Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 6123456»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Gardens
Gardens
hiddje99
Datum: Donderdag, 11 Sep 2014, 16:27 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Vrijwilliger

Hallo allemaal dit is mijn nieuwe zoo Gardens genaamd

Hier zien we de hoofd ingang de dierentuin is nog niet geopend. Hij gaat open zodra het restaurant af is dan kunnen de mensen ook eten. De eerste dieren zijn al wel gearriveerd.

Wanneer je de ingang hebt gepasseerd kom je direct uit bij een verblijf waar je helemaal omheen kunt lopen.

In het verblijf leeft een groep veelvraten ze hebben genoeg klimbomen en plekjes om zich te verstoppen.

Hier zien we Nikko de leider van de groep. Hij ligt net lekker te rusten in de schaduw.

Als ik het pad volg kom ik bij een verblijf waar koala's leven uit. Ze leven hier in een viertal waarvan de er eentje pas geboren is.
BerichtHallo allemaal dit is mijn nieuwe zoo Gardens genaamd

Hier zien we de hoofd ingang de dierentuin is nog niet geopend. Hij gaat open zodra het restaurant af is dan kunnen de mensen ook eten. De eerste dieren zijn al wel gearriveerd.

Wanneer je de ingang hebt gepasseerd kom je direct uit bij een verblijf waar je helemaal omheen kunt lopen.

In het verblijf leeft een groep veelvraten ze hebben genoeg klimbomen en plekjes om zich te verstoppen.

Hier zien we Nikko de leider van de groep. Hij ligt net lekker te rusten in de schaduw.

Als ik het pad volg kom ik bij een verblijf waar koala's leven uit. Ze leven hier in een viertal waarvan de er eentje pas geboren is.

Bericht getypt door - hiddje99
Toegevoegd op 11 Sep 2014 om 16:27
ZooZa
Datum: Donderdag, 11 Sep 2014, 16:35 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

leuke dierentuin, maar misschien moet je in het vervolg even iets langer met een dierentuin doen, want je maakt om de 3 dagen een nieuwe dierentuin en dan begin je weer een nieuwe
ik zou het leuk vinden om het in één topic te zien, is wat makkelijker
verder is het mooi gebouwd! ga zo door!

Berichtleuke dierentuin, maar misschien moet je in het vervolg even iets langer met een dierentuin doen, want je maakt om de 3 dagen een nieuwe dierentuin en dan begin je weer een nieuwe
ik zou het leuk vinden om het in één topic te zien, is wat makkelijker
verder is het mooi gebouwd! ga zo door!

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 11 Sep 2014 om 16:35
hiddje99
Datum: Donderdag, 11 Sep 2014, 17:09 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

@ ZooZa, hoe kan oude topics dan verwijderen want die dierentuinen heb ik allemaal al weggegooid. Zouden jullie me kunnen porren als ik met een nieuwe begin zo van je was nog met een oude bezig
Bericht@ ZooZa, hoe kan oude topics dan verwijderen want die dierentuinen heb ik allemaal al weggegooid. Zouden jullie me kunnen porren als ik met een nieuwe begin zo van je was nog met een oude bezig

Toegevoegd op 11 Sep 2014 om 17:09
carnotaurus
Datum: Donderdag, 11 Sep 2014, 21:01 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Mooi gedaan, alleen weet ik niet of die hekken veelvraatbestendig zijn.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtMooi gedaan, alleen weet ik niet of die hekken veelvraatbestendig zijn.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 11 Sep 2014 om 21:01
hiddje99
Datum: Dinsdag, 16 Sep 2014, 16:57 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

Nou het is zover een nieuwe update vandaag kijken we in het restaurant en bij de nieuwe dieren.

Hier zien we de voorkant van het restaurant. De naam van het restaurant is Hap.

Vanaf de binnenkant kun je al gauw zien dat het best klein is. Maar de gasten hebben wel goed uitzicht op het nieuwe verblijf.

Naast het restaurant loopt een pad dat naar een uitkijkpunt in het verblijf gaat. In het verblijf leven brilberen ze hebben pas twee kinderen gekregen.

Hier zien we de brilberen zelf. Zoals je kunt zien zijn ze goed in bomen beklimmen.

Added (16 Sep 2014, 16:57)
---------------------------------------------
hallo allemaal vandaag gaan we naar twee heel verschillende diersoorten kijken

De eerste diersoort zijn rendieren. Ze leven hier in een kleine kudde. Een mannetje en twee vrouwtjes waarvan een zwanger is.

Het andere verblijf zit boordevol met klimgelegenheden. Hopelijk wil de bewoonster ook nog op de foto.

Daar heb je haar net. Het is een kuifgibbon ze leeft hier in haar eentje. We hopen dat we binnenkort een mannetje kunnen kopen dan kan deze ernstig bedreigde soort zich hier voortplanten.
Als laatste nog een verontrustend nieuwtje vanuit het veelvraat-verblijf. Er is een gevecht uitgebroken onder de jonge mannetjes hierbij is er eentje gestorven door de verwondingen.

BerichtNou het is zover een nieuwe update vandaag kijken we in het restaurant en bij de nieuwe dieren.

Hier zien we de voorkant van het restaurant. De naam van het restaurant is Hap.

Vanaf de binnenkant kun je al gauw zien dat het best klein is. Maar de gasten hebben wel goed uitzicht op het nieuwe verblijf.

Naast het restaurant loopt een pad dat naar een uitkijkpunt in het verblijf gaat. In het verblijf leven brilberen ze hebben pas twee kinderen gekregen.

Hier zien we de brilberen zelf. Zoals je kunt zien zijn ze goed in bomen beklimmen.

Added (16 Sep 2014, 16:57)
hallo allemaal vandaag gaan we naar twee heel verschillende diersoorten kijken

De eerste diersoort zijn rendieren. Ze leven hier in een kleine kudde. Een mannetje en twee vrouwtjes waarvan een zwanger is.

Het andere verblijf zit boordevol met klimgelegenheden. Hopelijk wil de bewoonster ook nog op de foto.

Daar heb je haar net. Het is een kuifgibbon ze leeft hier in haar eentje. We hopen dat we binnenkort een mannetje kunnen kopen dan kan deze ernstig bedreigde soort zich hier voortplanten.
Als laatste nog een verontrustend nieuwtje vanuit het veelvraat-verblijf. Er is een gevecht uitgebroken onder de jonge mannetjes hierbij is er eentje gestorven door de verwondingen.

Toegevoegd op 16 Sep 2014 om 16:57
JowJonas
Datum: Dinsdag, 16 Sep 2014, 20:22 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Ik vrees dat er nogal wat dieren gaan ontsnappen! Vooral de beren en de gibbons dan. Verder zijn je verblijven wel mooi, de bezoekers hebben een mooi zicht. Ik hou ook van het sfeertje dat er hangt.

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtIk vrees dat er nogal wat dieren gaan ontsnappen! Vooral de beren en de gibbons dan. Verder zijn je verblijven wel mooi, de bezoekers hebben een mooi zicht. Ik hou ook van het sfeertje dat er hangt.

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 16 Sep 2014 om 20:22
carnotaurus
Datum: Dinsdag, 16 Sep 2014, 20:41 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Helaas moet ik hierop zeggen: net niet.
Zoals Jonas al zegt, de hekken zijn onvoldoende, en ik vind het gibbonverblijf was kaal.
Verder ziet het er goed uit hoor, en het restaurant is leuk!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtHelaas moet ik hierop zeggen: net niet.
Zoals Jonas al zegt, de hekken zijn onvoldoende, en ik vind het gibbonverblijf was kaal.
Verder ziet het er goed uit hoor, en het restaurant is leuk!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 16 Sep 2014 om 20:41
Mark_23
Datum: Woensdag, 17 Sep 2014, 09:32 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Het is al gezegd over de hekken, dus daar zou je wat aan kunnen doen als je wilt.
Verder is het inderdaad een mooie dierentuin. En vooral het verblijf van de rendieren vind ik mooi.

Groetjes ;)
BerichtHet is al gezegd over de hekken, dus daar zou je wat aan kunnen doen als je wilt.
Verder is het inderdaad een mooie dierentuin. En vooral het verblijf van de rendieren vind ik mooi.

Groetjes ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 17 Sep 2014 om 09:32
hiddje99
Datum: Vrijdag, 19 Sep 2014, 16:07 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

Ok jongens bij de gibbon zit een gracht tussen haar verblijf en de hekken ik zal het verblijf nog wel verder aankleden. Ook zal ik wat aan de hekken van de beren doen

Added (19 Sep 2014, 16:07)
Hallo allemaal even een update tussendoor van de veranderingen van het apen- en berenverblijf

Hier hebben we het apenverblijf. De gracht is verbreed en er zijn verschillende varens bij geplant.

Het berenverblijf is totaal aangepast er is een gracht om een stuk grond gegraven. Zo maak ik gebruik van lage hekken en is de kans dat ze ontsnappen erg klein. Voor dit project moesten de beren tijdelijk worden overgeplaatst. In de tijdelijke dierentuin is er liefde ontstaan tussen het jonge vrouwtje en een mannetje van daar. Daarom is daar gebleven.

BerichtOk jongens bij de gibbon zit een gracht tussen haar verblijf en de hekken ik zal het verblijf nog wel verder aankleden. Ook zal ik wat aan de hekken van de beren doen

Added (19 Sep 2014, 16:07)
Hallo allemaal even een update tussendoor van de veranderingen van het apen- en berenverblijf

Hier hebben we het apenverblijf. De gracht is verbreed en er zijn verschillende varens bij geplant.

Het berenverblijf is totaal aangepast er is een gracht om een stuk grond gegraven. Zo maak ik gebruik van lage hekken en is de kans dat ze ontsnappen erg klein. Voor dit project moesten de beren tijdelijk worden overgeplaatst. In de tijdelijke dierentuin is er liefde ontstaan tussen het jonge vrouwtje en een mannetje van daar. Daarom is daar gebleven.

Toegevoegd op 19 Sep 2014 om 16:07
Mark_23
Datum: Vrijdag, 19 Sep 2014, 17:29 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Erg mooie verbeteringen. De gracht bij het de gibbons zal wel helpen.
En serieus, ik vind het berenverblijf echt heel mooi geworden!

Groetjes ;)
BerichtErg mooie verbeteringen. De gracht bij het de gibbons zal wel helpen.
En serieus, ik vind het berenverblijf echt heel mooi geworden!

Groetjes ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 19 Sep 2014 om 17:29
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Gardens
Page 1 of 6123456»
Search:

Hosted by uCoz