Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Jonas' Dierentuinen (~~ Pretoria Marine Zoo | Roodeplaat ~~ (Begin op p. 4))
Jonas' Dierentuinen
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 22 Nov 2013, 22:14 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Ik ben het eens over het moeflon-verblijf.
Verder geweldig gedaan!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtIk ben het eens over het moeflon-verblijf.
Verder geweldig gedaan!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 22 Nov 2013 om 22:14
Melissant
Datum: Zaterdag, 23 Nov 2013, 10:21 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

ZTAO
Reputatie: Cool

Vrijwilliger

Cool, ook met die thema's. Ben benieuwd wat er verder komt
BerichtCool, ook met die thema's. Ben benieuwd wat er verder komt

Bericht getypt door - Melissant
Toegevoegd op 23 Nov 2013 om 10:21
JowJonas
Datum: Zaterdag, 23 Nov 2013, 22:11 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

@Kit_fisto: De lege velden worden voorlopig zo gelaten, er wordt namelijk binnenkort vanalles op gebouwd!

@boerroel454: Haha, ja inderdaad, die haag is lelijk, maar dat had ik ook al in de update gezegd :p

@carnotaurus; @ Melissant: Bedankt ^_^

--

24 Augustus, Jaar 1

SNik :( over een week begint de school terug.Ik wou de vakantie afsluiten door naar Catalina te gaan. Blijkbaar zijn er veel kleine diertjes geboren!

Ik ging meteen kijken bij de wilde katten. Na een moeizame periode zijn er eindelijk 2 kleine katjes geboren!

Zelfs de Spaanse lynxen hadden gefokt, en dat is een ernstig bedreigde soort! Catalina mag trots zijn!

Bij de moeflons is eindelijk het hek aangepast.

Er viel mij iets op aan de zijkant van het verblijf...

Toen ik wat inzoomde zag ik het! De moeflons hebben ook kleintjes! Schattig ^_^

Er was een nieuw etenstandje met popcorn, suikerspin, koekjes,...

En een nieuw gebied: Oceanië!

Dit was het enige wat er al was: 2 verblijfjes.

In het links wonen 3 mierenegels.

En in het rechtse wonen 3 Tasmaanse duivels, cool! Wij zijn samen met een zoo in Kopenhagen de enige die ze hebben buiten Australië!

Hier wordt volop gebouwd...

Dit plannetje kreeg ik aan de ingang!

Als school terug begint zal ik niet veel tijd hebben om te komen, maar eens het nog een vakantie is kom ik zeker een keer kijken!

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
Bericht@Kit_fisto: De lege velden worden voorlopig zo gelaten, er wordt namelijk binnenkort vanalles op gebouwd!

@boerroel454: Haha, ja inderdaad, die haag is lelijk, maar dat had ik ook al in de update gezegd :p

@carnotaurus; @ Melissant: Bedankt ^_^

--

24 Augustus, Jaar 1

SNik :( over een week begint de school terug.Ik wou de vakantie afsluiten door naar Catalina te gaan. Blijkbaar zijn er veel kleine diertjes geboren!

Ik ging meteen kijken bij de wilde katten. Na een moeizame periode zijn er eindelijk 2 kleine katjes geboren!

Zelfs de Spaanse lynxen hadden gefokt, en dat is een ernstig bedreigde soort! Catalina mag trots zijn!

Bij de moeflons is eindelijk het hek aangepast.

Er viel mij iets op aan de zijkant van het verblijf...

Toen ik wat inzoomde zag ik het! De moeflons hebben ook kleintjes! Schattig ^_^

Er was een nieuw etenstandje met popcorn, suikerspin, koekjes,...

En een nieuw gebied: Oceanië!

Dit was het enige wat er al was: 2 verblijfjes.

In het links wonen 3 mierenegels.

En in het rechtse wonen 3 Tasmaanse duivels, cool! Wij zijn samen met een zoo in Kopenhagen de enige die ze hebben buiten Australië!

Hier wordt volop gebouwd...

Dit plannetje kreeg ik aan de ingang!

Als school terug begint zal ik niet veel tijd hebben om te komen, maar eens het nog een vakantie is kom ik zeker een keer kijken!

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 23 Nov 2013 om 22:11
jeffrey
Datum: Zaterdag, 23 Nov 2013, 23:47 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens

Curator

Ziet er super uit!

Always look on the bright side of life!
BerichtZiet er super uit!

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 23 Nov 2013 om 23:47
boerroel545
Datum: Maandag, 25 Nov 2013, 16:47 | Bericht # 15   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

ziet er weer super uit, ik ben benieuwd naar meer

Berichtziet er weer super uit, ik ben benieuwd naar meer

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 25 Nov 2013 om 16:47
JowJonas
Datum: Woensdag, 27 Nov 2013, 23:27 | Bericht # 16   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

^^ Bedankt voor de toffe reacties!!

--

30 September, Jaar 1

We hebben vandaag een vrije dag, dus ik ging een kijkje nemen in Catalina! Volgens hun site is er namelijk een groot stuk bijgebouwd.

Ook zag ik op hun site dat ze nieuwe werknemers zoeken. Ze hebben handen te kort door de snelle expansie van het park. Ik ging me meteen aanmelden. Ik moest een formulier invullen, en ze zeiden dat ze mij nog gingen contacteren. Nu ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik niet eens heb gevraagd wat ik kan doen. Dat zal dan maar een verrassing worden ;)

Genoeg gekletst, hier zijn de foto's die ik getrokken heb:

Het restaurant heeft eindelijk een naam gekregen, het is Lutra (otter in het latijn) geworden!

In Europa gaat alles z'n gangetje. De raven hebben EINDELIJK een ei gelegd en de moeflons hebben ook niet stilgezeten.

Oceanië is populair.

Er is duidelijk heel wat nieuw!

Ook het verblijf van de Tasmaanse duivels is aangepast. Blijkbaar hadden ze veel last van de mensen op hun binnenverblijf en ere werd ook heel wat afval in het verblijf gegooid, en ze hadden ook problemen met het hoogteverschil tussen hun binnen- en buitenverblijf.

Het restaurant is langs binnen niets verandert, maar het heeft wel een naam gekregen: Gurana (eten in aboriginal)

Hiernaast ligt het ruime verblijf van de reuzenkangoeroe en de emoes.

Wat verder kan je de vogelbekdieren bekijken. Ze zijn niet erg populair, maar ik vind ze toch geweldig! Je kan zelfs boven hen wandelen op de brug.

In de herfstvakantie ga ik zeker nog een keer, want ze waren druk bezig met Oceanië af te werken.
--

Hier is een plannetje

en een luchtfoto.

Groetjes, Jonas B)

Bericht^^ Bedankt voor de toffe reacties!!

--

30 September, Jaar 1

We hebben vandaag een vrije dag, dus ik ging een kijkje nemen in Catalina! Volgens hun site is er namelijk een groot stuk bijgebouwd.

Ook zag ik op hun site dat ze nieuwe werknemers zoeken. Ze hebben handen te kort door de snelle expansie van het park. Ik ging me meteen aanmelden. Ik moest een formulier invullen, en ze zeiden dat ze mij nog gingen contacteren. Nu ben ik eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik niet eens heb gevraagd wat ik kan doen. Dat zal dan maar een verrassing worden ;)

Genoeg gekletst, hier zijn de foto's die ik getrokken heb:

Het restaurant heeft eindelijk een naam gekregen, het is Lutra (otter in het latijn) geworden!

In Europa gaat alles z'n gangetje. De raven hebben EINDELIJK een ei gelegd en de moeflons hebben ook niet stilgezeten.

Oceanië is populair.

Er is duidelijk heel wat nieuw!

Ook het verblijf van de Tasmaanse duivels is aangepast. Blijkbaar hadden ze veel last van de mensen op hun binnenverblijf en ere werd ook heel wat afval in het verblijf gegooid, en ze hadden ook problemen met het hoogteverschil tussen hun binnen- en buitenverblijf.

Het restaurant is langs binnen niets verandert, maar het heeft wel een naam gekregen: Gurana (eten in aboriginal)

Hiernaast ligt het ruime verblijf van de reuzenkangoeroe en de emoes.

Wat verder kan je de vogelbekdieren bekijken. Ze zijn niet erg populair, maar ik vind ze toch geweldig! Je kan zelfs boven hen wandelen op de brug.

In de herfstvakantie ga ik zeker nog een keer, want ze waren druk bezig met Oceanië af te werken.
--

Hier is een plannetje

en een luchtfoto.

