Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 7 of 18«12567891718»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Hewan Gardens
Hewan Gardens
JowJonas
Datum: Zaterdag, 17 Mei 2014, 19:36 | Bericht # 61   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

De updates komen snel, hier is de volgende al!

Mongolië telt slechts 2 verblijven, maar is daarom zeker niet minderwaardig. Over de resusapen en naast de axisherten vinden we een verblijf dat de Mongoolse Steppe voorstelt.

Hier wonen 3 Przewalskipaarden en 1 kameel.

Daarnaast, verborgen tussen de bamboe, ligt een klein verblijf voor een groepje jufferkraanvogels.

Hier is nog een plan.

En omdat het volgende deel al bijna af is, heb ik al een teaser klaarstaan:

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtDe updates komen snel, hier is de volgende al!

Mongolië telt slechts 2 verblijven, maar is daarom zeker niet minderwaardig. Over de resusapen en naast de axisherten vinden we een verblijf dat de Mongoolse Steppe voorstelt.

Hier wonen 3 Przewalskipaarden en 1 kameel.

Daarnaast, verborgen tussen de bamboe, ligt een klein verblijf voor een groepje jufferkraanvogels.

Hier is nog een plan.

En omdat het volgende deel al bijna af is, heb ik al een teaser klaarstaan:

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 17 Mei 2014 om 19:36
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 17 Mei 2014, 19:50 | Bericht # 62   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Ziet er weer allemaal tip top uit. Kan niet wachten op wat komen gaat. Hopelijk morgen nog!

Hoe groot is je totale map trouwens? 2x zo groot als wat we nu gezien hebben?
BerichtZiet er weer allemaal tip top uit. Kan niet wachten op wat komen gaat. Hopelijk morgen nog!

Hoe groot is je totale map trouwens? 2x zo groot als wat we nu gezien hebben?

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 17 Mei 2014 om 19:50
boerroel545
Datum: Zondag, 18 Mei 2014, 10:08 | Bericht # 63   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ JowJonas, ziet er weer mooi uit ik ben beniewd naar meer.

gr. roel

Bericht@ JowJonas, ziet er weer mooi uit ik ben beniewd naar meer.

gr. roel

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 18 Mei 2014 om 10:08
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 18 Mei 2014, 12:08 | Bericht # 64   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Weer leuk gemaakt. Vraagje, waarom maar 1 kameel? Ik vind dat eigenlijk een beetje zielig voor die kameel zo zonder soortgenoten. Is daar een reden voor(plaatsgebrek ofzo).  En nog iets, die hekken bij de przewalskipaarden lijkt me niet stevig genoeg voor als ze kwaad zijn of zo. waarschijnlijk kunnen ze er zelfs over springen als ze dat willen. Wel mooi dat kraanvogelverblijf. Klein maar leuk. 
Doe zo verder.
groetjes,
jarne
BerichtWeer leuk gemaakt. Vraagje, waarom maar 1 kameel? Ik vind dat eigenlijk een beetje zielig voor die kameel zo zonder soortgenoten. Is daar een reden voor(plaatsgebrek ofzo).  En nog iets, die hekken bij de przewalskipaarden lijkt me niet stevig genoeg voor als ze kwaad zijn of zo. waarschijnlijk kunnen ze er zelfs over springen als ze dat willen. Wel mooi dat kraanvogelverblijf. Klein maar leuk. 
Doe zo verder.
groetjes,
jarne

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 18 Mei 2014 om 12:08
jeffrey
Datum: Zondag, 18 Mei 2014, 12:51 | Bericht # 65   
ZTSF Gegevens

Curator

Je blijft me verbazen :D Echt super mooi park! Ik vind het trouwens ook knap dat je al zoveel hebt kunnen bouwen op 1 dierentuin map!

Always look on the bright side of life!
BerichtJe blijft me verbazen :D Echt super mooi park! Ik vind het trouwens ook knap dat je al zoveel hebt kunnen bouwen op 1 dierentuin map!

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 18 Mei 2014 om 12:51
carnotaurus
Datum: Zondag, 18 Mei 2014, 13:39 | Bericht # 66   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Prachtige zoo!
Ik vind alleen de resus wandeling wat kaal.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtPrachtige zoo!
Ik vind alleen de resus wandeling wat kaal.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 18 Mei 2014 om 13:39
JowJonas
Datum: Maandag, 19 Mei 2014, 19:33 | Bericht # 67   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

@ KoenZoo, Wel, euhm... Dus dit stuk (Safari, Rajako, Azië) is gebouwd op een grote map, die nu voor 75% vol is, maar omdat het bestand wat te groot is zal ik bij de volgende update in een andere map beginnen. Verder zijn de Watoessi's en neushoorns op 1 map, en dan het hele ingangsgebied en het gedeelte van Afrika op nog een map, waar ik verder aan ga werken. Ik zal ooit eens proberen om er een groot plan van te maken.

@ boerroel545, Bedankt!

@ Verzorger-Jarne, Ja, er was inderdaad wat weinig plaats, maar ik wou zo graag een kameel :p En vlak voor het hek ligt een diepe greppel, waardoor ze niet meteen op het hek kunnen beuken. En in mijn dierentuin wordt niemand kwaad :p

@ jeffrey, Bedankt! Ik hou er gewoon niet van om telkens 2 verblijven op 1 map te maken, zo krijg je niet dat zoo-gevoel...

@ carnotaurus, Volgens Wikipedia houdt hij het liefst van droge, open gebieden. En zo is het ook wat opener tegenover de bezoekers.

--

Na Mongolië trekken we naar het zuiden en we komen terecht in China. Hier vinden we een van de meest mysterieuze katten ter wereld: de Sneeuwluipaard.

Er is er geen te zien...

Eindelijk vangen we een glimp op van ons vrouwtje! We bezitten er 2, een broer en een zus.

Naast dit verblijf, aan de uitgang van Rhesus Calana, vinden we een klein deurtje.

We komen terecht in de Fazanterie. Hier kunnen we de binnenverblijven van onze Chinese fazanten zien.

In de eerste volière wonen goudfazanten en Lady Amherstfazanten.

In de tweede vinden we enkele Temmincks saterhoenen.

We gaan naar buiten en kunnen dus hun buitenverblijven zien. Eerst de saterhoenen, dan de fazanten.

In de volgende update: het Aziatische restaurant!

Bericht@ KoenZoo, Wel, euhm... Dus dit stuk (Safari, Rajako, Azië) is gebouwd op een grote map, die nu voor 75% vol is, maar omdat het bestand wat te groot is zal ik bij de volgende update in een andere map beginnen. Verder zijn de Watoessi's en neushoorns op 1 map, en dan het hele ingangsgebied en het gedeelte van Afrika op nog een map, waar ik verder aan ga werken. Ik zal ooit eens proberen om er een groot plan van te maken.

@ boerroel545, Bedankt!

@ Verzorger-Jarne, Ja, er was inderdaad wat weinig plaats, maar ik wou zo graag een kameel :p En vlak voor het hek ligt een diepe greppel, waardoor ze niet meteen op het hek kunnen beuken. En in mijn dierentuin wordt niemand kwaad :p

@ jeffrey, Bedankt! Ik hou er gewoon niet van om telkens 2 verblijven op 1 map te maken, zo krijg je niet dat zoo-gevoel...

@ carnotaurus, Volgens Wikipedia houdt hij het liefst van droge, open gebieden. En zo is het ook wat opener tegenover de bezoekers.

--

Na Mongolië trekken we naar het zuiden en we komen terecht in China. Hier vinden we een van de meest mysterieuze katten ter wereld: de Sneeuwluipaard.

Er is er geen te zien...

Eindelijk vangen we een glimp op van ons vrouwtje! We bezitten er 2, een broer en een zus.

Naast dit verblijf, aan de uitgang van Rhesus Calana, vinden we een klein deurtje.

We komen terecht in de Fazanterie. Hier kunnen we de binnenverblijven van onze Chinese fazanten zien.

In de eerste volière wonen goudfazanten en Lady Amherstfazanten.

In de tweede vinden we enkele Temmincks saterhoenen.

We gaan naar buiten en kunnen dus hun buitenverblijven zien. Eerst de saterhoenen, dan de fazanten.

In de volgende update: het Aziatische restaurant!

Toegevoegd op 19 Mei 2014 om 19:33
KoenZoo
Datum: Maandag, 19 Mei 2014, 19:38 | Bericht # 68   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Weer een mooi verblijf en een aantal mooie volières.
BerichtWeer een mooi verblijf en een aantal mooie volières.

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 19 Mei 2014 om 19:38
Verzorger-Jarne
Datum: Maandag, 19 Mei 2014, 20:29 | Bericht # 69   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ JowJonas, mooi gemaakt en leuk, die borden bij de sneeuwluipaarden. Van waar heb je trouwens die vogelvoedplaatsen?
Bericht@ JowJonas, mooi gemaakt en leuk, die borden bij de sneeuwluipaarden. Van waar heb je trouwens die vogelvoedplaatsen?

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 19 Mei 2014 om 20:29
JowJonas
Datum: Woensdag, 21 Mei 2014, 17:51 | Bericht # 70   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Die voedselplaatsen zitten in een of ander China-pack van ZTABC. Bedankt voor de reacties!

--

In deze kleine update presenteer ik het Aziatische restaurant, Meili.

Er is zelfs een mogelijkheid om eten af te halen.

Maar je kan natuurlijk ook gewoon komen eten. (Ik zie net dat de E van de letters verdwenen is, maar hij staat er wel degelijk)

Het interieur heeft een Himalaya-sfeertje.

Binnenkort de volgende update van de rest van China!

BerichtDie voedselplaatsen zitten in een of ander China-pack van ZTABC. Bedankt voor de reacties!

--

In deze kleine update presenteer ik het Aziatische restaurant, Meili.

Er is zelfs een mogelijkheid om eten af te halen.

Maar je kan natuurlijk ook gewoon komen eten. (Ik zie net dat de E van de letters verdwenen is, maar hij staat er wel degelijk)

Het interieur heeft een Himalaya-sfeertje.

Binnenkort de volgende update van de rest van China!

Toegevoegd op 21 Mei 2014 om 17:51
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Hewan Gardens
Page 7 of 18«12567891718»
Search:

Hosted by uCoz