Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Enschede zoo
Enschede zoo
hiddje99
Datum: Dinsdag, 15 Jul 2014, 17:47 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Vrijwilliger

Hallo allemaal de dierentuin van Enschede is failliet en dreigt dicht te gaan. Gelukkig heb ik genoeg geld om de dierentuin over te kopen.

Mijn idee is dat ik alleen maar de dieren van zoo tycoon 2 de basis gebruik (dus geen BD, MM, AF of UD)

Added (15 Jul 2014, 17:47)
---------------------------------------------
Welkom kijkers ik ga vandaag voor het eerst kijken bij de Enschede zoo. Ik wil namelijk weten wat ik koop.

Ik loop via een goed verhard pad naar de hoofdingang. Het pad naar de hoofdingang is omringd met een soort heuvels.

Ik kom op een pleintje voor de hoofdingang terecht er staat een fontein met een leeuwenbeeld.

Voordat we naar binnen gaan kunnen we nog even uitrusten.

Dan ga ik naar binnen de dierentuin is voorbereid op veel bezoekers.

Ik hoef geen kaartje te kopen omdat ik de mogelijke koper van de dierentuin ben.

Wie wil kan ook nog een souvenir kopen voordat ze terug naar huis gaan.

Er duikt een heuvelachtig verblijf voor mij op. Ik hoor van de recente directeur dat er steenbokken leven, één mannetje en twee vrouwtjes.

Na lang wachten spot ik het mannetje wat een grote hoorns.

Achter mij kunnen kinderen een rondje maken op een paardje.
Ik koop de dierentuin en hou jullie op de hoogte van veranderingen. P.S. vergeet geen feedback te geven.

BerichtHallo allemaal de dierentuin van Enschede is failliet en dreigt dicht te gaan. Gelukkig heb ik genoeg geld om de dierentuin over te kopen.

Mijn idee is dat ik alleen maar de dieren van zoo tycoon 2 de basis gebruik (dus geen BD, MM, AF of UD)

Added (15 Jul 2014, 17:47)
Welkom kijkers ik ga vandaag voor het eerst kijken bij de Enschede zoo. Ik wil namelijk weten wat ik koop.

Ik loop via een goed verhard pad naar de hoofdingang. Het pad naar de hoofdingang is omringd met een soort heuvels.

Ik kom op een pleintje voor de hoofdingang terecht er staat een fontein met een leeuwenbeeld.

Voordat we naar binnen gaan kunnen we nog even uitrusten.

Dan ga ik naar binnen de dierentuin is voorbereid op veel bezoekers.

Ik hoef geen kaartje te kopen omdat ik de mogelijke koper van de dierentuin ben.

Wie wil kan ook nog een souvenir kopen voordat ze terug naar huis gaan.

Er duikt een heuvelachtig verblijf voor mij op. Ik hoor van de recente directeur dat er steenbokken leven, één mannetje en twee vrouwtjes.

Na lang wachten spot ik het mannetje wat een grote hoorns.

Achter mij kunnen kinderen een rondje maken op een paardje.
Ik koop de dierentuin en hou jullie op de hoogte van veranderingen. P.S. vergeet geen feedback te geven.

Bericht getypt door - hiddje99
Toegevoegd op 15 Jul 2014 om 17:47
JowJonas
Datum: Dinsdag, 15 Jul 2014, 18:34 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Ziet er een goed begin uit van een toffe zoo! Vooral het dak van de ingang vind ik wel mooi :)

Toch zou je wat meer aan je beplanting moeten werken. Ik vind dat er wel wat meer lage beplanting zou mogen staan, zeker rond het plein aan de ingang waar je die kale heuvels hebt.

Ik kijk al uit naar het volgende deel!

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtZiet er een goed begin uit van een toffe zoo! Vooral het dak van de ingang vind ik wel mooi :)

Toch zou je wat meer aan je beplanting moeten werken. Ik vind dat er wel wat meer lage beplanting zou mogen staan, zeker rond het plein aan de ingang waar je die kale heuvels hebt.

Ik kijk al uit naar het volgende deel!

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 15 Jul 2014 om 18:34
ZooZa
Datum: Dinsdag, 15 Jul 2014, 18:45 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

ziet er leuk uit
misschien de volgende keer inderdaad wat meer beplanting en misschien ook even fotograferen bij daglicht
nu is het zo donker en dan worden de foto's onduidelijk
het plein is ook een beetje saai, misschien wat meer decoratie
ga zo door
groetjes van mij

Berichtziet er leuk uit
misschien de volgende keer inderdaad wat meer beplanting en misschien ook even fotograferen bij daglicht
nu is het zo donker en dan worden de foto's onduidelijk
het plein is ook een beetje saai, misschien wat meer decoratie
ga zo door
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 15 Jul 2014 om 18:45
hiddje99
Datum: Donderdag, 17 Jul 2014, 09:20 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

Nou ik heb mijn eerste aanpassingen aan de zoo gedaan. Ik ben benieuwd wat jullie er nu van vinden.

Het pleintje bij de ingang heeft meer flora gekregen nu is de uitstraling wat beter.

Ook het aantal steenbokken is veranderd. Er zijn vier dieren geboren waarvan er twee al weer groot zijn. Een van de nieuwe volwassenen is uitgezet in de alpen om de soort te beschermen.

Er duikt een nieuw pad op het pad lijdt naar het gebied Noord-Amerika.

Er is een afslag naar bij het pad dit lijdt naar de twee diersoorten die in dit bos leven.

Daar is de eerste bewoner al het zijn grizzlyberen hier in de dierentuin lopen twee vrouwtjes en één mannetje rond.

Het pad eindigt op een pleintje met een aantal overdekte uitkijkposten.

Hier zien we de tweede bewoner het zijn elanden ze leven hier in een kudde van één mannetje en vier vrouwtjes.

Als laatste heb ik nog een dier maar ik bewaar het tot het hele gezin aanwezig is. Het dier leeft in een groep en woont in Noord-Amerika als je weet welk dier het is zeg het dan.
BerichtNou ik heb mijn eerste aanpassingen aan de zoo gedaan. Ik ben benieuwd wat jullie er nu van vinden.

Het pleintje bij de ingang heeft meer flora gekregen nu is de uitstraling wat beter.

Ook het aantal steenbokken is veranderd. Er zijn vier dieren geboren waarvan er twee al weer groot zijn. Een van de nieuwe volwassenen is uitgezet in de alpen om de soort te beschermen.

Er duikt een nieuw pad op het pad lijdt naar het gebied Noord-Amerika.

Er is een afslag naar bij het pad dit lijdt naar de twee diersoorten die in dit bos leven.

Daar is de eerste bewoner al het zijn grizzlyberen hier in de dierentuin lopen twee vrouwtjes en één mannetje rond.

Het pad eindigt op een pleintje met een aantal overdekte uitkijkposten.

Hier zien we de tweede bewoner het zijn elanden ze leven hier in een kudde van één mannetje en vier vrouwtjes.

Als laatste heb ik nog een dier maar ik bewaar het tot het hele gezin aanwezig is. Het dier leeft in een groep en woont in Noord-Amerika als je weet welk dier het is zeg het dan.

Toegevoegd op 17 Jul 2014 om 09:20
JowJonas
Datum: Donderdag, 17 Jul 2014, 09:42 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Leuk dat je iets met onze tips hebt gedaan!

Goede update, alleen ben ik niet zo'n fan van dat betonnen hek, maar dat is jouw keuze.

(Toch nog even iets: beren en elanden in hetzelfde verblijf, dat komt toch niet goed vrees ik)

Doe zo verder, ik ben benieuwd naar het mysterieuze dier. Is het een bizon of zo?

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtLeuk dat je iets met onze tips hebt gedaan!

Goede update, alleen ben ik niet zo'n fan van dat betonnen hek, maar dat is jouw keuze.

(Toch nog even iets: beren en elanden in hetzelfde verblijf, dat komt toch niet goed vrees ik)

Doe zo verder, ik ben benieuwd naar het mysterieuze dier. Is het een bizon of zo?

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 17 Jul 2014 om 09:42
ZooZa
Datum: Donderdag, 17 Jul 2014, 09:56 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

ziet er leuk uit!
veel beter al met die beplanting
het beton maakt het een beetje saai, zoals JowJonas als zei
de elanden en de grizzly's zijn niet zo'n super goede combi
ik denk dat het rendieren zijn, of wolven
groetjes van mij

Berichtziet er leuk uit!
veel beter al met die beplanting
het beton maakt het een beetje saai, zoals JowJonas als zei
de elanden en de grizzly's zijn niet zo'n super goede combi
ik denk dat het rendieren zijn, of wolven
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 17 Jul 2014 om 09:56
carnotaurus
Datum: Donderdag, 17 Jul 2014, 10:42 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Leuk gedaan, maar ik ben het ermee eens dat het er gewoon wat saai uitziet.
Je zou die rijtjes bomen kunnen vervangen door wat bos.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtLeuk gedaan, maar ik ben het ermee eens dat het er gewoon wat saai uitziet.
Je zou die rijtjes bomen kunnen vervangen door wat bos.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 17 Jul 2014 om 10:42
hiddje99
Datum: Zaterdag, 19 Jul 2014, 09:16 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

bedankt voor jullie feedback
in deze update ga ik de veranderingen laten zien.

Zoals je misschien ziet heb ik alle betonnen hekken omgeruild voor stenen hekken.

Hier is dan het verblijf met het dier wat geheim is gehouden het zijn bevers :D .

De groep bestaat uit 7 volwassen dieren en een pasgeboren bevertje (de bever in het midden van de foto).

Het bos verblijf is veranderd de elanden zijn tijdelijk naar een andere dierentuin omdat er hier nog aan een nieuw verblijf wordt gebouwd. Het verblijf heeft de naam 'het berenbos' gekregen.

Hier zien we de oude bewoners het aantal is nog niet toegenomen.

Er is ook een uitkijkpost.

Vanaf de uitkijkpost kunnen we de nieuwe bewoner zien het is een kodiakbeer, ze leven hier met twee vrouwtjes en één mannetje.

Het pleintje heeft ook een bijpassende sfeer gekregen.

Hier zien we de laatste bewoner het zijn zwarte beren er leven hier een koppeltje en hun twee kinderen.
Dit was het alweer geef feedback.
Berichtbedankt voor jullie feedback
in deze update ga ik de veranderingen laten zien.

Zoals je misschien ziet heb ik alle betonnen hekken omgeruild voor stenen hekken.

Hier is dan het verblijf met het dier wat geheim is gehouden het zijn bevers :D .

De groep bestaat uit 7 volwassen dieren en een pasgeboren bevertje (de bever in het midden van de foto).

Het bos verblijf is veranderd de elanden zijn tijdelijk naar een andere dierentuin omdat er hier nog aan een nieuw verblijf wordt gebouwd. Het verblijf heeft de naam 'het berenbos' gekregen.

Hier zien we de oude bewoners het aantal is nog niet toegenomen.

Er is ook een uitkijkpost.

Vanaf de uitkijkpost kunnen we de nieuwe bewoner zien het is een kodiakbeer, ze leven hier met twee vrouwtjes en één mannetje.

Het pleintje heeft ook een bijpassende sfeer gekregen.

Hier zien we de laatste bewoner het zijn zwarte beren er leven hier een koppeltje en hun twee kinderen.
Dit was het alweer geef feedback.

Toegevoegd op 19 Jul 2014 om 09:16
Wertyum
Datum: Zaterdag, 19 Jul 2014, 09:41 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Die stenen hekken zijn een stuk mooier dan die betonnen :P
Het beververblijf ziet er leuk uit. Goed bedacht met zo'n waterval.
Ik zou op die rots achter het verblijf nog wat bomen zetten omdat je nu die flatgebouwen ziet.
Die tunnel naar het berenverblijf en het berenverblijf zelf vind ik heel mooi gemaakt.
Vind de afwisseling tussen bomen en open plekken goed gelukt. Ook is het goed dat je hebt nagedacht over 
de zitplaatsen voor de bezoekers en dat je die berenbeelden hebt geplaatst. 
Bij de zwarte beren zou ik ook meer beplanting neerzetten (net als bij de grizzlyberen)
BerichtDie stenen hekken zijn een stuk mooier dan die betonnen :P
Het beververblijf ziet er leuk uit. Goed bedacht met zo'n waterval.
Ik zou op die rots achter het verblijf nog wat bomen zetten omdat je nu die flatgebouwen ziet.
Die tunnel naar het berenverblijf en het berenverblijf zelf vind ik heel mooi gemaakt.
Vind de afwisseling tussen bomen en open plekken goed gelukt. Ook is het goed dat je hebt nagedacht over 
de zitplaatsen voor de bezoekers en dat je die berenbeelden hebt geplaatst. 
Bij de zwarte beren zou ik ook meer beplanting neerzetten (net als bij de grizzlyberen)

Bericht getypt door - Wertyum
Toegevoegd op 19 Jul 2014 om 09:41
hiddje99
Datum: Maandag, 21 Jul 2014, 11:38 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

@ Wertyum, de grizzlyberen, zwarte beren en de kodiakberen leven ik hetzelfde verblijf.

Added (20 Jul 2014, 09:34)
Welkom allemaal vandaag gaan we naar nieuwe en oude dieren kijken.

Omdat de steenbokken zich ongeremd voortplanten zijn ze tijdelijk overgeplaatst naar een andere dierentuin. Er zijn op hun plek in de dierentuin zwartstaartprairiehondjes gekomen.

Achter het beververblijf ligt het gloednieuwe elandenverblijf de elanden zijn terug vanuit hun tijdelijke dierentuin en hebben een koppeltje bij de kudde gekregen.

De bezoeker kan naar binnen lopen en treft dan direct een prachtig landschap aan.

De bezoeker kan via een brug over het water lopen.

De elanden kunnen gewoon over het pad lopen.

Aan het einde van het pad is nog een brug te vinden.

Dat is dan het einde van de tocht door de Amerikaanse bossen
tot de volgende keer P.S. geef feedback

Added (21 Jul 2014, 11:38)
Hallo allemaal vandaag gaan we naar het laatste dier uit Noord-Amerika.

Het plein aan de ingang is veranderd de prairiehondjes zijn nu van alle kanten te bewonderen.

Hier zien we de laatste dieren het zijn wasberen.
Volgende keer gaan we over de zee naar Europa.
P.S. geef feedback het mag over de hele dierentuin zijn.

Bericht@ Wertyum, de grizzlyberen, zwarte beren en de kodiakberen leven ik hetzelfde verblijf.

Added (20 Jul 2014, 09:34)
Welkom allemaal vandaag gaan we naar nieuwe en oude dieren kijken.

Omdat de steenbokken zich ongeremd voortplanten zijn ze tijdelijk overgeplaatst naar een andere dierentuin. Er zijn op hun plek in de dierentuin zwartstaartprairiehondjes gekomen.

Achter het beververblijf ligt het gloednieuwe elandenverblijf de elanden zijn terug vanuit hun tijdelijke dierentuin en hebben een koppeltje bij de kudde gekregen.

De bezoeker kan naar binnen lopen en treft dan direct een prachtig landschap aan.

De bezoeker kan via een brug over het water lopen.

De elanden kunnen gewoon over het pad lopen.

Aan het einde van het pad is nog een brug te vinden.

Dat is dan het einde van de tocht door de Amerikaanse bossen
tot de volgende keer P.S. geef feedback

Added (21 Jul 2014, 11:38)
Hallo allemaal vandaag gaan we naar het laatste dier uit Noord-Amerika.

Het plein aan de ingang is veranderd de prairiehondjes zijn nu van alle kanten te bewonderen.

Hier zien we de laatste dieren het zijn wasberen.
Volgende keer gaan we over de zee naar Europa.
P.S. geef feedback het mag over de hele dierentuin zijn.

Toegevoegd op 21 Jul 2014 om 11:38
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Enschede zoo
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz