Datum: Donderdag, 16 Jan 2014, 21:37 | Bericht # 61
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Eén woord: wauw! Mooi gebouw. Ziet er schitterend uit en leuke aquariums. Een kleine tip. Het is een (diep)zee gebouw toch? Misschien is het dan wel leuk om in plaats van die lichte paden donkere te plaatsen. Zelf weten of je er wat mee doet hoor Het ziet er zo ook al mooi uit.
Datum: Woensdag, 22 Jan 2014, 19:45 | Bericht # 66
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 127 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ Mark_23, Bedankt!
@ KoenZoo, Bedoel je achter het verblijf? Want daar komen zeker nog planten en/of verblijven
--
#12: Poolbassin
In deze update gaan we op bezoek bij 2 nieuwe dolfijnensoorten, de dall's bruinvis en de witgestreepte dolfijn.
Hun verblijf ligt naast de gewone dolfijnen en dus ook dichtbij de kustvogels.
Je hebt een prachtig onderwaterzicht.
Hierlangs kan je weer weg. Hier is nog niks gebouwd, maar er zijn plannen voor nog een groot complex zoals het rif- en diepzeegebouw.
En hier is nog een plan. Als je goed kijkt kan je de volgende update al zien.
--
Nu ga ik elke dag een nieuwe update showen, van verblijven die al af zijn. Dit omdat ik een groot project aan het doen ben en dat zal wel even duren om af te werken, denk ik. Morgen, of hoogstens vrijdag, de volgende update! Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Datum: Woensdag, 22 Jan 2014, 20:38 | Bericht # 67
0
Horeca Medewerker
Het ziet er heel mooi uit! Best groot en diep maar toch aardig verscholen. Mooi gedaan! En als ik eerlijk ben denk ik dat het lekker veel ruimte is waar je kan kijken, maar toch een beetje kaal. Misschien een beetje opfleuren met een paar overkappingen of een paar lantaarnpalen ofzo En is de volgende update toevallig dat gebouwtje rechtsonder?
Groetjes, Mark
Bericht veranderd door: Mark_23 - Woensdag, 22 Jan 2014, 20:41
0
Horeca Medewerker
Maakt niet veel uit. Ik heb ook niet elke dag tijd om te kijken Erg grappig gemaakt. Jammer dat je geen foto van onderwater hebt. Maar het ziet er erg leuk uit met die rotsen en planten langs het water!