Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » DE ZOO
DE ZOO
hiddje99
Datum: Woensdag, 27 Aug 2014, 09:25 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Vrijwilliger

Hallo allemaal ik wil graag beginnen met een dierentuin in een speciaal continent gekozen. Nu zit ik te twijfelen tussen Afrika, Azië en Amerika
Ik hoor graag van jullie welk continent ik moet doen.
BerichtHallo allemaal ik wil graag beginnen met een dierentuin in een speciaal continent gekozen. Nu zit ik te twijfelen tussen Afrika, Azië en Amerika
Ik hoor graag van jullie welk continent ik moet doen.

Bericht getypt door - hiddje99
Toegevoegd op 27 Aug 2014 om 09:25
JowJonas
Datum: Woensdag, 27 Aug 2014, 18:23 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Afrika vind ik zelf altijd het leukste continent om te bouwen, maar Azië is veel afwisselender om een dierenpark van te maken... Doe anders maar Azië ^_^

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtAfrika vind ik zelf altijd het leukste continent om te bouwen, maar Azië is veel afwisselender om een dierenpark van te maken... Doe anders maar Azië ^_^

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 27 Aug 2014 om 18:23
Mark_23
Datum: Donderdag, 28 Aug 2014, 19:45 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Zelf is een van mijn favoriete continenten Zuid-Amerika (ben nogal fan van regenwouden, waar ik ook een heel park van heb gemaakt :p)
Maar Afrika vind ik zelf ook een heel mooi continent. Woestijnen, regenwouden, steppen en savannes. Dus ik zeg Afrika.

Groetjes, Mark ;)
BerichtZelf is een van mijn favoriete continenten Zuid-Amerika (ben nogal fan van regenwouden, waar ik ook een heel park van heb gemaakt :p)
Maar Afrika vind ik zelf ook een heel mooi continent. Woestijnen, regenwouden, steppen en savannes. Dus ik zeg Afrika.

Groetjes, Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 28 Aug 2014 om 19:45
carnotaurus
Datum: Donderdag, 28 Aug 2014, 21:45 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Afrika is heel gevarieerd en met veel 'klassieke' dierentuindieren, maar ik weet zeker dat met wat moeite ook
een mooi Amerika park te maken is (Jaguar, boshond, grizzly, bizon, ijsbeer, toekan, ara, lama, miereneter en heel veel kleine diertjes)
Maar Azië is minstens zo gevarieerd en heeft ook heel leuke diersoorten, en bijna alle publiekslievelingen!
(olifant, neushoorn, tijger, panter, leeuw, apen en natuurlijk die ozo bekende zwartwitte beertjes)

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!

Bericht veranderd door: carnotaurus - Donderdag, 28 Aug 2014, 21:45
BerichtAfrika is heel gevarieerd en met veel 'klassieke' dierentuindieren, maar ik weet zeker dat met wat moeite ook
een mooi Amerika park te maken is (Jaguar, boshond, grizzly, bizon, ijsbeer, toekan, ara, lama, miereneter en heel veel kleine diertjes)
Maar Azië is minstens zo gevarieerd en heeft ook heel leuke diersoorten, en bijna alle publiekslievelingen!
(olifant, neushoorn, tijger, panter, leeuw, apen en natuurlijk die ozo bekende zwartwitte beertjes)

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 28 Aug 2014 om 21:45
hiddje99
Datum: Vrijdag, 29 Aug 2014, 08:55 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

Nou het thema is Azië geworden. Maar de dierentuin die ik wou kopen is getroffen door een meteorietenregen en is daardoor compleet verwoest. De werknemers hebben ontslag genomen en de dieren zijn overleden of ontsnapt. Nu loopt er een stel op hol geslaagde dieren door de stad de politie doet er alles aan om ze te vangen.

Hier zien we de ingang het dak is op vele plekken weggebrand en op het pad ligt een grote meteoriet.

Hier zien we de ingang van binnen totaal verwoest dus.

Hier nog een plaatje van de kassa alles is gewoon kapot.

Hier zien we een oud verblijf de bomen zijn bijna allemaal omgevallen en de hekken zijn gebroken.

Hier een afslag naar een ander verblijf het pad is erg begroeid dat komt door de vruchtbare grond die hier is en een tekort aan tuinmannen.

Hier zien we het tweede verblijf de dieren zijn bijna allemaal gestorven het is echt zielig.
Nu maar hopen dat het ik de dierentuin kan verbeteren.
BerichtNou het thema is Azië geworden. Maar de dierentuin die ik wou kopen is getroffen door een meteorietenregen en is daardoor compleet verwoest. De werknemers hebben ontslag genomen en de dieren zijn overleden of ontsnapt. Nu loopt er een stel op hol geslaagde dieren door de stad de politie doet er alles aan om ze te vangen.

Hier zien we de ingang het dak is op vele plekken weggebrand en op het pad ligt een grote meteoriet.

Hier zien we de ingang van binnen totaal verwoest dus.

Hier nog een plaatje van de kassa alles is gewoon kapot.

Hier zien we een oud verblijf de bomen zijn bijna allemaal omgevallen en de hekken zijn gebroken.

Hier een afslag naar een ander verblijf het pad is erg begroeid dat komt door de vruchtbare grond die hier is en een tekort aan tuinmannen.

Hier zien we het tweede verblijf de dieren zijn bijna allemaal gestorven het is echt zielig.
Nu maar hopen dat het ik de dierentuin kan verbeteren.

Toegevoegd op 29 Aug 2014 om 08:55
Mark_23
Datum: Maandag, 01 Sep 2014, 19:49 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Oh jee, dat ziet er niet goed uit. 
Succes met het verbeteren!

Groetjes ;)
BerichtOh jee, dat ziet er niet goed uit. 
Succes met het verbeteren!

Groetjes ;)

Toegevoegd op 01 Sep 2014 om 19:49
JowJonas
Datum: Dinsdag, 02 Sep 2014, 21:44 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ik ben benieuwd hoe je het gaat opfleuren!

BerichtIk ben benieuwd hoe je het gaat opfleuren!

Toegevoegd op 02 Sep 2014 om 21:44
hiddje99
Datum: Dinsdag, 09 Sep 2014, 17:12 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

Nou er zijn een paar weken verstreken en de eerste dieren zijn terug. Ook zijn er wat vrijwilligers komen werken.

Dit is de gerenoveerde ingang de dierentuin heeft nog geen naam weet je een leuke stuur hem op en zeg waarom de dierentuin zo moet heten.

Hier is de kassa.

Naast de kassa is een infostand.

Achter de ingang is een pleintje. Hier is nog een meteoor te vinden als herdenkingsmonument aan de ramp.

We lopen een themagebied in. Er hangt een lekkere sfeer. Er zijn hier vijf vogelsoorten te bekijken. Even foto's van achter de schermen.

Hier zien we een gewone fazant de groep die hier leeft is echt heel groot.

In het verblijf ernaast zit een gevreesde rover, de secretarisvogel. Ze hebben pas een jong.

Aan de andere kant van het pad is een koppeltje zeearenden te vinden.

Ook zijn er een groep pauwen dit is een jonkie van nog geen dag oud.

En op een pleintje aan het eind zijn de grootste vogels die kunnen vliegen te bezichtigen, de grote trap.

Er is om het trappen verblijf een een pad gelegd met aan de zijkant genoeg zitplaatsen.
Nou dit was het alweer je kunt ook een AZIATISCH dier aanvragen en zeg waarom.
BerichtNou er zijn een paar weken verstreken en de eerste dieren zijn terug. Ook zijn er wat vrijwilligers komen werken.

Dit is de gerenoveerde ingang de dierentuin heeft nog geen naam weet je een leuke stuur hem op en zeg waarom de dierentuin zo moet heten.

Hier is de kassa.

Naast de kassa is een infostand.

Achter de ingang is een pleintje. Hier is nog een meteoor te vinden als herdenkingsmonument aan de ramp.

We lopen een themagebied in. Er hangt een lekkere sfeer. Er zijn hier vijf vogelsoorten te bekijken. Even foto's van achter de schermen.

Hier zien we een gewone fazant de groep die hier leeft is echt heel groot.

In het verblijf ernaast zit een gevreesde rover, de secretarisvogel. Ze hebben pas een jong.

Aan de andere kant van het pad is een koppeltje zeearenden te vinden.

Ook zijn er een groep pauwen dit is een jonkie van nog geen dag oud.

En op een pleintje aan het eind zijn de grootste vogels die kunnen vliegen te bezichtigen, de grote trap.

Er is om het trappen verblijf een een pad gelegd met aan de zijkant genoeg zitplaatsen.
Nou dit was het alweer je kunt ook een AZIATISCH dier aanvragen en zeg waarom.

Toegevoegd op 09 Sep 2014 om 17:12
JowJonas
Datum: Dinsdag, 09 Sep 2014, 19:28 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Die eerste foto ziet er nogal claustrofobisch uit! Gelukkig zie ik op de laatste foto dat je daar wel wat ruimte laat tussen het pad en het verblijf.

Voor de rest is het goed beplant, niks op aan te merken!

BerichtDie eerste foto ziet er nogal claustrofobisch uit! Gelukkig zie ik op de laatste foto dat je daar wel wat ruimte laat tussen het pad en het verblijf.

Voor de rest is het goed beplant, niks op aan te merken!

Toegevoegd op 09 Sep 2014 om 19:28
Mark_23
Datum: Woensdag, 10 Sep 2014, 09:23 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Het ziet er best goed uit hoor! Zeker mooie verblijven.
Ik vraag maar geen dier aan, dat mag je lekker zelf bedenken ^_^

Groetjes
BerichtHet ziet er best goed uit hoor! Zeker mooie verblijven.
Ik vraag maar geen dier aan, dat mag je lekker zelf bedenken ^_^

Groetjes

Toegevoegd op 10 Sep 2014 om 09:23
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » DE ZOO
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz