Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Copenhagen Zoo
Copenhagen Zoo
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 07 Feb 2015, 18:04 | Bericht # 1   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

-

Bericht veranderd door: KoenZoo - Woensdag, 04 Maa 2015, 18:59
Bericht-

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 07 Feb 2015 om 18:04
mathijsaa
Datum: Zaterdag, 07 Feb 2015, 18:15 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

ben benieuwd

Berichtben benieuwd

Bericht getypt door - mathijsaa
Toegevoegd op 07 Feb 2015 om 18:15
ZooZa
Datum: Zaterdag, 07 Feb 2015, 19:01 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

ziet er mooi uit, leuke verhaallijn ook!
verder geef ik toch als tip de RR biomeremakes, luchtreskin en waterreskins te downloaden  ;) dat is net iets mooier snap je?

Berichtziet er mooi uit, leuke verhaallijn ook!
verder geef ik toch als tip de RR biomeremakes, luchtreskin en waterreskins te downloaden  ;) dat is net iets mooier snap je?

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 07 Feb 2015 om 19:01
KoenZoo
Datum: Woensdag, 04 Maa 2015, 19:08 | Bericht # 4   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Ik heb er toch niet voor gekozen om mijn oude idee voort te zetten en kom nu met een normale zoo, Copenhagen Zoo. Ik bouw hem op een grote kaart.

De dierentuin is gelegen in Copenhagen en moet de nieuwe dierentuin worden van de stad. De oude dierentuin moest helaas sluiten, wegens financiële tekortkomingen. Ondanks dat de dierentuin gelegen is in Europa, zal er maar één echte Europese diersoort te bewonderen zijn. We laten deze al meteen in de eerste update zien.

De ingang is nog vrij kaal. Na een kaartje te hebben gekocht kan je links de dierentuin ingaan. Het apparaat scant je kaartje, waarna je de dierentuin in kan.

We komen aan op een smal pad.

Om de hoek zien we meteen het eerste verblijf liggen, waar dus de enige Europese diersoort leeft.

Na even te hebben gewacht komt er een Spaanse Lynx in beeld! Hij gaat precies voor ons zitten en we maken dus een foto.

Op de site van de dierentuin konden we later deze foto van bovenaf zien (klik op de afbeelding voor vergrote weergave)

Het volgende continent is Noord-Amerika. Hier leven onder meer Veelvraten en Bizons.
BerichtIk heb er toch niet voor gekozen om mijn oude idee voort te zetten en kom nu met een normale zoo, Copenhagen Zoo. Ik bouw hem op een grote kaart.

De dierentuin is gelegen in Copenhagen en moet de nieuwe dierentuin worden van de stad. De oude dierentuin moest helaas sluiten, wegens financiële tekortkomingen. Ondanks dat de dierentuin gelegen is in Europa, zal er maar één echte Europese diersoort te bewonderen zijn. We laten deze al meteen in de eerste update zien.

De ingang is nog vrij kaal. Na een kaartje te hebben gekocht kan je links de dierentuin ingaan. Het apparaat scant je kaartje, waarna je de dierentuin in kan.

We komen aan op een smal pad.

Om de hoek zien we meteen het eerste verblijf liggen, waar dus de enige Europese diersoort leeft.

Na even te hebben gewacht komt er een Spaanse Lynx in beeld! Hij gaat precies voor ons zitten en we maken dus een foto.

Op de site van de dierentuin konden we later deze foto van bovenaf zien (klik op de afbeelding voor vergrote weergave)

Het volgende continent is Noord-Amerika. Hier leven onder meer Veelvraten en Bizons.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 04 Maa 2015 om 19:08
JowJonas
Datum: Woensdag, 04 Maa 2015, 20:00 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ziet er goed uit! Alleen ben ik niet zo'n fan van die bomen, maar dat kies je zelf natuurlijk...

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtZiet er goed uit! Alleen ben ik niet zo'n fan van die bomen, maar dat kies je zelf natuurlijk...

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 04 Maa 2015 om 20:00
breathe
Datum: Dinsdag, 17 Maa 2015, 22:44 | Bericht # 6   
breathe 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Het is een mooi verblijf alleen jammer van de bomen ja... misschien mix van stenen en bomen gebruiken?
BerichtHet is een mooi verblijf alleen jammer van de bomen ja... misschien mix van stenen en bomen gebruiken?

Bericht getypt door - breathe
Toegevoegd op 17 Maa 2015 om 22:44
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Copenhagen Zoo
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz