Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 6 of 18«12456781718»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Hewan Gardens
Hewan Gardens
boerroel545
Datum: Zondag, 11 Mei 2014, 11:08 | Bericht # 51   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 0

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ JowJonas, ziet er leuk uit het is erg realistisch

Bericht@ JowJonas, ziet er leuk uit het is erg realistisch

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 11 Mei 2014 om 11:08
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 11 Mei 2014, 14:00 | Bericht # 52   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

ZTAO
Reputatie: 2

Verzorger

@ JowJonas, Weer heel mooi gemaakt (zowel Madagaskar, het restaurant en Arabië, had nog geen tijd om daarop te reageren) Ook weer heel realistisch gedaan met dat water en zo. Ik kijk al uit naar de volgende update.
Bericht@ JowJonas, Weer heel mooi gemaakt (zowel Madagaskar, het restaurant en Arabië, had nog geen tijd om daarop te reageren) Ook weer heel realistisch gedaan met dat water en zo. Ik kijk al uit naar de volgende update.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 11 Mei 2014 om 14:00
JowJonas
Datum: Maandag, 12 Mei 2014, 20:44 | Bericht # 53   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Hier is weer een update!

Achter Arabië ligt India, het land van de Aziatische olifanten (en het axishert, maar die is niet zo impressive)

In een groot, langwerpig verblijf leven de Aziatische olifanten half samen met een groepje Axisherten.

Het park heeft trouwens besloten om alle verblijven met een informatiebord te voorzien, met het oog op de nakende opening.

Als we naar links gaan, kunnen we naar de stal. Links ligt het verblijf van de oryxen, rechts de olifantenstal.

De olifanten hebben altijd stro om te eten, en om de 3 dagen iets speciaal. Vandaag kregen ze extra gras en takken. Onze stier geniet er alleszins van.

We gaan terug naar buiten, over de brug en dan zien we nog een deurtje.

Van hieruit kunnen we de olifanten bestuderen zonder ze merken dat we er zijn.
De stier is hier trouwens tijdelijk: als hij een vrouwtje bevrucht heeft, vertrekt hij weer. Wij hebben jammer genoeg geen ruimte voor een apart verblijf.

Onze 2 vrouwtjes kunnen we buiten vinden.

Ze kunnen ook zwemmen, en zoals je kan zien, grenst het verblijf hier aan dat van de axisherten.

De herten kunnen altijd naar de olifanten, maar de olifanten kunnen niet terug. Axisherten kunnen goed zwemmen, dus dat vormt geen probleem. Hopelijk creëren we zo interactie tussen diersoorten.

Je kan ze bekijken vanonder een overkapping.

En hier is nog een plan van de Safari, Rajako, Arabië en India.

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtHier is weer een update!

Achter Arabië ligt India, het land van de Aziatische olifanten (en het axishert, maar die is niet zo impressive)

In een groot, langwerpig verblijf leven de Aziatische olifanten half samen met een groepje Axisherten.

Het park heeft trouwens besloten om alle verblijven met een informatiebord te voorzien, met het oog op de nakende opening.

Als we naar links gaan, kunnen we naar de stal. Links ligt het verblijf van de oryxen, rechts de olifantenstal.

De olifanten hebben altijd stro om te eten, en om de 3 dagen iets speciaal. Vandaag kregen ze extra gras en takken. Onze stier geniet er alleszins van.

We gaan terug naar buiten, over de brug en dan zien we nog een deurtje.

Van hieruit kunnen we de olifanten bestuderen zonder ze merken dat we er zijn.
De stier is hier trouwens tijdelijk: als hij een vrouwtje bevrucht heeft, vertrekt hij weer. Wij hebben jammer genoeg geen ruimte voor een apart verblijf.

Onze 2 vrouwtjes kunnen we buiten vinden.

Ze kunnen ook zwemmen, en zoals je kan zien, grenst het verblijf hier aan dat van de axisherten.

De herten kunnen altijd naar de olifanten, maar de olifanten kunnen niet terug. Axisherten kunnen goed zwemmen, dus dat vormt geen probleem. Hopelijk creëren we zo interactie tussen diersoorten.

Je kan ze bekijken vanonder een overkapping.

En hier is nog een plan van de Safari, Rajako, Arabië en India.

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 12 Mei 2014 om 20:44
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 13 Mei 2014, 18:12 | Bericht # 54   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

Weer mooi en realistisch gedaan. Het blijft altijd leuk om te zien hoe je dingen als water, rotsen en planten gebruikt als afscheidingen. Ook het verdere gebruik van planten is heel mooi en realistisch. Het enige dat ik niet goed snap is die afscheiding in het water. Volgens mij kan een olifant ook tussen die palen door. verder heel goed. Doe zo verder.
BerichtWeer mooi en realistisch gedaan. Het blijft altijd leuk om te zien hoe je dingen als water, rotsen en planten gebruikt als afscheidingen. Ook het verdere gebruik van planten is heel mooi en realistisch. Het enige dat ik niet goed snap is die afscheiding in het water. Volgens mij kan een olifant ook tussen die palen door. verder heel goed. Doe zo verder.

Toegevoegd op 13 Mei 2014 om 18:12
boerroel545
Datum: Dinsdag, 13 Mei 2014, 18:14 | Bericht # 55   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ JowJonas, weer een prachtige update ik ben benieuwd naar meer

Bericht@ JowJonas, weer een prachtige update ik ben benieuwd naar meer

Toegevoegd op 13 Mei 2014 om 18:14
KoenZoo
Datum: Dinsdag, 13 Mei 2014, 18:35 | Bericht # 56   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Blijft schitterend dit!
BerichtBlijft schitterend dit!

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 13 Mei 2014 om 18:35
JowJonas
Datum: Vrijdag, 16 Mei 2014, 20:33 | Bericht # 57   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Bedankt allemaal!

--

We gaan verder met India, met 2 nieuwe verblijven. Het eerste ligt over de axisherten en wordt bewoond door 3 Lippenberen.

Als we het gebouwtje binnengaan hebben we een zicht op hun binnenverblijf.

Ze zitten niet binnen, dus we gaan buiten een kijkje nemen.

We stoten op een brug; deze leidt naar Rhesus Calana (Resus Wandeling in Hindi), een verblijf voor resusapen waar je gewoon door kan lopen.

Ze beschikken over een groot binnenverblijf.

Langs de andere kant kan je buiten door een sas.

Ook de mensen die zich niet tussen de apen durven wagen kunnen de dieren bekijken, binnen en buiten.

Volgende update: De steppen van Mongolië!

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtBedankt allemaal!

--

We gaan verder met India, met 2 nieuwe verblijven. Het eerste ligt over de axisherten en wordt bewoond door 3 Lippenberen.

Als we het gebouwtje binnengaan hebben we een zicht op hun binnenverblijf.

Ze zitten niet binnen, dus we gaan buiten een kijkje nemen.

We stoten op een brug; deze leidt naar Rhesus Calana (Resus Wandeling in Hindi), een verblijf voor resusapen waar je gewoon door kan lopen.

Ze beschikken over een groot binnenverblijf.

Langs de andere kant kan je buiten door een sas.

Ook de mensen die zich niet tussen de apen durven wagen kunnen de dieren bekijken, binnen en buiten.

Volgende update: De steppen van Mongolië!

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 16 Mei 2014 om 20:33
boerroel545
Datum: Vrijdag, 16 Mei 2014, 21:11 | Bericht # 58   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ JowJonas, weer 2 geweldige en originelen verblijven. ga zo door

Bericht@ JowJonas, weer 2 geweldige en originelen verblijven. ga zo door

Toegevoegd op 16 Mei 2014 om 21:11
Verzorger-Jarne
Datum: Zaterdag, 17 Mei 2014, 13:41 | Bericht # 59   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Verzorger

@ JowJonas, weer heel mooi gemaakt. Mooie antieke stijl bij het binnenverblijf van de lippenberen. Bij de neusapen ook leuk met die platformen en touwen in het binnenverblijf. Wat ik ook heel leuk vind is dat je doorloopverblijven maakt. Weinig mensen doen dat op zoo tycoon. Ik kan er zelfs geen slechte opmerking of zo over geven dus doe zo verder. Ik kijk al uit naar Mongolië.
Bericht@ JowJonas, weer heel mooi gemaakt. Mooie antieke stijl bij het binnenverblijf van de lippenberen. Bij de neusapen ook leuk met die platformen en touwen in het binnenverblijf. Wat ik ook heel leuk vind is dat je doorloopverblijven maakt. Weinig mensen doen dat op zoo tycoon. Ik kan er zelfs geen slechte opmerking of zo over geven dus doe zo verder. Ik kijk al uit naar Mongolië.

Toegevoegd op 17 Mei 2014 om 13:41
KoenZoo
Datum: Zaterdag, 17 Mei 2014, 14:27 | Bericht # 60   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO

Kassa Medewerker

Schitterend gemaakt weer. Die eerste foto was al een waar pareltje.

Ik ben overigens opzoek naar een aantal downloads die je in deze update hebt gebruikt, kan je eens hier een kijkje nemen?

http://superzt.ucoz.com/forum/15-100-562#108609
BerichtSchitterend gemaakt weer. Die eerste foto was al een waar pareltje.

Ik ben overigens opzoek naar een aantal downloads die je in deze update hebt gebruikt, kan je eens hier een kijkje nemen?

http://superzt.ucoz.com/forum/15-100-562#108609

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 17 Mei 2014 om 14:27
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Hewan Gardens
Page 6 of 18«12456781718»
Search:

Hosted by uCoz