Datum: Woensdag, 29 Jan 2014, 16:55 | Bericht # 72
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
#14: Groene Zeeschildpad
Naast het rifgebouw en achter het diepzeecomplex is er een klein nieuw verblijf bijgekomen, nl. dat van de groene zeeschildpad.
Ze hebben een ruim strand...
... en een grote zwemvijver.
Dat was het ook al weer!
--
Nu ben ik nog bezig met het grote project (oeh, mysterie!), maar dat verloopt nogal langzaam omdat mijn spel erg traag geworden is (door de grote zoo en de vele downloads erin), en omdat ik zelf wat kleine dingen aan het designen ben (niks speciaal hoor, maar dat zie je de volgende update wel!), ben ik gewoon niet zo snel met bouwen. Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Datum: Woensdag, 29 Jan 2014, 21:21 | Bericht # 74
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Ziet er mooi ui en idd lekker mooi strand. Alleen vind ik een paar planten er niet echt in passen. In de laatste foto die helemaal rechts en die fel groene, dat zijn meer tropisch regenwoud planten. Ik zou er wat meer van die kust grasplanten erin doen bijv. helmgras. Verder ziet het er mooi uit!
0
Horeca Medewerker
Ik heb Pretoria Marine Zoo opgegeven Het spel was suuuuupertraag geworden, het duurde minstens 5 minuten om op te starten en 10 minuten om af te sluiten.
Maar niet getreurd, want Pretoria Marine Zoo gaat gewoon verder, maar dan gewoon als een nieuwe zoo! Daarom...
--
#1: Ingangsplein
De zijkanten zijn al prachtig begroeid met Zuid-Afrikaanse vegetatie.
Laten we langs de kassa's naar binnen gaan.
Links ligt de shop.
De inrichting is volledig af, enkel de souvenirs missen nog.
Aan de overkant ligt het parkrestaurant.
Hier kan je je eten bestellen.
Verder heb je een trap naar een soort veranda waar je binnenkort kan eten. De tafels en stoelen zijn nog niet aangekomen.
Vanuit de veranda zal je binnenkort ook de dieren kunnen zien.
Een overzicht van wat we hebben gezien.
--
Deze nieuwe zoo is op een kleine map (de andere was op een grote map) zodat het spel niet te traag zal worden, en zodat ik me 100% kan concentreren op het detail etc.
0
Horeca Medewerker
Bedankt allemaal!
@ jeffrey, Ik heb er ook wel enorm lang over gedaan om een leuk ingangsontwerp te bedenken!
--
#2: Kustvogels
Naast de shop wonen onze 3 soorten kustvogels: de roze pelikaan, de wulp en de kluut.
De bezoekers hebben een prachtig zicht op hun zwemvijver.
De dieren zitten graag samen in een groep van de zon te genieten.
Ze kunnen ook schuilen onder een afdak of in hun binnenverblijf.
--
Het dak van de souvenirshop bleek niet echt stevig te zijn. Afgelopen weekend waaide het nogal sterk en het dak kwam bijna los. Nu hebben we het dak verstevigd en we hopen dat dit zeker niet nog eens gebeurd.