Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 212»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Sea Side Zoo
Sea Side Zoo
hiddje99
Datum: Vrijdag, 27 Jun 2014, 12:35 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Vrijwilliger

Hallo allemaal vandaag gaan we naar de Sea Side Zoo, het pad naar de ingang is aan beide kanten begroeid met tussacgras laten we maar snel doorlopen.

Als steunbalk voor de ingang is een aquarium gebruikt met kelpwouden.

Aan de andere kant zien we nog zo'n paal, we lopen verder.

We lopen door de poort heen en komen al direct de balie tegen. Laten we één ticket kopen.

Doet u mij maar een kaartje. 'Goed dat is dan 30 euro'. Dat is best duur voor een kaartje dan moet het vast een goede dierentuin zijn.
Tegenover de balie is een kiosk het is nu nog niet druk dus laat ik maar wat kopen.

Ik neem een headset in de kleur geel. Door die headset krijg ook informatie over de dieren.

Daar staan ook nog twee kraampjes met speeltjes en andere souvenirs van zeedieren. Laat ik een knuffel in de vorm van een zeeotter meenemen voor mijn kleine zusje.

Ik reken af bij de kassa, het kost 7 euro dat is niet duur.

Er strekt een lang pad voor mij uit op naar de dieren.
In mijn volgende update gaan we naar de eerste dieren. P.S. vergeet geen feedback en tips te geven.
Bericht
Hallo allemaal vandaag gaan we naar de Sea Side Zoo, het pad naar de ingang is aan beide kanten begroeid met tussacgras laten we maar snel doorlopen.

Als steunbalk voor de ingang is een aquarium gebruikt met kelpwouden.

Aan de andere kant zien we nog zo'n paal, we lopen verder.

We lopen door de poort heen en komen al direct de balie tegen. Laten we één ticket kopen.

Doet u mij maar een kaartje. 'Goed dat is dan 30 euro'. Dat is best duur voor een kaartje dan moet het vast een goede dierentuin zijn.
Tegenover de balie is een kiosk het is nu nog niet druk dus laat ik maar wat kopen.

Ik neem een headset in de kleur geel. Door die headset krijg ook informatie over de dieren.

Daar staan ook nog twee kraampjes met speeltjes en andere souvenirs van zeedieren. Laat ik een knuffel in de vorm van een zeeotter meenemen voor mijn kleine zusje.

Ik reken af bij de kassa, het kost 7 euro dat is niet duur.

Er strekt een lang pad voor mij uit op naar de dieren.
In mijn volgende update gaan we naar de eerste dieren. P.S. vergeet geen feedback en tips te geven.

Bericht getypt door - hiddje99
Toegevoegd op 27 Jun 2014 om 12:35
boerroel545
Datum: Vrijdag, 27 Jun 2014, 13:05 | Bericht # 2   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ hiddje99, ziet er al goed uit ik ben beniewd naar meer

Bericht@ hiddje99, ziet er al goed uit ik ben beniewd naar meer

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 27 Jun 2014 om 13:05
ZooZa
Datum: Vrijdag, 27 Jun 2014, 13:06 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

leuk verhaal!
grappig dat je echt alles langs gaat, je ziet echt elk deel van de dierentuin
ik kijk uit welke dieren er in de zoo komen
ga zo door!
groetjes van mij

Berichtleuk verhaal!
grappig dat je echt alles langs gaat, je ziet echt elk deel van de dierentuin
ik kijk uit welke dieren er in de zoo komen
ga zo door!
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 27 Jun 2014 om 13:06
JowJonas
Datum: Vrijdag, 27 Jun 2014, 14:08 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Ziet er goed uit! Weinig op aan te merken. Misschien is de shop wat te kaal vanbinnen?

Verder zouden dieren in die zuil ook wel leuk zijn, zoals zeepaardjes of een octopus, maar dat is jouw keuze.

Ik ben benieuwd naar meer.

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtZiet er goed uit! Weinig op aan te merken. Misschien is de shop wat te kaal vanbinnen?

Verder zouden dieren in die zuil ook wel leuk zijn, zoals zeepaardjes of een octopus, maar dat is jouw keuze.

Ik ben benieuwd naar meer.

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 27 Jun 2014 om 14:08
Laraatje2008
Datum: Vrijdag, 27 Jun 2014, 14:31 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja, ik zou als voorproefje in het gebouw wat kleine dieren plaatsen. En wat kleurrijker maken, maar ik ben ook benieuwd naar de dieren. Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa, ik zou als voorproefje in het gebouw wat kleine dieren plaatsen. En wat kleurrijker maken, maar ik ben ook benieuwd naar de dieren. Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 27 Jun 2014 om 14:31
hiddje99
Datum: Vrijdag, 27 Jun 2014, 19:10 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

Bedankt allemaal voor jullie feedback ik zal er wat mee doen.
Bij deze update gaan we naar de eerste dieren kijken.

We lopen via het pad een gebied in dat is omgeven door duinen. Ik voel een frisse zeebries en ruik het zoute water laten we verder lopen.

Het eerste wat ik op het pad aantref is een hoop vissen. Zo te ruiken liggen ze hier al een tijdje ze stinken namelijk. Laten we op zoek gaan naar de eter ervan.

Aan de rechterkant van het pad is een verblijf met een klein strandje. Zo te zien leven hier zoutwaterkrokodillen. Deze kunnen niet de eters van de vissen op het pad zijn want ze zitten veilig achter glas, gelukkig maar.

Aan de andere kant van het pad zit een groot verblijf met een grote plas en meerdere kleine plassen.

Aaah daar zijn de bewoners al het zijn Australische zeeleeuwen. Deze hebben zelf genoeg te eten en zullen daarom wel niet de eters van de vissen zijn.

Aha wat zien we daar een blauwvoetgent die kunnen wel eens de eters van de vissen zijn want, ze lopen gewoon vrij rond bij de bezoekers.

Zo te zien leven er hier ook bruine pelikanen die eten waarschijnlijk ook mee van de vis.

Zo te zien staat hier een vuurtoren vanaf daar hebben we een goed uitzicht op de poelen bij de blauwvoetgenten en de pelikanen.

En dan net als we dit gebied willen verlaten zien we een blauwvoetgent zijn vleugels uitslaan en over de poeltjes heen zweven.

We verlaten dit woeste duingebied en werpen nog een blik achterom. Het lijkt net zo alsof de vogels ons gedag zeggen.
Bij de volgende update duiken we het water in. P.S. vergeet geen feedback te geven.
BerichtBedankt allemaal voor jullie feedback ik zal er wat mee doen.
Bij deze update gaan we naar de eerste dieren kijken.

We lopen via het pad een gebied in dat is omgeven door duinen. Ik voel een frisse zeebries en ruik het zoute water laten we verder lopen.

Het eerste wat ik op het pad aantref is een hoop vissen. Zo te ruiken liggen ze hier al een tijdje ze stinken namelijk. Laten we op zoek gaan naar de eter ervan.

Aan de rechterkant van het pad is een verblijf met een klein strandje. Zo te zien leven hier zoutwaterkrokodillen. Deze kunnen niet de eters van de vissen op het pad zijn want ze zitten veilig achter glas, gelukkig maar.

Aan de andere kant van het pad zit een groot verblijf met een grote plas en meerdere kleine plassen.

Aaah daar zijn de bewoners al het zijn Australische zeeleeuwen. Deze hebben zelf genoeg te eten en zullen daarom wel niet de eters van de vissen zijn.

Aha wat zien we daar een blauwvoetgent die kunnen wel eens de eters van de vissen zijn want, ze lopen gewoon vrij rond bij de bezoekers.

Zo te zien leven er hier ook bruine pelikanen die eten waarschijnlijk ook mee van de vis.

Zo te zien staat hier een vuurtoren vanaf daar hebben we een goed uitzicht op de poelen bij de blauwvoetgenten en de pelikanen.

En dan net als we dit gebied willen verlaten zien we een blauwvoetgent zijn vleugels uitslaan en over de poeltjes heen zweven.

We verlaten dit woeste duingebied en werpen nog een blik achterom. Het lijkt net zo alsof de vogels ons gedag zeggen.
Bij de volgende update duiken we het water in. P.S. vergeet geen feedback te geven.

Toegevoegd op 27 Jun 2014 om 19:10
JowJonas
Datum: Vrijdag, 27 Jun 2014, 20:05 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ziet er leuk uit! Leuk verhaal, leuke sfeer dat erin hangt. Ben je alleen niet bang dat de krokodillen wel eens een vogeltje kunnen opeten?

En ik zou het eigenlijk niet zo leuk vinden om als bezoeker een hoop stinkende vissen op het pad te hebben.

Doe zo verder, ik kijk uit naar het volgende deel!

BerichtZiet er leuk uit! Leuk verhaal, leuke sfeer dat erin hangt. Ben je alleen niet bang dat de krokodillen wel eens een vogeltje kunnen opeten?

En ik zou het eigenlijk niet zo leuk vinden om als bezoeker een hoop stinkende vissen op het pad te hebben.

Doe zo verder, ik kijk uit naar het volgende deel!

Toegevoegd op 27 Jun 2014 om 20:05
hiddje99
Datum: Woensdag, 02 Jul 2014, 12:21 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

Hallo allemaal in deze update komen er weer 2 nieuwe dieren aan bod.

We verlaten het strand en nemen een frisse duik in het warme zeewater.

We kijken naar rechts op het pad en treffen een groot verblijf aan ik ben erg benieuw naar de dieren die hier leven. Zo te zien zijn ze erg schuw.

Na tien minuten willen we het zoeken bijna opgeven, tot plots er een Caribische lamatijn voor ons opduikt.

We draaien ons om en in het verblijf achter ons zien we een rugvin van wie zal die zijn?

We lopen een stukje verder en er duikt een tropisch strandje met dadelpalmen voor ons op.
We slaan de hoek om en zien daar een punt waar we onder water kunnen kijken.

En daar achter het glas zien we een stelletje tuimelaars. Nu weten we ook van wie die mysterieuze vin was.

Added (02 Jul 2014, 12:21)
---------------------------------------------
Hallo allemaal de nieuwe update op zich laten wachten maar dan gaan we vandaag ook wat beleven.

Ik wandel vanaf de tropische kust zo het koude zeewater van Arctica (de noordpool) in.

Ik zie al direct een groot gebouw. Volgens mijn headset is het een restaurant. Het heet linuit maar je spreekt het uit als le inuit

Er hangt een gezellige sfeer wanneer ik naar binnen loop en ik ruik gebakken vis. 

Ik ga naar het keukentje. Het is een afhaalkeukentje en moeten je eten dus zelf halen.

Ik ga aan een tafeltje zitten met mijn gebakken vis, ik kijk naar buiten maar zie niks laat ik een andere plaats nemen.

Gelukkig is er naast mij ook nog een ondergrondse ruimte laat ik daar maar een gaan zitten te eten.

Hier heb ik een mooi uitzicht onder water, ik zie bandrobben en noordelijke gladde dolfijnen. Alleen er is een probleem de muziekrots achter mij maakt veel herrie. Laat ik maar een ander plaatsje gaan zoeken.

Er loopt ook nog een pad naar een dakterras ik ben benieuw wat dat te bieden heeft.

Op het dak staan allemaal ijsblokken dat brengt een leuke sfeer zeg.

Ik zie een dakterras in toendra stijl laat ik ergens plaats nemen.

Vanaf hier heb ik een goed uitzicht op een walrus en een stel bandrobben. Het is ook nog rustig.
Dit was het weer ik weet nog niet wat er in de volgende update komt. P.S. vergeet geen feedback te geven.

Bericht veranderd door: hiddje99 - Zaterdag, 28 Jun 2014, 08:43
BerichtHallo allemaal in deze update komen er weer 2 nieuwe dieren aan bod.

We verlaten het strand en nemen een frisse duik in het warme zeewater.

We kijken naar rechts op het pad en treffen een groot verblijf aan ik ben erg benieuw naar de dieren die hier leven. Zo te zien zijn ze erg schuw.

Na tien minuten willen we het zoeken bijna opgeven, tot plots er een Caribische lamatijn voor ons opduikt.

We draaien ons om en in het verblijf achter ons zien we een rugvin van wie zal die zijn?

We lopen een stukje verder en er duikt een tropisch strandje met dadelpalmen voor ons op.
We slaan de hoek om en zien daar een punt waar we onder water kunnen kijken.

En daar achter het glas zien we een stelletje tuimelaars. Nu weten we ook van wie die mysterieuze vin was.

Added (02 Jul 2014, 12:21)
---------------------------------------------
Hallo allemaal de nieuwe update op zich laten wachten maar dan gaan we vandaag ook wat beleven.

Ik wandel vanaf de tropische kust zo het koude zeewater van Arctica (de noordpool) in.

Ik zie al direct een groot gebouw. Volgens mijn headset is het een restaurant. Het heet linuit maar je spreekt het uit als le inuit

Er hangt een gezellige sfeer wanneer ik naar binnen loop en ik ruik gebakken vis. 

Ik ga naar het keukentje. Het is een afhaalkeukentje en moeten je eten dus zelf halen.

Ik ga aan een tafeltje zitten met mijn gebakken vis, ik kijk naar buiten maar zie niks laat ik een andere plaats nemen.

Gelukkig is er naast mij ook nog een ondergrondse ruimte laat ik daar maar een gaan zitten te eten.

Hier heb ik een mooi uitzicht onder water, ik zie bandrobben en noordelijke gladde dolfijnen. Alleen er is een probleem de muziekrots achter mij maakt veel herrie. Laat ik maar een ander plaatsje gaan zoeken.

Er loopt ook nog een pad naar een dakterras ik ben benieuw wat dat te bieden heeft.

Op het dak staan allemaal ijsblokken dat brengt een leuke sfeer zeg.

Ik zie een dakterras in toendra stijl laat ik ergens plaats nemen.

Vanaf hier heb ik een goed uitzicht op een walrus en een stel bandrobben. Het is ook nog rustig.
Dit was het weer ik weet nog niet wat er in de volgende update komt. P.S. vergeet geen feedback te geven.

Toegevoegd op 02 Jul 2014 om 12:21
ZooZa
Datum: Woensdag, 02 Jul 2014, 15:56 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO

Curator

goed bedacht en ook mooi gemaakt
soms hier en daar nog een klein realisme foutje zegmaar, bijvoorbeeld het filter en de rots die half door de muur zit op de laatste foto,
maar daar begint iedereen mee en dat zijn niet zulke vervelende dingen
nog even een tip voor de realisme: smileys uitzetten als je foto's maakt
het gebouw is heel mooi gemaakt
gewoon doorgaan met bouwen en dan gaat het vanzelf steeds beter toch!
groetjes van mij

Berichtgoed bedacht en ook mooi gemaakt
soms hier en daar nog een klein realisme foutje zegmaar, bijvoorbeeld het filter en de rots die half door de muur zit op de laatste foto,
maar daar begint iedereen mee en dat zijn niet zulke vervelende dingen
nog even een tip voor de realisme: smileys uitzetten als je foto's maakt
het gebouw is heel mooi gemaakt
gewoon doorgaan met bouwen en dan gaat het vanzelf steeds beter toch!
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 02 Jul 2014 om 15:56
JowJonas
Datum: Woensdag, 02 Jul 2014, 20:26 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Supertof verhaal! Leuke dieren ook.

In het restaurant zou ik wel die lelijke bruine heuvels verbergen, dus door er een hek voor te zetten, of misschien wat toendraplanten.

Doe zo verder, ik kijk uit naar het vervolg!

BerichtSupertof verhaal! Leuke dieren ook.

In het restaurant zou ik wel die lelijke bruine heuvels verbergen, dus door er een hek voor te zetten, of misschien wat toendraplanten.

Doe zo verder, ik kijk uit naar het vervolg!

Toegevoegd op 02 Jul 2014 om 20:26
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Sea Side Zoo
Page 1 of 212»
Search:

Hosted by uCoz