Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 8
  • 9
  • »
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Jonas' Dierentuinen (~~ Pretoria Marine Zoo | Roodeplaat ~~ (Begin op p. 4))
Jonas' Dierentuinen
JowJonas
Datum: Zaterdag, 16 Nov 2013, 19:52 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Horeca Medewerker

Gisteren opende een nieuwe dierentuin in de buurt! Blijkbaar hebben ze nog niet veel dieren, maar ik denk dat het toch de moeite waar dis on eens te gaan kijken!

Ik vertrok en ik kwam rond 10 uur aan.

Ik kocht snel een ticket. Ik zag dat je ook abonnementen kon nemen.

Hier is een infobalie en de toiletten.

Ik ging het park binnen.

Enkel aan de linkerkant is er al gebouwd.

Het is een klein restaurantje. Ik hoop dat er nog wat meer aandacht zal besteed worden aan het interieur.

Het terras is wel mooi en gezellig, met zicht op een dierenverblijf!

Ik ging even terug want ik was erg benieuwd naar het verblijf!

Hier is de ingang naar het eerste themagebied. Ik veronderstel dat het Europa is.

En in het eerste verblijf kan je Europese otters bewonderen!

Ik wou ze toch eens in het water gaan bekijken...

Ik hoorde van een verzorger dat er eentje zwanger is! Ik kom zeker terug als ze bevallen is!

--

Hallo, ik ben terug met een nieuw park nadat het een lange tijd stil is geweest rond mij. Ik heb gewoon een tijdje geen Zoo Tycoon meer gespeeld, maar ik had toch nog een keer zin en nu ben ik weer volop aan het bouwen!

Groetjes, Jonas ;)

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan

Bericht veranderd door: JowJonas - Donderdag, 26 Dec 2013, 18:35
BerichtGisteren opende een nieuwe dierentuin in de buurt! Blijkbaar hebben ze nog niet veel dieren, maar ik denk dat het toch de moeite waar dis on eens te gaan kijken!

Ik vertrok en ik kwam rond 10 uur aan.

Ik kocht snel een ticket. Ik zag dat je ook abonnementen kon nemen.

Hier is een infobalie en de toiletten.

Ik ging het park binnen.

Enkel aan de linkerkant is er al gebouwd.

Het is een klein restaurantje. Ik hoop dat er nog wat meer aandacht zal besteed worden aan het interieur.

Het terras is wel mooi en gezellig, met zicht op een dierenverblijf!

Ik ging even terug want ik was erg benieuwd naar het verblijf!

Hier is de ingang naar het eerste themagebied. Ik veronderstel dat het Europa is.

En in het eerste verblijf kan je Europese otters bewonderen!

Ik wou ze toch eens in het water gaan bekijken...

Ik hoorde van een verzorger dat er eentje zwanger is! Ik kom zeker terug als ze bevallen is!

--

Hallo, ik ben terug met een nieuw park nadat het een lange tijd stil is geweest rond mij. Ik heb gewoon een tijdje geen Zoo Tycoon meer gespeeld, maar ik had toch nog een keer zin en nu ben ik weer volop aan het bouwen!

Groetjes, Jonas ;)

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 16 Nov 2013 om 19:52
jeffrey
Datum: Zaterdag, 16 Nov 2013, 20:20 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens

Curator

Ziet er goed uit, je bent erg vooruit gegaan op gebied van realisme :D

Always look on the bright side of life!
BerichtZiet er goed uit, je bent erg vooruit gegaan op gebied van realisme :D

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 16 Nov 2013 om 20:20
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 16 Nov 2013, 21:55 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

Ziet er goed uit.
Ik mis nog wat beplanting naast de paden, maar ik denk
dat dat wel komt zodra de zoo vordert.

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
BerichtZiet er goed uit.
Ik mis nog wat beplanting naast de paden, maar ik denk
dat dat wel komt zodra de zoo vordert.

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 16 Nov 2013 om 21:55
NielsG
Datum: Zondag, 17 Nov 2013, 11:55 | Bericht # 4   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet er er gaaf uit! Ben benieuwd naar meer. :)

BerichtZiet er er gaaf uit! Ben benieuwd naar meer. :)

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 17 Nov 2013 om 11:55
boerroel545
Datum: Zondag, 17 Nov 2013, 14:54 | Bericht # 5   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

ziet er goed uit ik vind alleen het pad niet zo mooi het stenen en het zandpad

Berichtziet er goed uit ik vind alleen het pad niet zo mooi het stenen en het zandpad

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 17 Nov 2013 om 14:54
JowJonas
Datum: Maandag, 18 Nov 2013, 22:02 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Bedankt allemaal!

