iedereen weet dat je op de carnivore house blocks van snowleo alleen de waterbak en vlees carcas kan plaatsen dat is verleden tijd ik heb de oplosing gevonden zorg gewoon dat je de eerst orcineelden betanden in de combipatch
dus je moet bijv het XML bestand Carcass_Meat vervangen door Carcass_Fish heel simpel zorg er wel voor dat je de naam vervangt van het orcineelen bestand een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Donderdag, 06 Dec 2012, 21:03 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
Er ooit al bij stil gestaan, dat je er dan geen vlees meer op kan zetten als je het vervangt door vis? want beide heb je niet als je het vervangt, je moet het dan 'samenvoegen'...
@ krieke668, nee ik bedoel dat als je het XML bestand pakt in documenten of zo zet dan de naam vervangt zowel de naam van het bestand en in het XML en dan terug plaatsen
voor de mensen die me niet gelooven hier een voorbeeld een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ krieke668, ja dat zoon top designer als snowleo zo simpel te werk ging je hoeft gewoon de namen te veranderen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ evi111, infijten kunnen alle dieren op de grijze bloken lopen van bever tot olifant maar op de rust dingen het die daken er op kunnen alleen carnivore zoals beren, katagtige en robben soorten zoals zeeleeuwen en walrus een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER