Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 1 of 11
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Gelko zoo
Gelko zoo
hiddje99
Datum: Woensdag, 25 Jun 2014, 09:30 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Vrijwilliger

Hallo allemaal

dit is mijn eerste zoo op dit forum ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
ik zou graag feedback ontvangen en enkele verbeteringen :)

Added (25 Jun 2014, 09:25)
---------------------------------------------

We zien al snel de hoofdingang tegen het landschap afsteken laten we verder lopen

Added (25 Jun 2014, 09:26)

voordat we naar binnen kunnen moeten we eerst tickets kopen bij de balie

Added (25 Jun 2014, 09:29)

Tegenover de balie treffen we een kiosk aan, hier kunnen we voordat we weggaan een foto of headset kopen

Added (25 Jun 2014, 09:30)
in de volgende update gaan we naar de eerste dieren toe (deze update vindt waarschijnlijk woensdagmiddag of donderdag plaats)
geef feedback

Bericht veranderd door: hiddje99 - Woensdag, 25 Jun 2014, 09:31
BerichtHallo allemaal

dit is mijn eerste zoo op dit forum ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
ik zou graag feedback ontvangen en enkele verbeteringen :)

Added (25 Jun 2014, 09:25)

We zien al snel de hoofdingang tegen het landschap afsteken laten we verder lopen

Added (25 Jun 2014, 09:26)

voordat we naar binnen kunnen moeten we eerst tickets kopen bij de balie

Added (25 Jun 2014, 09:29)

Tegenover de balie treffen we een kiosk aan, hier kunnen we voordat we weggaan een foto of headset kopen

Added (25 Jun 2014, 09:30)
in de volgende update gaan we naar de eerste dieren toe (deze update vindt waarschijnlijk woensdagmiddag of donderdag plaats)
geef feedback

Bericht getypt door - hiddje99
Toegevoegd op 25 Jun 2014 om 09:30
boerroel545
Datum: Woensdag, 25 Jun 2014, 15:54 | Bericht # 2   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ hiddje99, ziet er al goed uit alleen ik vind het erg kaal

Bericht@ hiddje99, ziet er al goed uit alleen ik vind het erg kaal

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 25 Jun 2014 om 15:54
hiddje99
Datum: Woensdag, 25 Jun 2014, 16:21 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

welke gebied bedoel je @ boerroel545,

Added (25 Jun 2014, 16:10)

We lopen direct een thema gebied in Australië genaamd

Added (25 Jun 2014, 16:15)

In dit gedeelte is alles in Aboriginal stijl omdat dat de oorspronkelijke bewoners van Australië zijn

We lopen onder de boog door en komen bij een middelmatig verblijf met een meertje.

In dit verblijf zijn enkele vogelbekdieren te bezichtigen. (Nu is er niet veel van het meertje te zien maar straks op de overzichtsfoto wel)

Added (25 Jun 2014, 16:21)

We lopen naar het verblijf tegenover de boog, hier leven geelvoetkangoeroes de groep bestaat uit één mannetje 3 vrouwtjes en 2 jonkies.

Hier ligt er wel een zijn middagdutje te doen het verblijf heeft weinig bomen maar veel struiken. Zo ziet hun natuurlijke leefomgeving er ook uit.

Bericht veranderd door: hiddje99 - Donderdag, 26 Jun 2014, 09:03
Berichtwelke gebied bedoel je @ boerroel545,

Added (25 Jun 2014, 16:10)

We lopen direct een thema gebied in Australië genaamd

Added (25 Jun 2014, 16:15)

In dit gedeelte is alles in Aboriginal stijl omdat dat de oorspronkelijke bewoners van Australië zijn

We lopen onder de boog door en komen bij een middelmatig verblijf met een meertje.

In dit verblijf zijn enkele vogelbekdieren te bezichtigen. (Nu is er niet veel van het meertje te zien maar straks op de overzichtsfoto wel)

Added (25 Jun 2014, 16:21)

We lopen naar het verblijf tegenover de boog, hier leven geelvoetkangoeroes de groep bestaat uit één mannetje 3 vrouwtjes en 2 jonkies.

Hier ligt er wel een zijn middagdutje te doen het verblijf heeft weinig bomen maar veel struiken. Zo ziet hun natuurlijke leefomgeving er ook uit.

Toegevoegd op 25 Jun 2014 om 16:21
JowJonas
Datum: Woensdag, 25 Jun 2014, 18:41 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Ziet er leuk uit!
Hij bedoelt waarschijnlijk dat het gebied rond de ingang wat meer planten kan gebruiken.
Enkel lijkt het vogelbekdierenverblijf me wat groot. Je kan er misschien een andere, grotere soort bij zetten.
Mooie ingang ook, met die rotsen. Prachtig!

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtZiet er leuk uit!
Hij bedoelt waarschijnlijk dat het gebied rond de ingang wat meer planten kan gebruiken.
Enkel lijkt het vogelbekdierenverblijf me wat groot. Je kan er misschien een andere, grotere soort bij zetten.
Mooie ingang ook, met die rotsen. Prachtig!

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 25 Jun 2014 om 18:41
hiddje99
Datum: Donderdag, 26 Jun 2014, 09:28 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

@ JowJonas, bedankt voor je feedback ik heb het verblijf iets kleiner gemaakt en er krokodillen in gedaan in plaats van vogelbekdieren.

Zo ziet het verblijf er nu uit.

We verlaten nu het Australische binnenland en komen op zandpad met veel rotsen en kustmangovers terecht.
We nemen niet het vliegtuig om weg te gaan bij Australië maar we gaan langs het groot Barrièrerif. Deze plek is een verzamelplaats van veel zeeleven.

We nemen een frisse duik en komen al snel verschillende diersoorten tegen. Aan de oppervlakte zien we een manta naar lucht happen.
We lopen een eindje verder en zien een setje dolfijnen onder een kelpbed uitrusten. Er zwemmen ook her en der schildpadden en zeeleeuwen.
We krijgen nog een goede blik op de onderwaterplanten.

Nu krijgen we toch een blik te zien van de gevaarlijkst bewoner van het rif hier, de zwartpuntrifhaai, ze doen de andere zeedieren niks omdat er genoeg voedsel te vinden is.

Ondanks dat er vooral grote zeedieren in het aquarium zwemmen mogen de kleinen niet worden gemist. Hier zijn bijvoorbeeld een stel zeepaardjes te zien.

Ahh, eindelijk weer daglicht we zijn dus aan het einde van deze tocht gekomen.

We werpen nog een laatste blik op het rif en bedenken we ons wat voor een mooie natuur er onder water is. Maar als we die natuur willen behouden moeten we niet al ons afval in zee dumpen.
Bericht@ JowJonas, bedankt voor je feedback ik heb het verblijf iets kleiner gemaakt en er krokodillen in gedaan in plaats van vogelbekdieren.

Zo ziet het verblijf er nu uit.

We verlaten nu het Australische binnenland en komen op zandpad met veel rotsen en kustmangovers terecht.
We nemen niet het vliegtuig om weg te gaan bij Australië maar we gaan langs het groot Barrièrerif. Deze plek is een verzamelplaats van veel zeeleven.

We nemen een frisse duik en komen al snel verschillende diersoorten tegen. Aan de oppervlakte zien we een manta naar lucht happen.
We lopen een eindje verder en zien een setje dolfijnen onder een kelpbed uitrusten. Er zwemmen ook her en der schildpadden en zeeleeuwen.
We krijgen nog een goede blik op de onderwaterplanten.

Nu krijgen we toch een blik te zien van de gevaarlijkst bewoner van het rif hier, de zwartpuntrifhaai, ze doen de andere zeedieren niks omdat er genoeg voedsel te vinden is.

Ondanks dat er vooral grote zeedieren in het aquarium zwemmen mogen de kleinen niet worden gemist. Hier zijn bijvoorbeeld een stel zeepaardjes te zien.

Ahh, eindelijk weer daglicht we zijn dus aan het einde van deze tocht gekomen.

We werpen nog een laatste blik op het rif en bedenken we ons wat voor een mooie natuur er onder water is. Maar als we die natuur willen behouden moeten we niet al ons afval in zee dumpen.

Toegevoegd op 26 Jun 2014 om 09:28
JowJonas
Datum: Donderdag, 26 Jun 2014, 16:30 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Mooie boodschap op het einde :p

Ziet er leuk uit, goed dat je krokodillen hebt gebruikt. Daar was ik zelf niet eens opgekomen. 
Alleen vind ik het verblijf een tikkeltje groot, maar dat is jouw keuze.
Het gedeelte dat er naartoe gaat is wel mooi, met die mangrovebomen. 

Ik ben benieuwd nar het volgende deel :)

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtMooie boodschap op het einde :p

Ziet er leuk uit, goed dat je krokodillen hebt gebruikt. Daar was ik zelf niet eens opgekomen. 
Alleen vind ik het verblijf een tikkeltje groot, maar dat is jouw keuze.
Het gedeelte dat er naartoe gaat is wel mooi, met die mangrovebomen. 

Ik ben benieuwd nar het volgende deel :)

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 26 Jun 2014 om 16:30
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Gelko zoo
Page 1 of 11
Search:

Hosted by uCoz