@boerroel545: Ik vind het pad wel mooi zo :( Wat zou je dan beter vinden?

--

26 juni, jaar 1

Daarstraks ben ik nog eens naar Catalina geweest. Ik heb een abonnement gekocht, dus nu kan ik tot volgend jaar gratis binnen!

Toen ik al binnen was had ik opeens door dat ik mijn camera vergeten was %) Dus ik heb maar een paar foto's getrokken met mijn supergoede *kuch kuch* gsm.

Toen ik aan kwam vertrok ik direct naar Europa.

Ik zag meteen dat er iets nieuws gebouwd was!

Er waren 2 nieuwe verblijven. Dit is het linkse. Ik vond echt geen enkel dier, dus vroeg ik aan de verzorger wat erin woont. Blijkbaar leeft er een koppeltje wilde katten.

Aan de andere kant leeft een gezinnetje rode vossen, er zijn zelfs al jongen!

Hier vond ik ook niks, maar wat verder door kan je in het binnenverblijf kijken en daar was er wel een te zien! Het is nog een jonkie.

Wat verder door ligt een mooi watervalletje en een klein riviertje, maar verder kon ik nog niet.

Binnenkort ga ik nog een keer kijken, want ik zag dat ze iets aan het maken waren naast het otterverblijf!

Groetjes, Jonas B)

BerichtBedankt allemaal!

@boerroel545: Ik vind het pad wel mooi zo :( Wat zou je dan beter vinden?

--

26 juni, jaar 1

Daarstraks ben ik nog eens naar Catalina geweest. Ik heb een abonnement gekocht, dus nu kan ik tot volgend jaar gratis binnen!

Toen ik al binnen was had ik opeens door dat ik mijn camera vergeten was %) Dus ik heb maar een paar foto's getrokken met mijn supergoede *kuch kuch* gsm.

Toen ik aan kwam vertrok ik direct naar Europa.

Ik zag meteen dat er iets nieuws gebouwd was!

Er waren 2 nieuwe verblijven. Dit is het linkse. Ik vond echt geen enkel dier, dus vroeg ik aan de verzorger wat erin woont. Blijkbaar leeft er een koppeltje wilde katten.

Aan de andere kant leeft een gezinnetje rode vossen, er zijn zelfs al jongen!

Hier vond ik ook niks, maar wat verder door kan je in het binnenverblijf kijken en daar was er wel een te zien! Het is nog een jonkie.

Wat verder door ligt een mooi watervalletje en een klein riviertje, maar verder kon ik nog niet.

Binnenkort ga ik nog een keer kijken, want ik zag dat ze iets aan het maken waren naast het otterverblijf!

Groetjes, Jonas B)

Toegevoegd op 18 Nov 2013 om 22:02
NielsG
Datum: Dinsdag, 19 Nov 2013, 09:22 | Bericht # 7   
NielsG 
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 5

Member van het Seizoen
Directeur

Ziet er erg cool uit, mooie beplanting! Ga zo door! :D

BerichtZiet er erg cool uit, mooie beplanting! Ga zo door! :D

Bericht getypt door - NielsG
Toegevoegd op 19 Nov 2013 om 09:22
JowJonas
Datum: Donderdag, 21 Nov 2013, 21:33 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

^ Bedankt!

--

15 Juli, Jaar 1

Het was een mooie dag vandaag, dus ik ben nog eens naar Catalina geweest :)

Ik ging eerst even wat eten in het restaurant, en toen ik op het terras zat zag ik dat er nieuwe bewoners waren in het otterverblijf.

Het was een groep witte pelikanen! Ze waren met 6. Intussen kon ik ook al een heel aantal otterbaby's tellen. Ook was er een nieuw vijvertje aangelegd.

Naast dit verblijf was er een heel nieuw gedeelte aangelegd! Vlak ernaast was alvast een volière met een raaf. Ik denk dat hij - excuseer, zij - hier voorlopig zit.

Hiernaast was er dan weer een redelijk beplant verblijf met Spaanse lynxen! Als je goed kijkt kan je ze vanachter zien.

Er was ook een klein verblijfje voor een groepje lemmingen.

Toch vond ik er geen :(

Aan de andere kant van het uitkijkplatform kan je in het verblijf van de moeflons kijken. Ze hebben mooie rotspartijen en een vijvertje.

Ik hoop dat ze die lelijke haag snel veranderen, en ik denk ook niet dat het erg veilig is.

Binnenkort ga ik zeker nog eens terugkomen, want volgens het laatste nieuws beginnen ze met een nieuw continent!

--

Hier is even een luchtfoto en een plannetje:

Net zoals in mijn andere parken ga ik ook hier mijn continenten nog eens onderverdelen in verschillende landen. Europa zal zo ingedeeld worden:

Rode Vos
Wilde Kat

Europese otter
Witte pelikaan
Spaanse lynx
Moeflon

Raaf
Berglemming

Bericht^ Bedankt!

--

15 Juli, Jaar 1

Het was een mooie dag vandaag, dus ik ben nog eens naar Catalina geweest :)

Ik ging eerst even wat eten in het restaurant, en toen ik op het terras zat zag ik dat er nieuwe bewoners waren in het otterverblijf.

Het was een groep witte pelikanen! Ze waren met 6. Intussen kon ik ook al een heel aantal otterbaby's tellen. Ook was er een nieuw vijvertje aangelegd.

Naast dit verblijf was er een heel nieuw gedeelte aangelegd! Vlak ernaast was alvast een volière met een raaf. Ik denk dat hij - excuseer, zij - hier voorlopig zit.

Hiernaast was er dan weer een redelijk beplant verblijf met Spaanse lynxen! Als je goed kijkt kan je ze vanachter zien.

Er was ook een klein verblijfje voor een groepje lemmingen.

Toch vond ik er geen :(

Aan de andere kant van het uitkijkplatform kan je in het verblijf van de moeflons kijken. Ze hebben mooie rotspartijen en een vijvertje.

Ik hoop dat ze die lelijke haag snel veranderen, en ik denk ook niet dat het erg veilig is.

Binnenkort ga ik zeker nog eens terugkomen, want volgens het laatste nieuws beginnen ze met een nieuw continent!

--

Hier is even een luchtfoto en een plannetje:

Net zoals in mijn andere parken ga ik ook hier mijn continenten nog eens onderverdelen in verschillende landen. Europa zal zo ingedeeld worden:

Rode Vos
Wilde Kat

Europese otter
Witte pelikaan
Spaanse lynx
Moeflon

Raaf
Berglemming

Toegevoegd op 21 Nov 2013 om 21:33
Kit_Fisto
Datum: Donderdag, 21 Nov 2013, 22:04 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

ZTAO
Reputatie: 2

Curator

ziet er erg mooi uit. ik vindt het ook leuk hoe jij commentaar geeft bij de foto's, met dat je soms je foto camera bent vergeten en dat je een abonement hebt gekocht.

misschien is het wel een leuk idee om ook wat bomen en zo naast/achter de verblijven te plaatsen. dan zie je niet de lege grasveld op de achtergrond. verder top!

gr. Marijn ;)

kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Berichtziet er erg mooi uit. ik vindt het ook leuk hoe jij commentaar geeft bij de foto's, met dat je soms je foto camera bent vergeten en dat je een abonement hebt gekocht.

misschien is het wel een leuk idee om ook wat bomen en zo naast/achter de verblijven te plaatsen. dan zie je niet de lege grasveld op de achtergrond. verder top!

gr. Marijn ;)

Bericht getypt door - Kit_Fisto
Toegevoegd op 21 Nov 2013 om 22:04
boerroel545
Datum: Vrijdag, 22 Nov 2013, 19:22 | Bericht # 10   
boerroel545  
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 9

Curator

ziet er weer goed uit alleen ik vind het moeflon verblijf niet mooi omdat er als achtergrond de groene haag is en zoals kit_fisto zei probeer wat meer de achtergrond te bedekken

Berichtziet er weer goed uit alleen ik vind het moeflon verblijf niet mooi omdat er als achtergrond de groene haag is en zoals kit_fisto zei probeer wat meer de achtergrond te bedekken

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 22 Nov 2013 om 19:22
Zoo Tycoon SUPER Forum » Zoo Tycoon » Zoo Tycoon 2 Showroom » Jonas' Dierentuinen (~~ Pretoria Marine Zoo | Roodeplaat ~~ (Begin op p. 4))
  • Page 1 of 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 8
  • 9
  • »
Search:

Hosted by uCoz