Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Page 12 of 18«1210111213141718»
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Hewan Gardens
Hewan Gardens
JowJonas
Datum: Maandag, 16 Jun 2014, 21:28 | Bericht # 111   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Added (16 Jun 2014, 13:19)
---------------------------------------------

Jullie hebben lang genoeg gewacht, vanavond update!

Added (16 Jun 2014, 21:28)
Hier is de langverwachte update van het nieuwe themagebied in Hewan Gardens, het Oceanium.

In dit gigantische gebouw wonen verschillende vissoorten van over de hele wereld, gaande van de koude Noordzee tot de warme Amazonerivier.

In deze update stel ik het eerste gebied voor, en dat is Europa: Europese rivieren, Noordzee en de Middellandse Zee.

Het gebouw is erg klassiek en stijlvol.

In het ingangsgedeelte kan je lekker rusten tussen de planten.

We gaan meteen de gang in en komen terecht in de Europese rivieren en meren. In dit eerste verblijf woont een visje uit de Benelux, de Driedoornige stekelbaars.

Schuin over dit aquarium leven enkele reuzen uit onze wateren: de Snoek en de Europese Meerval. In de rechterhoek zit een van de snoeken.

Aan de overkant vinden we een diertje uit de bergmeren: de Olm.

We komen aan de Noordzee.

Als eerste heb je een verblijf met oorkwallen.

Aan de overkant een algemeen Noordzeeverblijf met Hondshaaien, Stekelroggen en Platvissen zoals de tong en de bot.

We komen in warmere wateren; de Middellandse Zee. Als eerste hebben we een groot aquarium met Zonnevissen en Reuzenbaarzen.

Aan de overkant enkele kleinere aquaria met...

Slijmvissen...

Zeepaardjes...

En meer zeepaardjes.

Volgende update: Azië en de Indische Oceaan!

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht

Added (16 Jun 2014, 13:19)

Jullie hebben lang genoeg gewacht, vanavond update!

Added (16 Jun 2014, 21:28)
Hier is de langverwachte update van het nieuwe themagebied in Hewan Gardens, het Oceanium.

In dit gigantische gebouw wonen verschillende vissoorten van over de hele wereld, gaande van de koude Noordzee tot de warme Amazonerivier.

In deze update stel ik het eerste gebied voor, en dat is Europa: Europese rivieren, Noordzee en de Middellandse Zee.

Het gebouw is erg klassiek en stijlvol.

In het ingangsgedeelte kan je lekker rusten tussen de planten.

We gaan meteen de gang in en komen terecht in de Europese rivieren en meren. In dit eerste verblijf woont een visje uit de Benelux, de Driedoornige stekelbaars.

Schuin over dit aquarium leven enkele reuzen uit onze wateren: de Snoek en de Europese Meerval. In de rechterhoek zit een van de snoeken.

Aan de overkant vinden we een diertje uit de bergmeren: de Olm.

We komen aan de Noordzee.

Als eerste heb je een verblijf met oorkwallen.

Aan de overkant een algemeen Noordzeeverblijf met Hondshaaien, Stekelroggen en Platvissen zoals de tong en de bot.

We komen in warmere wateren; de Middellandse Zee. Als eerste hebben we een groot aquarium met Zonnevissen en Reuzenbaarzen.

Aan de overkant enkele kleinere aquaria met...

Slijmvissen...

Zeepaardjes...

En meer zeepaardjes.

Volgende update: Azië en de Indische Oceaan!

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 16 Jun 2014 om 21:28
KoenZoo
Datum: Dinsdag, 17 Jun 2014, 11:47 | Bericht # 112   
KoenZoo 
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2

Kassa Medewerker

Ziet er schitterend uit zeg!
BerichtZiet er schitterend uit zeg!

Bericht getypt door - KoenZoo
Toegevoegd op 17 Jun 2014 om 11:47
jeffrey
Datum: Dinsdag, 17 Jun 2014, 12:16 | Bericht # 113   
ZTSF Gegevens

Curator

Weet niet hoe je het doet... maar je doet het iig super!

Always look on the bright side of life!
BerichtWeet niet hoe je het doet... maar je doet het iig super!

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 17 Jun 2014 om 12:16
JowJonas
Datum: Dinsdag, 17 Jun 2014, 21:53 | Bericht # 114   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Bedankt iedereen ^_^

--

We duiken terug het water in en komen aan in de koele Noord-Aziatische rivieren.

In een eerste verblijf vinden we de Coreoperca kawamebari , letterlijk vertaald de Japanse Baars.

Aan de overkant een ander verblijf met Misgurnus anguillicaudatus (Een soort modderkruiper) en Cottus pollux, een soort donderpad (Wat een vis is!)

Dan een aquarium voor enkele reuzen: hierin wonen Belugasteuren en Silurus asotus, vertaald als de Amoer-meerval.

Dan volgen enkele kleine aquaria van Oosterse vissoorten. In het eerste enkele koi (Ze zitten in de linkerhoek)

In de tweede zitten enkele verschillende goudvissen, zoals de 'Lionhead'.

Aan de overkant een iets groter verblijf voor de Datnioides pulcher (Siamese Tijgervis).

Dan begeven we ons meer naar het zuiden van Azië en komen aan een verblijf voor schuttersvissen.

We gaan de hoek om en komen aan een andere reus: de Pangasianodon gigas, ook wel bekend als de 'Mekong Giant Catfish'.

Nog een keer de hoek om en hier hebben we een laatste tank van Azië met enkele kleurrijke Aziatische vissen, zoals de kempvis en de sherrybarbeel.

We komen aan de Indische Oceaan, een deel dat bestaat uit 2 verblijven die elks een rif voorstellen.

Links vinden we een verblijf met zwartpuntrifhaaien, papegaaivissen, anemoonvissen, en enkele kreeftensoorten.

Rechts een ander kleurrijk verblijf met napoleonvissen, ringslangplatstaarten en blauw gestippelde roggen.

Volgende update: Australië, Afrika en de Atlantische Oceaan!

Bericht veranderd door: JowJonas - Dinsdag, 17 Jun 2014, 21:54
BerichtBedankt iedereen ^_^

--

We duiken terug het water in en komen aan in de koele Noord-Aziatische rivieren.

In een eerste verblijf vinden we de Coreoperca kawamebari , letterlijk vertaald de Japanse Baars.

Aan de overkant een ander verblijf met Misgurnus anguillicaudatus (Een soort modderkruiper) en Cottus pollux, een soort donderpad (Wat een vis is!)

Dan een aquarium voor enkele reuzen: hierin wonen Belugasteuren en Silurus asotus, vertaald als de Amoer-meerval.

Dan volgen enkele kleine aquaria van Oosterse vissoorten. In het eerste enkele koi (Ze zitten in de linkerhoek)

In de tweede zitten enkele verschillende goudvissen, zoals de 'Lionhead'.

Aan de overkant een iets groter verblijf voor de Datnioides pulcher (Siamese Tijgervis).

Dan begeven we ons meer naar het zuiden van Azië en komen aan een verblijf voor schuttersvissen.

We gaan de hoek om en komen aan een andere reus: de Pangasianodon gigas, ook wel bekend als de 'Mekong Giant Catfish'.

Nog een keer de hoek om en hier hebben we een laatste tank van Azië met enkele kleurrijke Aziatische vissen, zoals de kempvis en de sherrybarbeel.

We komen aan de Indische Oceaan, een deel dat bestaat uit 2 verblijven die elks een rif voorstellen.

Links vinden we een verblijf met zwartpuntrifhaaien, papegaaivissen, anemoonvissen, en enkele kreeftensoorten.

Rechts een ander kleurrijk verblijf met napoleonvissen, ringslangplatstaarten en blauw gestippelde roggen.

Volgende update: Australië, Afrika en de Atlantische Oceaan!

Toegevoegd op 17 Jun 2014 om 21:53
boerroel545
Datum: Woensdag, 18 Jun 2014, 13:45 | Bericht # 115   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

@ JowJonas, ziet er alweer goed uit alleen steken er soms wat planten uit de muren

Bericht@ JowJonas, ziet er alweer goed uit alleen steken er soms wat planten uit de muren

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 18 Jun 2014 om 13:45
JowJonas
Datum: Woensdag, 18 Jun 2014, 21:27 | Bericht # 116   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Ja, ik weet het, maar vaak is dat vanuit de normale modus niet te zien, en als ik dan in de bezoekersmodus zit en het spel hapert als een gek heb ik geen zin om terug naar de overzichtsmodus te gaan, de planten te verwijderen, enz... omdat dat uuuuuren duurt.

--

Van de Indische Oceaan gaan we over naar de warme wateren van het Great Barrière Rif. Hier vinden we o.a. de Nautilus.

Ook andere rifvissen vind je hier.

Zo hebben we rafelvissen... (Als je hééééél goed kijkt zie je er achteraan links een en rechts ook een)

Ook hebben we een aquarium voor anemoonvissen.

Er is ook een verblijf met zoetwatervissen: hier zit een Australische Longvis, Barramundi's en Boesemani Regenboogvissen.

We komen aan in het minst vertegenwoordigde continent in het Oceanium, Afrika. (Over dit deel ben ik niet erg tevreden, maar het is maar klein)

In een eerste verblijf vinden we een grote Nijlbaars en verschillende slangenkopvissen.

Recht daar tegenover wonen een heleboel cichliden.

We komen terug in koudere wateren van de Atlantische Oceaan.

In een eerste verblijf vinden we de klompvissen.

En in een ander verblijf wonen de Barracuda's en Geelvintonijnen.

Volgende update: de laatste vissen!

Bericht veranderd door: JowJonas - Woensdag, 18 Jun 2014, 21:28
BerichtJa, ik weet het, maar vaak is dat vanuit de normale modus niet te zien, en als ik dan in de bezoekersmodus zit en het spel hapert als een gek heb ik geen zin om terug naar de overzichtsmodus te gaan, de planten te verwijderen, enz... omdat dat uuuuuren duurt.

--

Van de Indische Oceaan gaan we over naar de warme wateren van het Great Barrière Rif. Hier vinden we o.a. de Nautilus.

Ook andere rifvissen vind je hier.

Zo hebben we rafelvissen... (Als je hééééél goed kijkt zie je er achteraan links een en rechts ook een)

Ook hebben we een aquarium voor anemoonvissen.

Er is ook een verblijf met zoetwatervissen: hier zit een Australische Longvis, Barramundi's en Boesemani Regenboogvissen.

We komen aan in het minst vertegenwoordigde continent in het Oceanium, Afrika. (Over dit deel ben ik niet erg tevreden, maar het is maar klein)

In een eerste verblijf vinden we een grote Nijlbaars en verschillende slangenkopvissen.

Recht daar tegenover wonen een heleboel cichliden.

We komen terug in koudere wateren van de Atlantische Oceaan.

In een eerste verblijf vinden we de klompvissen.

En in een ander verblijf wonen de Barracuda's en Geelvintonijnen.

Volgende update: de laatste vissen!

Toegevoegd op 18 Jun 2014 om 21:27
ZooZa
Datum: Donderdag, 19 Jun 2014, 20:15 | Bericht # 117   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 4

Curator

wow ziet er allemaal prachtig uit
ik kijk uit naar het laatste deel ervan en ik ben benieuwd wat er daarna komt
groetjes van mij

Berichtwow ziet er allemaal prachtig uit
ik kijk uit naar het laatste deel ervan en ik ben benieuwd wat er daarna komt
groetjes van mij

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 19 Jun 2014 om 20:15
carnotaurus
Datum: Donderdag, 19 Jun 2014, 21:00 | Bericht # 118   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Reputatie: 3

Onderdirecteur

lijkt heel erg op het aquarium van Artis of Antwerpen!
Mooi gemaakt.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtlijkt heel erg op het aquarium van Artis of Antwerpen!
Mooi gemaakt.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 19 Jun 2014 om 21:00
wezel
Datum: Zaterdag, 21 Jun 2014, 13:31 | Bericht # 119   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Het ziet er echt geweldig uit.

Ik vind ook die plattengronden erg mooi.
 Hoe maak je dat ?
^_^
BerichtHet ziet er echt geweldig uit.

Ik vind ook die plattengronden erg mooi.
 Hoe maak je dat ?
^_^

Bericht getypt door - wezel
Toegevoegd op 21 Jun 2014 om 13:31
avanlinge
Datum: Zondag, 22 Jun 2014, 19:16 | Bericht # 120   
avanlinge 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Ik volg dit park al een tijdje en ik vind dat je het heel erg mooi maakt ! Vooral aquaria op zoo tycoon zijn super mooi en vooral als je het goed doet zoals jij. Mijn laptop is momenteel bij de maker, maar zodra ik hem terug heb ga ik weer zoo tycoon 2 spelen :D !
BerichtIk volg dit park al een tijdje en ik vind dat je het heel erg mooi maakt ! Vooral aquaria op zoo tycoon zijn super mooi en vooral als je het goed doet zoals jij. Mijn laptop is momenteel bij de maker, maar zodra ik hem terug heb ga ik weer zoo tycoon 2 spelen :D !

Bericht getypt door - avanlinge
Toegevoegd op 22 Jun 2014 om 19:16
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Hewan Gardens
Page 12 of 18«1210111213141718»
Search:

Hosted by uCoz