Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » World zoo
World zoo
hiddje99
Datum: Zondag, 17 Aug 2014, 17:52 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Vrijwilliger

Hallo allemaal ik ga vandaag een nieuwe zoo presenteren. Hij heet World zoo en de dierentuin ligt in Zuid-Afrika. De dierentuin moet een groot succes worden.

Je kunt de dierentuin bereiken via een pad met aan beide kanten bomen die hier van nature groeien. De ingang is niet helemaal overdekt omdat er anders te weinig licht naar binnen valt.

Eerst moet ik wat kaartjes kopen. Ze zijn niet erg duur want de dierentuin beschikt nog niet over veel dieren.

Direct naast de kassa is er een infobalie hier kun je informatie krijgen over de dierentuin en krijg je een plattegrond.

Na de ingang stuiten we op een pleintje.

Aan de ene zijde is een eetcafé te vinden het heet eatery dat is Zoeloes voor eetcafé.

Het eetcafé is van de binnenkant helemaal ingericht in safaristijl. Er hangt een gezellige sfeer rond.

Vanaf de eettafels hebben de bezoekers goed zicht op het struisvogelverblijf wat er achter is gevestigd.

De groep struisvogels bestaat uit 2 mannetjes 3 vrouwtjes en een ei.
De volgende keer gaan we nieuwe dieren bekijken noem een leuk themagebied met bijbehorende dieren en ik kijk of ik het kan maken
Geef alsjeblieft feedback
Groetjes mij
BerichtHallo allemaal ik ga vandaag een nieuwe zoo presenteren. Hij heet World zoo en de dierentuin ligt in Zuid-Afrika. De dierentuin moet een groot succes worden.

Je kunt de dierentuin bereiken via een pad met aan beide kanten bomen die hier van nature groeien. De ingang is niet helemaal overdekt omdat er anders te weinig licht naar binnen valt.

Eerst moet ik wat kaartjes kopen. Ze zijn niet erg duur want de dierentuin beschikt nog niet over veel dieren.

Direct naast de kassa is er een infobalie hier kun je informatie krijgen over de dierentuin en krijg je een plattegrond.

Na de ingang stuiten we op een pleintje.

Aan de ene zijde is een eetcafé te vinden het heet eatery dat is Zoeloes voor eetcafé.

Het eetcafé is van de binnenkant helemaal ingericht in safaristijl. Er hangt een gezellige sfeer rond.

Vanaf de eettafels hebben de bezoekers goed zicht op het struisvogelverblijf wat er achter is gevestigd.

De groep struisvogels bestaat uit 2 mannetjes 3 vrouwtjes en een ei.
De volgende keer gaan we nieuwe dieren bekijken noem een leuk themagebied met bijbehorende dieren en ik kijk of ik het kan maken
Geef alsjeblieft feedback
Groetjes mij

Bericht getypt door - hiddje99
Toegevoegd op 17 Aug 2014 om 17:52
JowJonas
Datum: Zondag, 17 Aug 2014, 21:18 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Ziet er al heel goed uit, mooi met die bakstenen verwerkt in het hout.

Verder denk ik dat je beter grasland kunt gebruiken als ondergrond, dat is veel realistischer. Ook zou ik RR downloaden, dat maakt alles een heel pak realistischer.

Doe zo verder, ben benieuwd :)

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan

Bericht veranderd door: JowJonas - Zondag, 17 Aug 2014, 21:18
BerichtZiet er al heel goed uit, mooi met die bakstenen verwerkt in het hout.

Verder denk ik dat je beter grasland kunt gebruiken als ondergrond, dat is veel realistischer. Ook zou ik RR downloaden, dat maakt alles een heel pak realistischer.

Doe zo verder, ben benieuwd :)

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 17 Aug 2014 om 21:18
hiddje99
Datum: Maandag, 18 Aug 2014, 09:42 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Vrijwilliger

@ JowJonas, waar kan ik RR dan vinden

Added (18 Aug 2014, 09:42)
---------------------------------------------
Hallo allemaal vandaag gaan we naar het volgende gebied in de dierentuin.

Het gebied heet turtle town. Er leven in dit gebied uitsluitend schildpadden er zijn vier soorten te bewonderen.

Je komt al direct aan op een pleintje de beplanting is erg afwisselend. Ook zijn er genoeg zitplaatsen.

In het eerste verblijf zit een koppeltje Indische sterschildpadden.

In het verblijf ernaast zit een stelletje Afrikaanse sporenschildpadden het vrouwtje is drachtig.

In het verblijf ertegenover zitten Russische vierteenlandschildpadden. Ook zij leven hier met zijn tweeën.

In het verblijf ernaast zitten de kopstukken 2 Galapagos-reuzenschildpadden. De dierentuin hoopt dat ze zich voortplanten.
Nou dat was het alweer voor vandaag een themagebied met dieren kun je nog steeds inzenden en vergeet geen feedback te geven.
Groetjes mij

Bericht@ JowJonas, waar kan ik RR dan vinden

Added (18 Aug 2014, 09:42)
---------------------------------------------
Hallo allemaal vandaag gaan we naar het volgende gebied in de dierentuin.

Het gebied heet turtle town. Er leven in dit gebied uitsluitend schildpadden er zijn vier soorten te bewonderen.

Je komt al direct aan op een pleintje de beplanting is erg afwisselend. Ook zijn er genoeg zitplaatsen.

In het eerste verblijf zit een koppeltje Indische sterschildpadden.

In het verblijf ernaast zit een stelletje Afrikaanse sporenschildpadden het vrouwtje is drachtig.

In het verblijf ertegenover zitten Russische vierteenlandschildpadden. Ook zij leven hier met zijn tweeën.

In het verblijf ernaast zitten de kopstukken 2 Galapagos-reuzenschildpadden. De dierentuin hoopt dat ze zich voortplanten.
Nou dat was het alweer voor vandaag een themagebied met dieren kun je nog steeds inzenden en vergeet geen feedback te geven.
Groetjes mij

Bericht getypt door - hiddje99
Toegevoegd op 18 Aug 2014 om 09:42
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » World zoo
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz