Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 4 of 18«1234561718»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Hewan Gardens
Hewan Gardens
JowJonas
Datum: Maandag, 28 Apr 2014, 21:45 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Bedankt allemaal! Die hekken heb ik gekozen omdat ze die inderdaad ook in Burgers' hebben. Erachter komen nog wel struiken en bomen.

--

Hewan Safari wordt fors uitgebreid met een groot perk voor verschillende Afrikaanse hoefdieren.

In dit perk, dat de savanne van Kenia voorstelt, vinden we enkele bekende Afrikaanse diersoorten.

Maar eerst kunnen we nog even onze groep helmparelhoenen bekijken die los in dit gebied ronddwaalt.

De dieren kunnen bekeken worden vanop 4 punten: ze zijn dus echt van overal zichtbaar.

Het eerste punt is vanop een rotspunt, waar je een goed overzicht krijgt. Nu kan je al enkele netgiraffen zien.

We lopen verder en zien een ander uitkijkpunt vanwaar we de dieren nog beter kunnen zien.

Nog wat verder worden de dieren van de bezoekers gescheiden met een gracht. Hier kan je al een glimp opvangen van enkele zebra's.

En om de hoek kan je bijna oog in oog staan met de dieren wanneer ze baden en/of drinken.

Naast zebra's hebben we ook nog een groepje struisvogels.

De dieren kunnen via een brug naar hun binnenverblijf (en ze gebruiken de brug dus echt!)

Hier zien we een tafereel dat hopelijk uitdraait op kleintjes!

Verder heb ik nog onze parelhoenders kunnen betrappen terwijl ze op onderzoek gingen op het pad, met een speciale gast: een witte ooievaar!

Volgende keer: het safari-restaurant!

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan

Bericht veranderd door: JowJonas - Woensdag, 07 Mei 2014, 15:21
BerichtBedankt allemaal! Die hekken heb ik gekozen omdat ze die inderdaad ook in Burgers' hebben. Erachter komen nog wel struiken en bomen.

--

Hewan Safari wordt fors uitgebreid met een groot perk voor verschillende Afrikaanse hoefdieren.

In dit perk, dat de savanne van Kenia voorstelt, vinden we enkele bekende Afrikaanse diersoorten.

Maar eerst kunnen we nog even onze groep helmparelhoenen bekijken die los in dit gebied ronddwaalt.

De dieren kunnen bekeken worden vanop 4 punten: ze zijn dus echt van overal zichtbaar.

Het eerste punt is vanop een rotspunt, waar je een goed overzicht krijgt. Nu kan je al enkele netgiraffen zien.

We lopen verder en zien een ander uitkijkpunt vanwaar we de dieren nog beter kunnen zien.

Nog wat verder worden de dieren van de bezoekers gescheiden met een gracht. Hier kan je al een glimp opvangen van enkele zebra's.

En om de hoek kan je bijna oog in oog staan met de dieren wanneer ze baden en/of drinken.

Naast zebra's hebben we ook nog een groepje struisvogels.

De dieren kunnen via een brug naar hun binnenverblijf (en ze gebruiken de brug dus echt!)

Hier zien we een tafereel dat hopelijk uitdraait op kleintjes!

Verder heb ik nog onze parelhoenders kunnen betrappen terwijl ze op onderzoek gingen op het pad, met een speciale gast: een witte ooievaar!

Volgende keer: het safari-restaurant!

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 28 Apr 2014 om 21:45
boerroel545
Datum: Dinsdag, 29 Apr 2014, 18:21 | Bericht # 32   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ JowJonas, ziet er goed uit ik ben beniewd naar meer

Bericht@ JowJonas, ziet er goed uit ik ben beniewd naar meer

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 29 Apr 2014 om 18:21
Verzorger-Jarne
Datum: Dinsdag, 29 Apr 2014, 18:25 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Verzorger

Dit verblijf is weer evengoed gemaakt als de vorige vind ik. Zeer realistisch en mooi. Ik kijk al uit naar de volgende update.

