Ziet er heel netjes uit. Ik heb je bericht even 'gerepareerd', er was iets mis gegaan met de BB-codes ([ img ], etc.) Wel zou ik persoonlijk iets meer de hekken afdekken met planten en bomen. Dit kan tenslotte ook met de originele Zoo Tycoon 2 Maar ik blijf bij mijn mening dat de originele Zoo Tycoon 2 helemaal niet verkeerd is, ondanks dat het al bijna 10 jaar oud is en showrooms als deze bewijzen dat maar weer eens.
Datum: Zaterdag, 28 Jun 2014, 23:35 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Back 2 the basics In deze serie ga ik weer terug naar de tijd voorde downloads. Ik neem jullie mee naar hoe Zoo Tycoon bedoeld was en hoe datzelfde spel net zo mooi kan zijn als het spel verdronken in de downloads. Lets get back 2 the basics!
Voordat we naar de nieuwe verblijven in het park gaan, krijgen we eerst een toevoeging aan het Afrika-gedeelte. We hebben voor de toekomstige bezoekers een terrasje aangebracht waar je verschillende consumpties kunt halen.
Dan staan we nu voor het eland/bizon verblijf met op rechts de loopbrug over het berenbos heen.
We lopen over de brug heen en zien al een klein voorproefje van het nieuwe gebied, dat dit keer een thema heeft gekregen dat afwijkt van de rest van de dierentuin.
Zoals je kan zien heeft dit themagebied een toendrathema, toegewijd aan het leven rond de noordpoolcirkel.
Er is geprobeerd in een gematigd landklimaat een poolsfeer te creëren, dus er kan geen gebruik gemaakt worden van sneeuw en ijs. Om toch een poolsfeer te maken hebben we gekozen voor de stijl hekken en witte stenen in de verblijven. Hier is het terrasje te zien dat we hier ook hebben aangelegd, om extra sfeer te scheppen.
Een betere foto van het terrasje.
Als we op de loopbrug lopen en naar links kijken, zien we het verblijf waar muskusossen en rendieren moeten komen.
Op rechts is dan het verblijf waar ijsberen moeten komen. Daarvoor heeft de dierentuin nog geen definitieve deal gesloten, dus of ze er überhaupt komen is de vraag. We houden jullie op de hoogte!
We lopen de brug weer af en zien het nu nog kale pad voor ons liggen. Je kan nu nog maar 1 kant op, en dat is terug naar het berenbos.
Als afsluiter een overzichtsfoto van het nieuwe themagebied. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben! De volgende update zal even op zich laten wachten, in verband met de toetsweek.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer bij ‘Back 2 The Basics’!
Bericht veranderd door: catfreako - Zaterdag, 28 Jun 2014, 23:44
ziet er top uit! even een vraag: heb je ook niet de non-grid hack van ZD? want dat dacht ik even ga zo door, ik kijk uit naar de volgende update! groetjes van mij
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ ZooZa,Nee die gebruik ik niet. Er zitten twee hacks in dit spel en dat zijn de zoomhack en de ruimte&biome hack.
@ hiddje99, De muskusos is inderdaad een download, maar dan een 'officiële zootycoon-download', wat inhoud dat ik hem bij de basis zoo tycoon dieren tel.
@Iedereen, Heel erg bedankt voor de complimentjes! De volgende update probeer ik deze week af te werken!
misschien kan je wat meer decoratie's zoals bloemen en planten neerzetten de madeliefjes van UD is bijvoorbeeld een mooie plant en wat meer beplanting in de verblijven het ijsberenverblijf is bijvoorbeeld een beetje saai en het zou leuker zijn als je echt toendra gebruikt maarja, dat is mijn smaak groetjes van mij en ga zo door!