat moet alleen weet ik niet hoe ik het moet uitleggen, maar het is echt niet moeilijk Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Pff, dat ziet er redelijk lastig en langdradig uit. Iemand interesse in een tutorial (op het ZTSF) hoe je icoontjes moet maken met behulp van Paint.NET??
als het kan dan zou dat enorm blij zijn een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER