carnotaurus
Datum: Zaterdag, 17 Nov 2012, 10:17 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
Ik ben bezig met een vogelpack en ik krijg elke keer witte stroken bij de vleugels. die witte stroken verschijnen ook ingame! weet iemand hoe je ze welhaald? hier een plaatje van mijn kip die de bug heeft:
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht Ik ben bezig met een vogelpack en ik krijg elke keer witte stroken bij de vleugels. die witte stroken verschijnen ook ingame! weet iemand hoe je ze welhaald? hier een plaatje van mijn kip die de bug heeft: Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 17 Nov 2012 om 10:17
thomvonder
Datum: Zaterdag, 17 Nov 2012, 11:39 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Ik denk dat je skin geen alpha's heeft. Voeg de alpha v.d originele kipskin toe aan je skin en de witte stroken zouden weg moeten zijn.
Bericht Ik denk dat je skin geen alpha's heeft. Voeg de alpha v.d originele kipskin toe aan je skin en de witte stroken zouden weg moeten zijn. Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 17 Nov 2012 om 11:39
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 17 Nov 2012, 12:37 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
thomvonder , waar vind je die alpha's?
Bericht thomvonder , waar vind je die alpha's?Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 17 Nov 2012 om 12:37
thomvonder
Datum: Zaterdag, 17 Nov 2012, 13:13 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
Als je de originele skin opent met DXTBmp kan je de alpha exporteren (rechtsboven) Vervolgens kan je hem bij je nieuwe skin importeren (ook met DXTBmp)
Bericht Als je de originele skin opent met DXTBmp kan je de alpha exporteren (rechtsboven) Vervolgens kan je hem bij je nieuwe skin importeren (ook met DXTBmp) Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 17 Nov 2012 om 13:13
carnotaurus
Datum: Maandag, 19 Nov 2012, 08:25 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Bedankt, het probleem is opgelost!
Bericht Bedankt, het probleem is opgelost! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 19 Nov 2012 om 08:25