Bericht veranderd door: Verzorger-Jarne - Dinsdag, 29 Apr 2014, 18:25
BerichtDit verblijf is weer evengoed gemaakt als de vorige vind ik. Zeer realistisch en mooi. Ik kijk al uit naar de volgende update.

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 29 Apr 2014 om 18:25
valkje
Datum: Woensdag, 30 Apr 2014, 17:35 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Ziet er goed uit, ik vind het heel realistisch. ^_^

I care about animals.
BerichtZiet er goed uit, ik vind het heel realistisch. ^_^

Bericht getypt door - valkje
Toegevoegd op 30 Apr 2014 om 17:35
carnotaurus
Datum: Woensdag, 30 Apr 2014, 18:28 | Bericht # 35   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Ik probeer meestal kritisch te kijken om zo tips te geven.
Maar je maakt het me erg lastig!
Dus kan ik maar één reactie geven: Perfect!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtIk probeer meestal kritisch te kijken om zo tips te geven.
Maar je maakt het me erg lastig!
Dus kan ik maar één reactie geven: Perfect!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 30 Apr 2014 om 18:28
JowJonas
Datum: Donderdag, 01 Mei 2014, 18:27 | Bericht # 36   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Bedankt allemaal voor de positieve reacties!

--

Rond het hoefdierenperk is er een nieuw gedeelte aangelegd. Een onderdeel hiervan was het restaurant, maar dat zal later geshowd worden!

In een klein verblijf woont een groepje zebramangoesten.

We lopen verder...

En we komen aan een brug. Wat verderop staat een imposant gebouw.

Dit is het binnenverblijf van onze 3 nijlpaarden!

Je kan ze natuurlijk ook langs buiten bekijken.

En er is ook een uitkijkplatform over het water.

Bericht veranderd door: JowJonas - Woensdag, 07 Mei 2014, 15:25
BerichtBedankt allemaal voor de positieve reacties!

--

Rond het hoefdierenperk is er een nieuw gedeelte aangelegd. Een onderdeel hiervan was het restaurant, maar dat zal later geshowd worden!

In een klein verblijf woont een groepje zebramangoesten.

We lopen verder...

En we komen aan een brug. Wat verderop staat een imposant gebouw.

Dit is het binnenverblijf van onze 3 nijlpaarden!

Je kan ze natuurlijk ook langs buiten bekijken.

En er is ook een uitkijkplatform over het water.

Toegevoegd op 01 Mei 2014 om 18:27
boerroel545
Datum: Donderdag, 01 Mei 2014, 19:12 | Bericht # 37   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ JowJonas, ziet er goed uit het nijlpaarden verblijf doet me denken aan die van antwerpen

Bericht@ JowJonas, ziet er goed uit het nijlpaarden verblijf doet me denken aan die van antwerpen

Toegevoegd op 01 Mei 2014 om 19:12
Verzorger-Jarne
Datum: Vrijdag, 02 Mei 2014, 12:34 | Bericht # 38   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 2

Verzorger

Ik vind dat boerroel545 gelijk heeft met dat het lijkt op dat van antwerpen en dat het mooi is. Alleen zijn sommige hekken daar wat steviger. Ik denk dat ze net als de neushoorns door die hekken kunnen als ze dat willen. In antwerpen heeft men dat opgelost met draden die onder stroom staan
BerichtIk vind dat boerroel545 gelijk heeft met dat het lijkt op dat van antwerpen en dat het mooi is. Alleen zijn sommige hekken daar wat steviger. Ik denk dat ze net als de neushoorns door die hekken kunnen als ze dat willen. In antwerpen heeft men dat opgelost met draden die onder stroom staan

Bericht getypt door - Verzorger-Jarne
Toegevoegd op 02 Mei 2014 om 12:34
JowJonas
Datum: Vrijdag, 02 Mei 2014, 16:59 | Bericht # 39   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Het is inderdaad enorm geïnspireerd door dat van Antwerpen (dat vind ik trouwens het mooiste nijlpaardenverblijf dat ik al heb gezien). Welke hekken bedoel je precies (ik veronderstel degene in het binnenverblijf, ik denk niet dat ze daar zo gemakkelijk door kunnen, omdat het water daar te diep is)?

--

NIEUWS

- 1 vrouwtjesleeuw is zwanger!
- De giraffen, zebra's en struisvogels hebben extra gezelschap: 4 hartenbeesten!

--

Hier is de volgende update al! (Ja, ik ben op dreef :p)

De laatste bewoners van Hewan Safari zijn aangekomen, waaronder ook een aantal vogels. Op de paden kan je grijze kroonkraanvogels, hoppen en Afrikaanse dwergeenden terugvinden, naast de ooievaars en helmparelhoenen natuurlijk. Nu zijn er ook speciale voedselplaatsen gemaakt.

Ook bij de nijlpaarden is er een.

Hier bevindt zich ook het nieuwe verblijf: de grootoorvossen!

Het is al wel duidelijk wie de groep leidt :p

Ze kunnen naar hun binnenverblijf via deze gang. Nu is hij dicht.

Hier is nog een plan van heel de Safari.

In de volgende update laat ik het laatste deel van Afrika. In dit gedeelte zullen ook dieren, afkomstig van een uniek eiland (Wat zou dat nu weer zijn? :p) los lopen tussen de bezoekers. Daarna begin ik het volgende continent, dat (denk ik) Europa zal worden. Suggesties (themagebieden zoals de Safari, dierenverblijven, gebouwen,...) zijn altijd welkom!

Bericht veranderd door: JowJonas - Woensdag, 07 Mei 2014, 15:28
BerichtHet is inderdaad enorm geïnspireerd door dat van Antwerpen (dat vind ik trouwens het mooiste nijlpaardenverblijf dat ik al heb gezien). Welke hekken bedoel je precies (ik veronderstel degene in het binnenverblijf, ik denk niet dat ze daar zo gemakkelijk door kunnen, omdat het water daar te diep is)?

--

NIEUWS

- 1 vrouwtjesleeuw is zwanger!
- De giraffen, zebra's en struisvogels hebben extra gezelschap: 4 hartenbeesten!

--

Hier is de volgende update al! (Ja, ik ben op dreef :p)

De laatste bewoners van Hewan Safari zijn aangekomen, waaronder ook een aantal vogels. Op de paden kan je grijze kroonkraanvogels, hoppen en Afrikaanse dwergeenden terugvinden, naast de ooievaars en helmparelhoenen natuurlijk. Nu zijn er ook speciale voedselplaatsen gemaakt.

Ook bij de nijlpaarden is er een.

Hier bevindt zich ook het nieuwe verblijf: de grootoorvossen!

Het is al wel duidelijk wie de groep leidt :p

Ze kunnen naar hun binnenverblijf via deze gang. Nu is hij dicht.

Hier is nog een plan van heel de Safari.

In de volgende update laat ik het laatste deel van Afrika. In dit gedeelte zullen ook dieren, afkomstig van een uniek eiland (Wat zou dat nu weer zijn? :p) los lopen tussen de bezoekers. Daarna begin ik het volgende continent, dat (denk ik) Europa zal worden. Suggesties (themagebieden zoals de Safari, dierenverblijven, gebouwen,...) zijn altijd welkom!

Toegevoegd op 02 Mei 2014 om 16:59
boerroel545
Datum: Vrijdag, 02 Mei 2014, 19:52 | Bericht # 40   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO

Curator

@ JowJonas, ik vind de safari erg mooi geworden en het is erg realistisch ook vind ik het leuk dat er verschillende vogelsoorten over het bezoekerspad heen lopen

Bericht@ JowJonas, ik vind de safari erg mooi geworden en het is erg realistisch ook vind ik het leuk dat er verschillende vogelsoorten over het bezoekerspad heen lopen

Toegevoegd op 02 Mei 2014 om 19:52
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Hewan Gardens
Page 4 of 18«1234561718»
Search:

Hosted by uCoz