Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 4 of 5«12345»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Jarne's zoo's (Zoo's gemaakt door Jarne)
Jarne's zoo's
KoenZoo
Datum: Donderdag, 29 Mei 2014, 21:33 | Bericht # 31   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Ziet er allemaal mooi uit. Probeer anders wat meer ruimte te creëren door twee paden naast elkaar te leggen ipv maar één. Nu oogt het allemaal zo krap.

Afrikaanse olifant  1
Afrikaanse buffel   1
Witte neushoorn    0
Masaigiraffe          0
Rothschild giraffe 0
BerichtZiet er allemaal mooi uit. Probeer anders wat meer ruimte te creëren door twee paden naast elkaar te leggen ipv maar één. Nu oogt het allemaal zo krap.

Afrikaanse olifant  1
Afrikaanse buffel   1
Witte neushoorn    0
Masaigiraffe          0
Rothschild giraffe 0

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 29 Mei 2014 om 21:33
Verzorger-Jarne
Datum: Vrijdag, 30 Mei 2014, 17:13 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ KoenZoo, oke, je bent niet de eerste die zegt dat mijn paden smal zijn dus dan zal het ook zo zijn. Volgende keer zal ik mijn paden dan 2 breed maken. Bedankt voor je stem.

Added (30 Mei 2014, 17:13)
---------------------------------------------
En even voor wie het wil weten, een tijdsverloop:
1 week na oprichting: Voltooiing van het capibaraverblijf en de vuurrugfazantenvolière + voltooiing van de opknapwerken.
2 weken na oprichting: voltooiing van de volières voor ara's, tragopans en takahe's en de voltooiing van het varkensverblijf.
1 maand na oprichting: opening voor het publiek na voltooiing van Het gibboneiland en gazelle perk.
3 maanden na oprichting: Voltooiing van het kattengedeelte.
7 maanden na oprichting: voltooiing van het deel Madagaskar.

De volgende update zal gaan over de voltooiing van iets 10 maanden na de oprichting.
De overvolgende update zal over een speciaal gedeelte gaan vanwege het 1 jarig bestaan van Lake Zoo Belgium.

Bericht@ KoenZoo, oke, je bent niet de eerste die zegt dat mijn paden smal zijn dus dan zal het ook zo zijn. Volgende keer zal ik mijn paden dan 2 breed maken. Bedankt voor je stem.

Added (30 Mei 2014, 17:13)
En even voor wie het wil weten, een tijdsverloop:
1 week na oprichting: Voltooiing van het capibaraverblijf en de vuurrugfazantenvolière + voltooiing van de opknapwerken.
2 weken na oprichting: voltooiing van de volières voor ara's, tragopans en takahe's en de voltooiing van het varkensverblijf.
1 maand na oprichting: opening voor het publiek na voltooiing van Het gibboneiland en gazelle perk.
3 maanden na oprichting: Voltooiing van het kattengedeelte.
7 maanden na oprichting: voltooiing van het deel Madagaskar.

De volgende update zal gaan over de voltooiing van iets 10 maanden na de oprichting.
De overvolgende update zal over een speciaal gedeelte gaan vanwege het 1 jarig bestaan van Lake Zoo Belgium.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 30 Mei 2014 om 17:13
JowJonas
Datum: Vrijdag, 30 Mei 2014, 21:49 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Wat meer beplanting op de grond zou zeker niet misstaan. Ik ben benieuwd naar de volgende update!

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtWat meer beplanting op de grond zou zeker niet misstaan. Ik ben benieuwd naar de volgende update!

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 30 Mei 2014 om 21:49
breathe
Datum: Dinsdag, 17 Maa 2015, 22:50 | Bericht # 34   
breathe 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Ben zeeer benieuwd!
BerichtBen zeeer benieuwd!

Bericht getypt door - breathe
Toegevoegd op 17 Maa 2015 om 22:50
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 21 Jun 2015, 15:11 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

En net zoals bij ZTAO ben ik al mijn mappen kwijt. Maar ik ga binnenkort terug beginnen. Wel deze keer met een vrij zeldzaam type zoo: een dinozoo. Ik ga proberen om er in tegendeel tot veel dinozoobouwers iets echt mooi en realistisch van te maken. Zo ga ik al beginnen met het verhaal hoe de zoo aan de dieren komt. De zoogdieren die er zullen zijn zijn d.m.v. DNA terug gehaald gevonden in hun overblijfselen. De dino's hebben wij terug gehaald door stukjes DNA uit andere dieren te halen en zo de evolutie om te keren (dit is echt een manier die zou kunnen werken in het echt). Alleen mist er nog 1 zeer belangrijk ding, de naam. Deze laat ik aan jullie over. Jullie mogen namen inzenden. Vervolgens mogen jullie stemmen op een naam (maar niet je eigen). Diegene met de meeste stemmen zal dan de naam van de zoo worden.
BerichtEn net zoals bij ZTAO ben ik al mijn mappen kwijt. Maar ik ga binnenkort terug beginnen. Wel deze keer met een vrij zeldzaam type zoo: een dinozoo. Ik ga proberen om er in tegendeel tot veel dinozoobouwers iets echt mooi en realistisch van te maken. Zo ga ik al beginnen met het verhaal hoe de zoo aan de dieren komt. De zoogdieren die er zullen zijn zijn d.m.v. DNA terug gehaald gevonden in hun overblijfselen. De dino's hebben wij terug gehaald door stukjes DNA uit andere dieren te halen en zo de evolutie om te keren (dit is echt een manier die zou kunnen werken in het echt). Alleen mist er nog 1 zeer belangrijk ding, de naam. Deze laat ik aan jullie over. Jullie mogen namen inzenden. Vervolgens mogen jullie stemmen op een naam (maar niet je eigen). Diegene met de meeste stemmen zal dan de naam van de zoo worden.

Toegevoegd op 21 Jun 2015 om 15:11
hiddje99
Datum: Maandag, 22 Jun 2015, 08:08 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 1

Vrijwilliger

ik zou jurrasic park of jurrasic zoo doen
Berichtik zou jurrasic park of jurrasic zoo doen

Bericht getypt door - hiddje99
Toegevoegd op 22 Jun 2015 om 08:08
Michelaar
Datum: Maandag, 22 Jun 2015, 15:04 | Bericht # 37   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Ik heb twee leuke namen. Sinds veel dino's afstammelingen van de vogels zijn, Dinofeather Nature Parc of, Dino Paradiso

Eigenaar van McCain Zoo!
BerichtIk heb twee leuke namen. Sinds veel dino's afstammelingen van de vogels zijn, Dinofeather Nature Parc of, Dino Paradiso

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 22 Jun 2015 om 15:04
hiddje99
Datum: Maandag, 22 Jun 2015, 15:32 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Vrijwilliger

ja ik stem op dino paradiso
Berichtja ik stem op dino paradiso

Bericht getypt door - hiddje99
Toegevoegd op 22 Jun 2015 om 15:32
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 23 Jun 2015, 15:39 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ Michelaar@ hiddje99, Jurassic park vakt zowiezo al af, dat is al te vaak gebruikt. Jurassic zoo lijkt me wel leuk, net als Dinofeather Nature Parc of Dino Paradiso. 
Dino paradiso heeft al 1 stem.

Added (23 Jun 2015, 13:45)
En aangezien Carnotaurus al een prehistorische zoo gaat maken ga ik momenteel nog even wachten ermee. Ik zal wel als ik er toch een begin de naam Dino paradiso gebruiken. In plaats van dit zal ik dan een zoo maken die dieren opvangt. Hierbij mogen jullie dieren opgeven. Dan zal ik zien of ze mogelijk zijn. 
Dit kan je dan zo zeggen:

Diersoort:
aantal en geslacht:
reden voor opvang:

Dit mogen zowel dieren uit andere zoo's als in beslag genomen dieren zijn. Zelf zal ik ook nog enkele dieren kiezen.