Groetjes, Jonas B)

Toegevoegd op 27 Nov 2013 om 23:27
NielsG
Datum: Donderdag, 28 Nov 2013, 19:26 | Bericht # 17   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet er erg gaaf uit! Toch is 't een beetje raar als je als beginnende dierentuin vogelbekdieren, Tasmaanse duivels en mierenegels hebt. Maar goed, het ziet er wel top uit! :P

BerichtZiet er erg gaaf uit! Toch is 't een beetje raar als je als beginnende dierentuin vogelbekdieren, Tasmaanse duivels en mierenegels hebt. Maar goed, het ziet er wel top uit! :P

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 28 Nov 2013 om 19:26
raymondhoek
Datum: Donderdag, 28 Nov 2013, 21:18 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Je kleed alles echt heel netjes aan en hebt ruime, moderne, verblijven.
Complimenten.
Je gebruikt al die downloads precies in hun voordeel.
Wel valt de hoeveelheid bankjes, prullenbakken, etc. best tegen. Dat is een tippie.

Raymond ;)

BerichtJe kleed alles echt heel netjes aan en hebt ruime, moderne, verblijven.
Complimenten.
Je gebruikt al die downloads precies in hun voordeel.
Wel valt de hoeveelheid bankjes, prullenbakken, etc. best tegen. Dat is een tippie.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 28 Nov 2013 om 21:18
JowJonas
Datum: Zondag, 01 Dec 2013, 21:47 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

^^ Bedankt! Ik probeer er gewoon een realistisch verhaal aan te geven, maar ik bouw gewoon wat ik wil :p

^ Bedankt! Aan de bankjes enzo zal gewerkt worden ;)

--

16 Oktober, Jaar 1

Goed nieuws! Ik ben aangenomen als hulpverzorger! Ik mag meehelpen met andere verzorgers om dieren te verzorgen, hokken schoon te maken, enz...
Ik ben superblij! Nu kan ik jullie ook foto's van achter de schermen laten zien!

Hier zijn we bij de moeflons. Ik wist niet dat je echt OP de dieren stond eigenlijk.

Er zijn ook een paar wegwijzers geplaatst.

En achter 'Candy' zijn er bomen geplant...

...want er is ook een nieuw verblijf gemaakt.

Het is een klein verblijf voor een koppel kiwi's.

Hier kan je niet verder... tenzij je hier werkt natuurlijk!

Hier is een quarantaineverblijf.

Er zit al een bewoner in: een baby pelikaan die nogal ziek was en niet meer wou eten en drinken!

En hier is nog een schattige foto van onze vogelbekdieren.

Ik heb van collega's gehoord dat Catalina deze winter een groot nieuw continent gaat bouwen. Ik ben benieuwd welk

Bericht^^ Bedankt! Ik probeer er gewoon een realistisch verhaal aan te geven, maar ik bouw gewoon wat ik wil :p

^ Bedankt! Aan de bankjes enzo zal gewerkt worden ;)

--

16 Oktober, Jaar 1

Goed nieuws! Ik ben aangenomen als hulpverzorger! Ik mag meehelpen met andere verzorgers om dieren te verzorgen, hokken schoon te maken, enz...
Ik ben superblij! Nu kan ik jullie ook foto's van achter de schermen laten zien!

Hier zijn we bij de moeflons. Ik wist niet dat je echt OP de dieren stond eigenlijk.

Er zijn ook een paar wegwijzers geplaatst.

En achter 'Candy' zijn er bomen geplant...

...want er is ook een nieuw verblijf gemaakt.

Het is een klein verblijf voor een koppel kiwi's.

Hier kan je niet verder... tenzij je hier werkt natuurlijk!

Hier is een quarantaineverblijf.

Er zit al een bewoner in: een baby pelikaan die nogal ziek was en niet meer wou eten en drinken!

En hier is nog een schattige foto van onze vogelbekdieren.

Ik heb van collega's gehoord dat Catalina deze winter een groot nieuw continent gaat bouwen. Ik ben benieuwd welk

Toegevoegd op 01 Dec 2013 om 21:47
Melissant
Datum: Maandag, 02 Dec 2013, 15:44 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

ZTAO
Reputatie: Cool

Vrijwilliger

Wow, mooi gedaan :)
BerichtWow, mooi gedaan :)

Bericht getypt door - Melissant
Toegevoegd op 02 Dec 2013 om 15:44
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Jonas' Dierentuinen (~~ Pretoria Marine Zoo | Roodeplaat ~~ (Begin op p. 4))
Search:

Hosted by uCoz