Datum: Donderdag, 11 Dec 2008, 10:30 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Zet hier je mooie plaatjes zoals een floradi panter die op een rots zit of een medewerker die iets doet wat je leuk vind of een bezoeker, het maakt niks uit wat. Iets wat jij mooi vindt. Ik heb er hier 2. Van het overvol hok van dromadarissen, ze zeuren niet hoor, dus het is goed. En van een floradi panter die zit op een rots. Dat soort dingen vind ik mooi om te zien. Of bijvoorbeeld een paard die een stofbad neemt. Veel plezier en doegie, ciao, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hier heb ik weer een mooi plaatje, namelijk een romantisch zonsondergang!! Mooi he: Groetjes en een fijne dag nog van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik vind je laatste foto van de zonsondergang best mooi gemaakt... Jammer gnoeg krijg je ingame nooit zulke mooie foto's als je ze in het donker maakt...
Datum: Donderdag, 22 Jan 2009, 10:02 | Bericht # 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Hier heb ik er weer 1. Dit maal van een mooi verblijf. Ik was de campagne aan het doen van de 2 shows, van Waldo en wilde de dierentuin uitbreiden. En toen was ik bezig met het otterverblijf en per ongeluk eigenlijk maakte ik een heel mooi verblijf vond ik zelf. Ik had een plasje water gemaakt aan de ene kant en een plasje water aan de andere kant en opeens verscheen er een waterval. Ik heb er ook screens van, tuurlijk dat laat ik niet aan mij voorbij gaan. Hier komen ze, eerst 1 van bovenaf: Dit zegt eigenlijk al genoeg, maar zal er nog een paar bij doen. Veel plezier ermee en ik hoop in de toekomst meer van dit verblijven te maken, maar dit was eigenlijk per ongeluk gemaakt. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Hier heb ik weer een aantal leuke foto's zoals van een eenzame flamingo: En ik wist niet dat dodo's van badderen houden: Veel plezier ermee en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!