Added (23 Jun 2015, 15:39)
En hier dan de eerste update van opvangcenter Driesburg,
een zoo die vooral dieren opvangt en weinig dieren zomaar aankoopt. Ondertussen bezit het park al drie soorten. Maar we zijn momenteel al bezig met het contacteren van o.a. andere opvangcentrums, zoo's met overpopulatie en mensen die van dieren af willen. 

Hier alvast hoe het er nu uitziet:

Eerst komen we aan bij de ingang. Zowel links als rechts zijn er twee kassa's. Zoals je ziet is dit een vrij eenvoudige ingang zonder veel versieringen. Dit is vanwege de tweede reden om dieren op te vangen. Dit maakt het veel gemakkelijker op economisch vlak om zoo te bouwen. 

Als we verder gaan zien we een overdekt stuk met centraal een plantenperkje en twee verblijven.

Eerst kijken we links. Hier vangen wij momenteel 2 bennetwalibies op. Deze dieren zijn het resultaat van een beetje uit de hand gelopen kweek in een ander klein dierenpark. Doordat ze genetisch niet goed genoeg zijn om mee verder te kweken mogen ze hier hun dagen slijten.

Hier een close-up terwijl er eentje vrolijk rondspringt. 

Rechts zien we dan eerder een savanneverblijf. Hier woont een groep van maar liefst 5 stokstaartjes. Het zijn allemaal vrouwtjes, net zoals de walibies trouwens. Dit is omdat wij niet de ruimte hebben voor een grote groep en kweken ook niet ons doel is. De stokstaartjes zijn eigenlijk een deel van de groep in de Antwerpse zoo die zijn groep wat wou verkleinen om vosmangoesten erbij te kunnen zetten.

Dan gaan we naar buiten. 

We zien al direct een groot gebouw. Dit is een groot volièrestuk bestaande uit 6 volières. Voor twee hiervan hebben wij al vogels. Voor de andere vier zoeken wij nog vogels die opvang nodig hebben. Momenteel komen er al blauwe pauwen en soldatenara's in. 

Links zien we dan een onopvallend klein verblijf. Hierin zitten drie beren. (mannetjes varkens). Deze komen van een opvangcentrum dat deze dieren bij iemand had weggehaald wegens slechte leefomstandigheden. Ze werden verwaarloosd en hadden ook niet genoeg ruimte. (om diervriendelijk te zijn bedoel ik met genoeg ruimte).

Dit is dan de eerste update van Opvangcentrum Driesburg. Jullie mogen nu bepalen welke dieren er in de volières. Het enige wat je daarvoor moet doen is dit invullen:

Diersoort: 
aantal en geslacht: 
reden voor opvang: 
plaats van afkomst:

Volgende keer: De eerste volièrebewoners en nog een ander diersoort.

Bericht@ Michelaar@ hiddje99, Jurassic park vakt zowiezo al af, dat is al te vaak gebruikt. Jurassic zoo lijkt me wel leuk, net als Dinofeather Nature Parc of Dino Paradiso. 
Dino paradiso heeft al 1 stem.

Added (23 Jun 2015, 13:45)
En aangezien Carnotaurus al een prehistorische zoo gaat maken ga ik momenteel nog even wachten ermee. Ik zal wel als ik er toch een begin de naam Dino paradiso gebruiken. In plaats van dit zal ik dan een zoo maken die dieren opvangt. Hierbij mogen jullie dieren opgeven. Dan zal ik zien of ze mogelijk zijn. 
Dit kan je dan zo zeggen:

Diersoort:
aantal en geslacht:
reden voor opvang:

Dit mogen zowel dieren uit andere zoo's als in beslag genomen dieren zijn. Zelf zal ik ook nog enkele dieren kiezen.

