Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Design » probleem met de jimmyhoopz sign..
probleem met de jimmyhoopz sign..
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 11:49 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

Ik had sins kort dat mijn signs in game kwamen maar zonder model, ik ben achter de oorzaak, in Winrar moet je normaal het nif bestand kunnen open waardoor je in Nifeskope komt maar bij mij kan dat niet ik krijg dan een soort html van de sign zelf iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam
BerichtIk had sins kort dat mijn signs in game kwamen maar zonder model, ik ben achter de oorzaak, in Winrar moet je normaal het nif bestand kunnen open waardoor je in Nifeskope komt maar bij mij kan dat niet ik krijg dan een soort html van de sign zelf iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 11:49
krieke668
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 15:23 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 6

Curator

Je opend het nif bestand met een dubbel klik, hij geeft waarschijnlijk bij jouw zo iets van "met welk programma wil je het bestand open" ding, ga naar bladeren, in programfiles staat er ergens nifskope, in die map klik op het nif icoontje, als er meerdere zijn, klik dat op de toepassing...
BerichtJe opend het nif bestand met een dubbel klik, hij geeft waarschijnlijk bij jouw zo iets van "met welk programma wil je het bestand open" ding, ga naar bladeren, in programfiles staat er ergens nifskope, in die map klik op het nif icoontje, als er meerdere zijn, klik dat op de toepassing...

Bericht getypt door - krieke668
Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 15:23
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 16:04 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ krieke668, Ik zal eens kijken
Edit het helpt niks

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam

Bericht veranderd door: wollykonijn - Dinsdag, 17 Jul 2012, 16:10
Bericht@ krieke668, Ik zal eens kijken
Edit het helpt niks

Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 16:04
krieke668
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 16:37 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ wollykonijn, vroeger deed ie het wel en nu niet? raar. Zou je het bestand misschien ergens willen uploaden ofzo dat ik het kan downloaden en zo bekijken...

Als je die html file krijgt, heb je dan niet op de xml file ipv de nif file geklikt?
Bericht@ wollykonijn, vroeger deed ie het wel en nu niet? raar. Zou je het bestand misschien ergens willen uploaden ofzo dat ik het kan downloaden en zo bekijken...

Als je die html file krijgt, heb je dan niet op de xml file ipv de nif file geklikt?

Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 16:37
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 17:03 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

@ krieke668, Nee, maar wat ik ook raar vindt is dat ook geen dds bestand heb daar krijg ik ook die html, alleen het xml bestand heeft een icoontje ik zal hem eens uploaden ;)

Zt2 signteam
Bericht@ krieke668, Nee, maar wat ik ook raar vindt is dat ook geen dds bestand heb daar krijg ik ook die html, alleen het xml bestand heeft een icoontje ik zal hem eens uploaden ;)

Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 17:03
krieke668
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 17:18 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

Als er geen dds bestand is is het volgens mij normaal dat er geen skin overzit, het dds bestand is namelijk de skin...maar dat je de steeds de xml krijgt is wel raar dan...
BerichtAls er geen dds bestand is is het volgens mij normaal dat er geen skin overzit, het dds bestand is namelijk de skin...maar dat je de steeds de xml krijgt is wel raar dan...

Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 17:18
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 17:33 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

idd, ik heb al m,n hele pc doorzocht maar ik kon niks raars vinden virus gescand lag het ook niet aan, maar dit is wel bij elke sign toen ik het net uitgeprobeerde stond er nog in m,n herinnering dat ik gewoon naar nifskope kon via winrar en het dds bestand kon openen!
Hier is het bestand ik heb er net een gemaakt heb het sign genoemd ff dat je kan zien dat het niet klopt:
wollykonijn-sign

Zt2 signteam
Berichtidd, ik heb al m,n hele pc doorzocht maar ik kon niks raars vinden virus gescand lag het ook niet aan, maar dit is wel bij elke sign toen ik het net uitgeprobeerde stond er nog in m,n herinnering dat ik gewoon naar nifskope kon via winrar en het dds bestand kon openen!
Hier is het bestand ik heb er net een gemaakt heb het sign genoemd ff dat je kan zien dat het niet klopt:
wollykonijn-sign

Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 17:33
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 17:55 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Wat is precies het probleem??
Het ZT2 bestand lijkt gewoon te kloppen.
Alle bestanden zitten erin.

Raymond ;)

BerichtWat is precies het probleem??
Het ZT2 bestand lijkt gewoon te kloppen.
Alle bestanden zitten erin.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 17:55
krieke668
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 18:08 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

gefikst, in het nif bestand kwam de naam niet overeen met de dds file, het was een ps adres... zal het nieuwe uploaden zodat jij het kan gebruiken.

^_^

Added (17 Jul 2012, 18:08)
---------------------------------------------
Ik hoop dat de link het doet: http://www.mediafire.com/?fy968cjeaaq4dph
Een dingetje dat je misschien pas achteraf merkt als ik het je niet zeg, op het icoon staat een zwarte u, vond zelf het bestand eerst niet tussen alle andere borden in zt2.

^_^

Berichtgefikst, in het nif bestand kwam de naam niet overeen met de dds file, het was een ps adres... zal het nieuwe uploaden zodat jij het kan gebruiken.

^_^

Added (17 Jul 2012, 18:08)
---------------------------------------------
Ik hoop dat de link het doet: http://www.mediafire.com/?fy968cjeaaq4dph
Een dingetje dat je misschien pas achteraf merkt als ik het je niet zeg, op het icoon staat een zwarte u, vond zelf het bestand eerst niet tussen alle andere borden in zt2.

^_^

Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 18:08
wollykonijn
Datum: Dinsdag, 17 Jul 2012, 18:22 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Onderdirecteur

Edit:
ik ben het nu aan het testen begreep het niet hemaal..
Oke hij doet het dit topic mag gesloten worden nog bedankt voor de hulp het krieke! :D

Zt2 signteam

Bericht veranderd door: wollykonijn - Dinsdag, 17 Jul 2012, 19:06
BerichtEdit:
ik ben het nu aan het testen begreep het niet hemaal..
Oke hij doet het dit topic mag gesloten worden nog bedankt voor de hulp het krieke! :D

Toegevoegd op 17 Jul 2012 om 18:22
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Design » probleem met de jimmyhoopz sign..
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz