Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 2 of 3«123»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Bozeman National Park
Bozeman National Park
NielsG
Datum: Dinsdag, 27 Mei 2014, 16:12 | Bericht # 11   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet er cool uit! Ben t wel eens met Michelaar over de warmtelamp, die is ietwat onrealistisch in vergelijking met t verblijf zelf..

BerichtZiet er cool uit! Ben t wel eens met Michelaar over de warmtelamp, die is ietwat onrealistisch in vergelijking met t verblijf zelf..

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 27 Mei 2014 om 16:12
KoenZoo
Datum: Donderdag, 29 Mei 2014, 10:20 | Bericht # 12   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

@ Michelaar en @ NielsG bedankt voor jullie feedback, de warmtelampen zal ik verwijderen ;) @ boerroel545 misschien een suggestie voor een ander hek?

We gaan de brug af en zien de volgende twee verblijven al liggen.

Rechts ligt er een volière. Hier woont een koppeltje neushoornvogels. Je ziet ze niet heel vaak, maar als je ze ziet, snap je waarom deze vogels zo mooi zijn.

Het verblijf tegenover de brug wordt bewoond door drie orang oetans. Ze kunnen uitgebreid klimmen en hier zie je dat een van onze dieren dit dan ook doet.

Als we het pad volgen kunnen we nog één keer een blik werpen in de volière. Helaas, zoals al gezegd, we zien niks.

Als we onze weg vervolgen zien we alweer twee nieuwe verblijven liggen.

Bij het eerste raam zien we niks, gelukkig is er aan de andere kant van het verblijf ook nog een mogelijkheid om te kijken.

We stoppen hier onze weg voor vandaag. Links in de verte ligt een groot verblijf, rechts een kleiner verblijf. Allebei de verblijven gaan we de volgende keer bekijken. Dan ook weer een overzichtsfoto.
Bericht

@ Michelaar en @ NielsG bedankt voor jullie feedback, de warmtelampen zal ik verwijderen ;) @ boerroel545 misschien een suggestie voor een ander hek?

We gaan de brug af en zien de volgende twee verblijven al liggen.

Rechts ligt er een volière. Hier woont een koppeltje neushoornvogels. Je ziet ze niet heel vaak, maar als je ze ziet, snap je waarom deze vogels zo mooi zijn.

Het verblijf tegenover de brug wordt bewoond door drie orang oetans. Ze kunnen uitgebreid klimmen en hier zie je dat een van onze dieren dit dan ook doet.

Als we het pad volgen kunnen we nog één keer een blik werpen in de volière. Helaas, zoals al gezegd, we zien niks.

Als we onze weg vervolgen zien we alweer twee nieuwe verblijven liggen.

Bij het eerste raam zien we niks, gelukkig is er aan de andere kant van het verblijf ook nog een mogelijkheid om te kijken.

We stoppen hier onze weg voor vandaag. Links in de verte ligt een groot verblijf, rechts een kleiner verblijf. Allebei de verblijven gaan we de volgende keer bekijken. Dan ook weer een overzichtsfoto.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 29 Mei 2014 om 10:20
ZooZa
Datum: Donderdag, 29 Mei 2014, 11:39 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

naar mijn gevoel kunnen de orang-oetans bijna ontsnappen vanuit die boom, dus misschien die bomen iets naar achteren…?
verder ziet het er leuk uit
misschien wat houten platformen, touwen, speeldingen bij de apen en dan ziet het er nog iets beter uit
en de planten komen op de laatste foto door de muren…
groetjes van mij en ga zo door!

Berichtnaar mijn gevoel kunnen de orang-oetans bijna ontsnappen vanuit die boom, dus misschien die bomen iets naar achteren…?
verder ziet het er leuk uit
misschien wat houten platformen, touwen, speeldingen bij de apen en dan ziet het er nog iets beter uit
en de planten komen op de laatste foto door de muren…
groetjes van mij en ga zo door!

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 29 Mei 2014 om 11:39
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 29 Mei 2014, 14:38 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Veel begroeing, misschien te veel.En waar zijn de dieren Verder leuk ingericht. Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtVeel begroeing, misschien te veel.En waar zijn de dieren Verder leuk ingericht. Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 29 Mei 2014 om 14:38
Verzorger-Jarne
Datum: Donderdag, 29 Mei 2014, 15:00 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ KoenZoo, Leuk dat je tussenruimtes laat tussen het pad en het hek. Ook mooie verblijven en zoals Laraatje zegt. Misschien een beetje minder begroeiing zoals ergens een open plek en daar rond terug een soort bos zoals je tot nu toe hebt gemaakt.
Bericht@ KoenZoo, Leuk dat je tussenruimtes laat tussen het pad en het hek. Ook mooie verblijven en zoals Laraatje zegt. Misschien een beetje minder begroeiing zoals ergens een open plek en daar rond terug een soort bos zoals je tot nu toe hebt gemaakt.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 29 Mei 2014 om 15:00
JowJonas
Datum: Donderdag, 29 Mei 2014, 18:28 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Leuke verblijven! Alleen zou ik het leuker vinden als de beplanting wat tropischer is, maar misschien gebruik je bewust planten uit gematigde streken?

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtLeuke verblijven! Alleen zou ik het leuker vinden als de beplanting wat tropischer is, maar misschien gebruik je bewust planten uit gematigde streken?

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 29 Mei 2014 om 18:28
Michelaar
Datum: Donderdag, 29 Mei 2014, 19:16 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Kassa Medewerker

Met Lara Eens dat er iets te veel begroeiing is. Verder super!

Eigenaar van McCain Zoo!
BerichtMet Lara Eens dat er iets te veel begroeiing is. Verder super!

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 29 Mei 2014 om 19:16
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 31 Mei 2014, 15:33 | Bericht # 18   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ JowJonas, ik gebruik bewust maar een paar soorten planten en bomen, om wat meer gelijkenis in de dierentuin te hebben (niet dat je van een bos met sparren ineens tussen de palmbomen staat) en voor het realisme (tropische bomen groeien zo bv minder goed in koudere klimaten lijkt mij).

En van de begroeiing klopt ja. Al heeft dat er ook deels mee te maken dat dit de jungle is, maar ik zal er rekening mee houden.

Added (31 Mei 2014, 15:33)
---------------------------------------------

En we gaan weer verder met het volgende deel van Azië.

Hier staan we bij het tweede uitkijkpunt bij de orang oetans.

Tegenover de orang oetans kunnen we een blik werpen in het volgende verblijf. Hier leven de Sumatraanse gestreepte konijnen. Aan deze kant zien we ze niet goed, gelukkig is er ook nog een andere kant, hier kijken we de volgende keer!

Schuin tegenover de konijnen en naast de orang oetans, leven de tijgers. We hebben er momenteel vijf. Buiten papa en mama zijn er ook drie welpjes.

We kregen van een van de verzorgers de volgende foto vanaf de achterkant van het verblijf. Hierop kan je twee welpjes zien.

Als we de tijgers achter ons laten zien we het volgende gebied. In ons aquarium leven drie diersoorten die in de Aziatische wateren gevonden kunnen worden. We gaan ze de volgende keer bezoeken!

Hier een bovenaanzicht van hoe Azië er tot dusverre uitziet.

Klik voor vergrootte weergave: http://i60.tinypic.com/n7sr9.png

Bericht@ JowJonas, ik gebruik bewust maar een paar soorten planten en bomen, om wat meer gelijkenis in de dierentuin te hebben (niet dat je van een bos met sparren ineens tussen de palmbomen staat) en voor het realisme (tropische bomen groeien zo bv minder goed in koudere klimaten lijkt mij).

En van de begroeiing klopt ja. Al heeft dat er ook deels mee te maken dat dit de jungle is, maar ik zal er rekening mee houden.

Added (31 Mei 2014, 15:33)
---------------------------------------------

En we gaan weer verder met het volgende deel van Azië.

Hier staan we bij het tweede uitkijkpunt bij de orang oetans.

Tegenover de orang oetans kunnen we een blik werpen in het volgende verblijf. Hier leven de Sumatraanse gestreepte konijnen. Aan deze kant zien we ze niet goed, gelukkig is er ook nog een andere kant, hier kijken we de volgende keer!

Schuin tegenover de konijnen en naast de orang oetans, leven de tijgers. We hebben er momenteel vijf. Buiten papa en mama zijn er ook drie welpjes.

We kregen van een van de verzorgers de volgende foto vanaf de achterkant van het verblijf. Hierop kan je twee welpjes zien.

Als we de tijgers achter ons laten zien we het volgende gebied. In ons aquarium leven drie diersoorten die in de Aziatische wateren gevonden kunnen worden. We gaan ze de volgende keer bezoeken!

Hier een bovenaanzicht van hoe Azië er tot dusverre uitziet.

Klik voor vergrootte weergave: http://i60.tinypic.com/n7sr9.png

Toegevoegd op 31 Mei 2014 om 15:33
Verzorger-Jarne
Datum: Zaterdag, 31 Mei 2014, 15:40 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Wee leuk gemaakt. Alleen een beetje verwarrende dat je spreekt over gestreepte sumatraanse konijnen maar dat er onder (gestreepte) (misschien sumatraanse) tijgers te zien zijn. Zoals al eerder gezegd. Misschien wat minder planten.
BerichtWee leuk gemaakt. Alleen een beetje verwarrende dat je spreekt over gestreepte sumatraanse konijnen maar dat er onder (gestreepte) (misschien sumatraanse) tijgers te zien zijn. Zoals al eerder gezegd. Misschien wat minder planten.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 31 Mei 2014 om 15:40
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 31 Mei 2014, 16:49 | Bericht # 20   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

@ Verzorger-Jarne, hoe bedoel je? Bij een foto staat de tekst er altijd onder, niet erboven dus dat klopt gewoon hoor.
Bericht@ Verzorger-Jarne, hoe bedoel je? Bij een foto staat de tekst er altijd onder, niet erboven dus dat klopt gewoon hoor.

Toegevoegd op 31 Mei 2014 om 16:49
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Bozeman National Park
Page 2 of 3«123»
Search:

Hosted by uCoz