Added (23 Jun 2015, 15:39)
En hier dan de eerste update van opvangcenter Driesburg,
een zoo die vooral dieren opvangt en weinig dieren zomaar aankoopt. Ondertussen bezit het park al drie soorten. Maar we zijn momenteel al bezig met het contacteren van o.a. andere opvangcentrums, zoo's met overpopulatie en mensen die van dieren af willen. 

Hier alvast hoe het er nu uitziet:

Eerst komen we aan bij de ingang. Zowel links als rechts zijn er twee kassa's. Zoals je ziet is dit een vrij eenvoudige ingang zonder veel versieringen. Dit is vanwege de tweede reden om dieren op te vangen. Dit maakt het veel gemakkelijker op economisch vlak om zoo te bouwen. 

Als we verder gaan zien we een overdekt stuk met centraal een plantenperkje en twee verblijven.

Eerst kijken we links. Hier vangen wij momenteel 2 bennetwalibies op. Deze dieren zijn het resultaat van een beetje uit de hand gelopen kweek in een ander klein dierenpark. Doordat ze genetisch niet goed genoeg zijn om mee verder te kweken mogen ze hier hun dagen slijten.

Hier een close-up terwijl er eentje vrolijk rondspringt. 

Rechts zien we dan eerder een savanneverblijf. Hier woont een groep van maar liefst 5 stokstaartjes. Het zijn allemaal vrouwtjes, net zoals de walibies trouwens. Dit is omdat wij niet de ruimte hebben voor een grote groep en kweken ook niet ons doel is. De stokstaartjes zijn eigenlijk een deel van de groep in de Antwerpse zoo die zijn groep wat wou verkleinen om vosmangoesten erbij te kunnen zetten.

Dan gaan we naar buiten. 

We zien al direct een groot gebouw. Dit is een groot volièrestuk bestaande uit 6 volières. Voor twee hiervan hebben wij al vogels. Voor de andere vier zoeken wij nog vogels die opvang nodig hebben. Momenteel komen er al blauwe pauwen en soldatenara's in. 

Links zien we dan een onopvallend klein verblijf. Hierin zitten drie beren. (mannetjes varkens). Deze komen van een opvangcentrum dat deze dieren bij iemand had weggehaald wegens slechte leefomstandigheden. Ze werden verwaarloosd en hadden ook niet genoeg ruimte. (om diervriendelijk te zijn bedoel ik met genoeg ruimte).

Dit is dan de eerste update van Opvangcentrum Driesburg. Jullie mogen nu bepalen welke dieren er in de volières. Het enige wat je daarvoor moet doen is dit invullen:

Diersoort: 
aantal en geslacht: 
reden voor opvang: 
plaats van afkomst:

Volgende keer: De eerste volièrebewoners en nog een ander diersoort.

Toegevoegd op 23 Jun 2015 om 15:39
Michelaar
Datum: Dinsdag, 23 Jun 2015, 17:45 | Bericht # 40   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Diersoort: Orka
Aantal en geslacht: 1 mannetje
Reden voor opvang: Deze was gestrand, kon bijna niet bewegen en is erg gewond. Hij is verzorgd, maar kan nog niet terug.
Plaats van afkomst: Onbekend

Eigenaar van McCain Zoo!
BerichtDiersoort: Orka
Aantal en geslacht: 1 mannetje
Reden voor opvang: Deze was gestrand, kon bijna niet bewegen en is erg gewond. Hij is verzorgd, maar kan nog niet terug.
Plaats van afkomst: Onbekend

Bericht getypt door - Michelaar
Toegevoegd op 23 Jun 2015 om 17:45
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Jarne's zoo's (Zoo's gemaakt door Jarne)
Page 4 of 5«12345»
Search:

Hosted by uCoz